PIERRES BURSDAGSFEIRING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· HE TURNED 23 YEARS OLD ·

Jeg har enda ikke fortalt dere om min kjæres feiring! Det må jeg jo vet dere, hehe 🙂 Dagen startet med at jeg overrasket han med en kongelig frokost på sengen, etterfulgt av en overraskelse. Vi ble hentet av en taxi, og ble kjørt et godt stykke unna Oslo sentrum. Pierre forstod veldig lite – hvor var vi på vei?! Han ble heldigvis overlykkelig over overraskelsen jeg hadde stelt i stand. En hel dag på spaet The Well var booket! Jeg vet hvor høyt P verdsetter spa og det å slappe helt av en gang i blant, så en bedre måte å feire hans dag på kunne jeg ikke komme på. Hehe! Vi storkoste oss på The Well i flere timer før vi nøt et deilig måltid, og badet enda litt mer. Dit skal vi definitivt tilbake. SÅ utrolig fint! Det eneste vi ikke forstod oss helt på var hvorfor så mange løp rundt splitter nakne? Det der kunne vi klart oss uten, for å si det sånn haha. Da vi kom hjem hadde vi en koselig kveld her hjemme med kakespising og godt selskap. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går hadde vi nok en feiring! Daniel, Pierre og jeg dro ut på en bursdagsmiddag før vi omsider dro til Daniels crib hvor vi så på film og fikk besøk av Carl Aksel. En ordentlig koselig kveld! Det kjipe med både meg og P er at vi begge to kommer fra andre steder enn Oslo, som vil si at våres næreste venner ikke bor her heller. Det er kjedelig på dager som dette, men men.. Heldigvis skal vi til Sverige over jul, så da får han feiret litt med sine kjære i Falkenberg også. Denne bursdagen tar jo ingen slutt, hehe. Og gaven skal jeg vise frem når den har kommet i posten. Pakken måtte nemlig bestilles til Sverige, da merket ikke sender til Norge. Blæh!

Alt i alt var feiringene vellykket, og bursdagsbarnet er fornøyd og glad! Det er det som betyr noe. 

19 kommentarer

Siste innlegg