video: dramaet dere ikke får se

God fredagskveld, mine fine! Deilig med helg eller? Snart er det jammen meg juleferie også! Livet, dere. <3 Jeg stakk innom for å si ifra om at en ny episode av “Hjemme Hos Pierre & Isabel” er ute på YouTube-kanalen vår. I denne episoden får dere se litt av hvert som vi i grunn aldri har vist før. Hele konseptet med denne serien vår er jo i hovedsak å vise dere hvordan det er hjemme hos oss. Ofte blir det “verste” klippet bort, da vi – som alle andre – selvsagt ønsker å vise frem det beste til enhver tid. Men vet dere? I denne episoden viser vi alt, usensurert. Ikke hver dag er en dans på roser hjemme hos oss heller – vi krangler og bitcher akkurat like mye som alle andre. Vi kan irritere oss grønn på hverandre, være sure og grinete vi også. Det synes jeg er viktig at vi også får vist frem, spesielt med tanke på at vi faktisk har denne mini serien vår, hvor meningen som sagt er å vise hvordan livet faktisk er. Selv om stemningen er så som så i videoen, håper jeg likevel at dere setter pris på at vi viser dere dette også, selv om vi aller helst ville klippe det bort. Keeping it real!

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å SE VIDEOEN · 

HUSK Å ABONNER GRATIS PÅ KANALEN VÅR HER FOR  FLERE VIDEOER!

13 kommentarer
    1. OhMy så rotete kunne jeg aldri bodd! Håper det var et engangstilfelle? 😛 Om ikke er et stort tips å rydde med en gang man roter, så slipper man slike skippertak dere hadde her i videoen! Det blir bare alt for slitsomt i lengden tenker jeg!

    2. Er du redd for at p skal se på andre på fest at du måtte bruke en singelett på fest for å få oppnerksomheten hans? Hjalp det?

    3. Du er såå fin uten sminke snupp!! Du har sykt sjarmerende smil også.
      Jeg synes pierre var veldig frekk! Ro deg ned liksom, jeg hadde klikket

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg