ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er din favoritt sjokolade?

Melkesjokolade med Kvikk Lunsj. Eller Kinder Bueno… YUMMIE!

Vurderer du å operere deg høyere?

Hehe, nei det gjør jeg ikke. Det er både smertefullt og veldig langvarig prosess, så det er ikke noe jeg hadde villet utsette meg selv for. 

Har et spørsmål om PH. Når dere spiste middag og sånt, hva skjedde om f.eks en person ikke likte maten? Altså, f.eks. Du liker ikke fisk, men det var fisk til middag. Måtte dere gå sulten da? Eller fikk dere lage en brødskive eller noe? Alltid vært nyskjerrig på det, hehe.

Hehe, er dette en ny deltaker eller? Hihi! Til middag fikk vi som oftest servert litt forskjellig, ikke kun en rett. Men dersom man absolutt ikke liker det som blir servert, finnes det sandwicher tilgjengelig til enhver tid.

Er det noe dere liker å gjøre for å få pleiet kjærligheten og gnisten deres?

Vi liker å dra på hotell for å bryte det vanlige hverdagslivet hjemme. Da er favoritten å fylle opp et deilig bad hvor vi koser oss med en flaske vin mens vi prater i flere timer. Det er en tradisjon, hehe! Ellers drar vi på dater i ukedagene og generelt er veldig romantiske og kjærlighetsfulle hele tiden. Det funker veldig fint for oss. <3

Hva er det flaueste du har gjort foran Pierre?

Haha, okei dette er litt TMI men pytt pytt. I starten av forholdet vårt var vi på besøk hos familien hans i Sverige, og da presterte jeg å få mensen i senga. På hvitt laken. YES DA! Dere kan jo se for dere hvor rød i trynet jeg ble da jeg sa det til Pierre, og vi måtte finne ut hvordan vi satte på vaskemaskinen slik at svigermor skulle få slippe å se det. Haha… Krise.

Hva heter det du har på leppene dine i det første bilde i innlegget? Super fin:-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har jeg på meg liplineren i Dolce K fra Kylies lip kit. Elsker den!

Hvordan skal dere feire jul? Hver for dere, sammen, med Pierre sin familie eller din?

Vi skal feire jul to dager før her hjemme med min familie, og så skal vi til Pierres pappa på julaften. Vi gjør det slik da vi begge to ønsker å feire sammen med hverandres familier og selvsagt med hverandre. I fjor feiret vi hver for oss da vi bare hadde vært et par i underkant av en måned, mens nå blir det naturlig å feire sammen. Gleder meg så masse! <3 

Hvorfor er du egentlig med Pierre og kompisene han på fest? Ser liksom aldri at Pierre er med deg på jentekveld.

Jeg vet ikke hva du er vandt med, men for meg er det helt naturlig å være sammen med venner OG kjæresten. Carl er en god venn av oss begge fra tidligere, så det er helt naturlig for oss å henge sammen 🙂

Drikker du mindre aloe vera juice nå eller drikker du like mye før matkontrollen var hos deg?

Jeg har faktisk ikke drukket det siden. Nå kjøper jeg heller en Fanta istedenfor, da jeg liker det mye bedre. Haha! Like usunt er det visst uansett, så det er ingen hensikt i å drikke Aloe Vera drikken da den også er full av sukker.

Når skal du søke hjelp for anorexian din? Ser jo at det er problemer her..

Denne kommentaren din synes jeg er utrolig lavmål. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i flere år av mitt liv, så det å si noe slik til andre mennesker skal man virkelig ikke gjøre. Men siden du tydeligvis er så bekymra, kan jeg fortelle deg at jeg er frisk og rask, som vil si at jeg ikke behøver å “søke hjelp for anoreksiaen min”. Det gjorde jeg da jeg slet, og nå er jeg frisk.

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

27 kommentarer
    1. Du virker til å være veldig sånn eiesyk, takler P dette bra og er han likedan?
      må dere ha kontroll på hva hverandre gjør hele tiden, eller kan du på en måte bare sitte hjemme en hel lørdag mens han fester uten å sende melding og kontrollere

    2. Nice 🙂
      Utenom den siste spørsmåle.. det va stygt.. og sånn spørr man ikje om heller.. respæktløst !!
      Har du fått ny mobil ?

    3. I innlegget “Nytt i sminkepungen!” fra 24.11 linket du til leppestiften kalt “Embillishment” fra nyx. Du sa da at det var denne du hadde på deg i innlegget. Jeg synes fargen var rålekker og bestilte den rett hjem. Dessverre ble jeg veldig skuffet, da fargen var knall lilla og ikke lik den nude fargen du hadde på leppene i det hele tatt.. Kan du forklare dette? Har letet lenge etter den perfekte leppefargen 🙁

    4. Syntes du virkelig det er naturlig å feire jul med kjæresten etter bare 1 år? Har dere ikke spesielle tradisjoner med både nær og mindre nær familie?

    5. Kjenner jeg blir utrolig provosert av det siste spørsmålet. Hvordan kan noen i det hele tatt være så frekke, og ikke minst respektløs? Du er en helt nydelig jente, Isabel! Håper h*n som skreiv det spørsmålet skjemmes, rett og slett. Alle er nydelige uansett høyde og vekt. Bare ikke la slike personer trekke deg ned, for det e det absolutt ikke verdt. Ønsker deg en dag videre og en fin jul<3

    6. Håper ikke du tar deg nær av slike unødvendige kommentarer, spesielt slike som går på utseende og familie! Vedkommende som skriver slike kommentarer tenker virkelig ikke over konsekvenser… hvordan takler du slike kommentarer?

    7. M: Halooo??? Hun virker da ikke eiesyk, bare veldig glad i sin kjære. Det er viktig å sette den man elsker først. Hvis man driter i om den andre er på fylla støtt eller skal gjøre for mye adskilt så får man heller ikke det spesielle båndet som varer evig. Da blir det bare ‘en av kjærestene’ eller en av de 50 % skillsmissene. Det er en grunn til at de fleste par i dag går fra hverandre, de har for lite til felles.

    8. Sikkert kjempe koselig å feire jul med kjæresten da! Jeg har vært sammen med typen i 4 år, men enda ikke feiret sammen! Haha. Jeg er alt for familiekjær og våre tradisjoner (vi har kalkun og han ribbe.. og jeg MÅ ha kalkun! ) Haha maten er viktig.
      Tenker vi venter med feiring sammen til vi har fått vår egen lille familie 🙂

    9. Jeg vet om et par som er som erteris, vet ikke om noen som har sterkere kjærlighet enn dem, og de har vært sammen i 13 år. Og er like forelsket. Det er et sånt forhold som jeg og ønsker meg! Så til m og dere som mener at Isabel og Pierre er for mye sammen: Man kan aldri være for mye sammen med den man elsker.

    10. Jeg er ikke nødvendigvis en superfan som ville hyllet deg uavhengig av hva du skriver, men heller ikke en hater. Får inntrykk av deg, men siden jeg kun har etter bloggen å dømme, så dømmer jeg deg ikke heller. Poenget mitt er at jeg er helt nøytral, klikker innpå bloggen din daglig fordi jeg syns du har fin stil og er underholdene. Jeg vet ikke om dette egentlig hjelper noe som helst, men kommentaren som ble angitt ang. at du har anoreksia var smakløs. Du er ca 160 cm og bruker xs &s, det er helt normalt for høyden din. Jeg kommenterer aldri, men ble skikkelig provosert av denne kommentaren. Av natur syns jeg ikke det er naturlig å rose en person gjennom en blogg til skyene, men du må aldri tro at du er unormalt tynn. Jeg syns kroppen din er fin, uavhengig om du har fikset den eller ikke. En kropp kan ikke klassifiseres som “stygg” bare fordi den er fikset på. Du fikser på hva du vil, jeg bryr meg ikke, noe heller ikke andre burde. Kroppen din er fin og normal. Hadde du vært 160 og veid 65kg hadde du fremdeles vært normal. Alle har forskjellig kropp, og jeg skriver dette slik at noen med din høyde og vekt ikke skal bli påvirket. Forventer ikke at du skal svare på dette, men håper du i hvertfall leser det. Kommer nok aldri til å kommentere igjen, men håper at mennesker bak skjermen skal forstå at dette er ikke ok.

    11. Faen eller til denne personen som skrev at du så syk ut! Du er helt perfekt, Isabel, finnes ikke sykelig tynn i det hele tatt. Denne personen burde ta og se et bilde av en som virkelig har anorexia så kanskje det går opp et lys. Det er typisk for litt større jenter og kritisere en slank jentes kropp. Både pga misunnelse og forde de ønsker at deres vekt skal være mer akseptert og bedre. Men tro meg: livsstilsykdommer minsker man som slank/ tynn betraktelig og dessuten finnes det ikke noe vakrere enn ei slank vakker jente!

    12. Hvor er genseren din fra, på innlegget “Jeg sprekker av stolthet”?
      Og hvilken leppestift har du på, på innlegget “Kaotisk”?

    13. Det siste spørsmålet var skikkelig respektløst og veldig lite gjennomtenkt! Jeg synes ikke du ser syk ut, håper du vet godt selv at du ikke gjør det!

    14. Har dere sex selv om du har mensen? Kjæresten nekter fordi han mener det er ekkelt så lurer på hva du mener om dette.

    15. Srev ikke både du og pierre under på modell kontrakt for en tid tilbake, har ikke hørt noe mer om det, får dere modelljobber eller er det lakt på vent? Å må nesten spørr, når får vi vite hva operasjon du tok sist, dødsnysjerig??!!

    16. Hei! Jeg har ikke prøvd Foodora før, men ser at dere bruker det. Hvor pleier dere å bestille fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg