en fiasko av en kveld

affiliateslenker


Bilder fra starten av kvelden, da vi var uvitne om hvordan kvelden skulle ende opp..

 Lignende topp her / jeans (mørkere) her / choker her / smykke her

________

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si, jeg kjenner meg helt tom. I går kveld dro Carl Aksel, Pierre og jeg ut, noe jeg trodde skulle bli en super kveld. Det var hyggelig i starten – helt frem til vi skulle dra hjem. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte velger å drikke seg så forbanna sørpings når de drar ut, for å så skape bråk. Jeg tuller ikke når jeg sier at hver eneste gang vi er ute, er det en eller annen person som kommer frem kun for å skape dårlig stemning. Jeg er så forbanna lei av hele det opplegget at jeg vil spy. Er det seriøst slik at så fort man er et kjent ansikt, gir det deg en grunn til å komme frem for å slåss? Altså, helt ærlig. Hva i alle dager er galt med mennesker? Jeg kjenner jeg er oppgitt. Oppgitt og lei av alt dette styret. Man kan liksom aldri få ha en eneste vellykket kveld, uten at en jævla idiot skal ødelegge kvelden. Ikke nok med det, vi fikk tidenes fæleste taxisjåfør på hjemturen. Makan til en uprofesjonell ansatt! Vi skal til politistasjonen å anmelde saken senere i dag, da vi glemte telefonene i taxien og han nektet å gi dem tilbake med mindre han fikk 1000 kroner for det. Unnskyld meg, men hva faen? Presse din kunde på penger for å levere tilbake en gjenglemt telefon? Heldigvis har vi litt informasjon om han, så en anmeldelse er på sin plass. Den historien er lang, kanskje jeg forteller mer senere. Jeg kjenner at hodet mitt ikke orker mer, jeg er helt paff etter gårsdagen.

Argh, som dere skjønner var hele kvelden en eneste stor fiasko. Det å være uten telefon er jo bare prikken over i-en. GOD HELG, A!

56 kommentarer
    1. Off det er helt grusomt. Men hva er det som den jævla idioten gjorde ? Vikle slås med dere? Skjønte ikke helt:) Skriv mer om det senere, det så ut som du koste deg på snapen:(

    2. Fy faen så frekke mennesker som dessverre har fått lov til å komme på jorda. Har faen ikke ord lenger! Med tanke på alt som skjer i verden og i tillegg slike situasjonen man møter på når man er ute, ser jeg ikke noe særlig håp i fremtiden.. Håper virkelig saken dere anmelder går gjennom og at mobilen blir gitt tilbake i fin tilstand! Idioter. Heldigvis er de fleste snill, forhåpentligvis. Håper dere får en finere lørdag! Klem<3

    3. Hørtes ikke noe gøy ut 🙁 foresten, tror det er en annen topp enn den du har på deg på bildet som du har linket til. Toppen du har på deg er så sykt fin 🙂

    4. Marte: Nei, det var skikkelig kjipt.. Ja, det er en annen 🙂 Har skrevet “lignende” i innlegget også 🙂 Den jeg har på meg er utsolgt, kjøpte den i fjor ser du! Klem.

    5. Jeg skjønte det kom til å skje da jeg så snap storyen din.Paradise Hotel er ikke et populært program å delta i.Jeg hadde ikke forventet vist jeg gikk sammen alle dere tre som har deltatt og vært mye i media- å få vær i fred.Sånn er det bare desverre

    6. Bare fordi jeg er en nysgjerrig sjel: hvordan fikk du bildene du la ut her om du er uten telefon? 🙂 Vil ikke drite deg ut, haha, jeg bare lurer på om det løste seg, eller hva.

    7. Til du over her. Når man er så gira på en bra kveld ute og det stadig er folk som skal ødelegge, så blir man rimelig lei etterhvert.. Er stadig folk som skal ødelegge når jeg drar ut også, er så jævlig unødvendig! Håper du hadde det fett, Isabel, så lenge som mulig 🙂

    8. Anonym: Du driter meg slettes ikke ut. Om du leser teksten, ser du at jeg har skrevet “Bilder fra starten av kvelden, da vi var uvitne om hvordan kvelden skulle ende opp..”.

    9. Dere er kanskje på litt Harry utesteder, eller? Hva med å gå på andre ute-steder med andre folk? Har ikke sett noen slåss på “mine” steder! Dårlige taxi-sjåfører er det dessverre plenty av 🙁

    10. Hva har du brukt på leppene den siste tiden? Det når du har sånn mørkerosa ytterst og faded innover, såå fint!!

    11. Hvorfor er du egentlig med Pierre og kompisene han på fest? Ser liksom aldri at Pierre er med deg på jentekveld.

    12. Anonym: Jeg vet ikke hva du er vandt med, men for meg er det helt vanlig å være sammen med venner OG kjæresten. Carl er en god venn av oss begge fra tidligere, så det er helt naturlig for oss å henge sammen 🙂

    13. Så bra at kvelden var fin helt frem til dere skulle gå hjem, da! Hva med å gå på steder som Internasjonalen, Kulturhuset, Blå, Robinet, Palace/Skaugum, Lorry, Kunstnernes hus, Rockefeller når de har “Almost Famous”, Mono, Justisen eller Kunstnernes hus feks? Ingen som bråker – selv om det er veldig kjente “kjendiser” der.

    14. Det er strengt tatt ikke taxisjåføren sin skyld at du/dere glemmer igjen verdisaker i bilen. Og det er en helt naturlig sak at de tar betalt for å levere den tilbake. Du må jo stå for betalingen, den taxien er tross alt yrkesbil. Du forventer ikke at kassadama på meny skal levere et gjenglemt kort hjem til deg???

    15. Hærregud før en oppførsel på en taxi-mann.. det burde ikhe vært lovt.. e da man ska behandle folk me respekt og være god og snill 🙂 Det e mi meining.

    16. Altså, haha.. Tror du virkelig dette skjer med dere fordi dere er “kjente”? Det er nesten normalt (dessverre) at slikt skjer i Oslo by. Og det skjer hvem som helst. Grunnen til at du føler det har skjedd mange slike tilfeller fra du ble ” kjent” er jo fordi det var da du flyttet til oslo.

    17. Dette var tragisk Isabel, huff, hvor enn du går er det alltid noe/noen som er ute av andre grunner enn deg og dine. Rett og slett kvasst er ordet. Kan ikke disse idiotene spyle seg ned i do og bli borte for alltid? Nei det er nok ikke så enkelt. Godt i hverfall at gutta passer på deg og at disse idiotene sikkert ikke har noen bra dagen derpå med seg selv.

    18. Bare er nyskjerrig på en ting. Du er jo veldig lav og tynn i forhold til størrelsen på puppene dine. Anbefalte kirugen deg å velge mindre implantater i og med at det blir en veldig tung påkjenning for ryggen i det lengre løp eller sa han at det kom til å gå fint?..

    19. Man trenger ikke engang være ett kjent fjes for å tiltrekke seg bråk, dessverre.. Jeg kan ikke lenger telle på fingrene hvor mange ganger en eller annen dust skal komme opp og yppe med meg eller kjæresten. Noen MÅ bare lage dårlig stemning. Jævlig kjipt at deres stinkende liv må gå ut over alle andres.
      Håper kvelden var fin frem til det punktet, i det minste!

    20. Ettersom du tjener en del så burde ikke det å betale 1000kr være et problem, og at du vil gå så langt til å anmelde for dette. hvordan fikk dere tak i sjåføren da dere mistet tlf ?

    21. Du/dere burde dra andre steder. Og hvis dette hender ofte kanskje dere skal tenke på hvordan dere ter dere ute? Ikke at det rettferdiggjør å skulle gå til slosskamp.Bare trekk dere unna og ikke si et ord tilbake.hvis man begynner å snakke tilbake forstår jeg bråket.aldri lurt,da legger man det opp selv.

    22. Men kjære deg anonym!Tror du ikke de har HVER SIN telefon? Og hvorfor i all verden skal man akseptere utpressing selv om man har råd til å betale summen?

    23. Dårlig holding av taxisjåføren! Samboer her er taxisjåfør og leverer GRATIS hjem til folk som har glemt verdisaker i taxien 🙂 er sånn det burde være!

    24. Du står på Isabel, og holder en solid stil. Du er tynn og vakker og har det meste i boks for å si det sånn. Hendelser som dette er en nedover bakke i ditt liv, men allikevel så veier oppoverbakkene så mye mer. Du kjører på med drastiske overskrifter hvor resten av innholdet sjelden holder tritt med den. Men dette er jo en bit av den store kaka som du nøye gjennomtenkt baker med masse intriger. Det er av god grunn at vi lesere blir nysgjerrige, og dette vet du fra ende til annen.

    25. Det er ikke bare dere som “kjendiser” som opplever dette. Skjer som regel alltid ute på byen. Skjønner at det er irriterende, men det er også irriterende at du refererer til det på den måten. Blir liksom alltid det samme greia..

    26. Okei, jeg er ikke akkurat en fan av Isabel. Men seriøst folkens, for dere som sier hun bare burde betalt de tusen kronene? Nei det burde hun ikke, og det er galt at sjåføren krever det. Syntes Isabel handler riktig nå, ved å annmelde saken, så denne mannen og gjerne andre, forstår at utpressing IKKE er greit uansett hvem det gjelder. Og til dere som sier at hun bare kaster penger ut vinduet hele tiden, kanskje dere forstår at hun faktisk tenker litt over ting og ikke blar opp penger eller en tusenlapp som at det ikke har en verdi

    27. Hei! En kollega av meg opplevde det samme med en taxi sjåfør fra Christiania taxi for to uker siden, sjåføren ville ha 1500 kr. Han dro til kontoret i Oslo å krevde mobilen tilbake, men de nektet uten at han betalte. Etter noen timer med frustrasjon og argumenter ringte han politiet. De kom og han fikk mobilen da det ikke er lovlig å kreve penger for gjenglemte ting! Jeg håper du får den igjen for det er ikke greit hvordan disse taxi sjåførene holder på!

    28. Jeg vet du skrev at det var bilder fra tidligere på kvelden, jeg bare lurer på hvordan DU FIKK TAK i bildene du tok med den mobilen, om den ble stjelt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg