jeg fikset på puppene mine

Gjett hva jeg kom på i dag tidlig? Mine pupper fyller ett år! Haha, det høres jo helt komisk ut å si det på den måten, men hey! Det er jo sant! I fjor på denne tiden var jeg i Thailand hvor jeg bodde i over en måned. I den forbindelse la jeg meg under kniven, og la inn silikon i puppene. Folk har alltid trodd at jeg har hatt veldig store pupper, men tro meg.. Jeg har brukt push-up BH-er til de grader. Jeg mener, jeg har ikke nødvendigvis vært flat liksom, men jeg har ikke hatt så store pupper som det tilsynelatende så ut som. Hovedgrunnen til at jeg valgte å utføre dette inngrepet var faktisk på grunn av “skadene” jeg hadde pådratt meg gjennom anoreksien som jeg slet med i flere år. Da forsvant puppene, og de fikk en nokså stygg form etter min mening. Jeg var ikke lenger komfortabel med hvordan dem så ut, og det var ingen god følelse. Jeg tror oppriktig ikke at jeg hadde fikset på puppene hadde det ikke vært for dette. 

· HAPPY B-DAY TITTIES! ·

Vi filmet hele seansen før og etter operasjonen, galne som vi var. Jeg skjønner helt ærlig ikke at jeg ville det, haha. Ting har jammen forandret seg på snaue et år. På den tiden delte jeg absolutt aaaalt. Det er derfor jeg ble så stor på så kort tid også tror jeg, for jeg hadde virkelig ingen filter. Jeg filmet og publiserte absolutt alt, til og med operasjoner. Det er litt rart å se tilbake på den dag i dag, det skal jeg innrømme. Du kan hvert fall se operasjonsvideoen her (den har over 100.000 views, wow). Jeg spilte også inn en video i ettertid hvor jeg forteller og prater om operasjonen i tillegg til at jeg svarer på spørsmål. Den videoen kan du se her!

28 kommentarer
    1. Jeg må helt ærlig si at du ble kjempe vakker etter nese operasjonen, du ble så fin og du helt ærlig du har drømme utseende i mine øyne. Ingen er fornøyde med seg selv alle har noe å klager over ditten og datten, du er kanskje ikke fornøyd med utseende ditt men du er virkelig nydelig. Jeg synes virkelig du er utrolig vakker, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut, men du er fader meg fin! FYF FOR ET UTSEENDE!

    2. Du skulle jo la tv2 være med på den siste operasjonen din også. Når skal du fortelle hva du opererte? Eller var det et triks for og få flere lesere? Selv elsker jeg alle typer operasjoner og er veldig fascinert av dem. Skal snart under kniven for nesen.

    3. Hvordan klarte du å få de til å se ” store” ut på Paradise når du gikk i bikini ? 🙂 brukte du noen som var innlegg i eller? for syntes nå det så ut som du hadde grei størrelse da

    4. Jeg husker på paradise hotel, da du var så stolt over at alt på deg var naturlig. Hva skjedde med å vere stolt over det, til å ville operere deg?

    5. Hei fine du!
      Jeg lurer på hvor du gjorde det, ca hvilken priskategori det havnet i og hvordan opplevelsen var? Jeg sliter selv med etterplager fra spiseproblematikk, og har et stort ønske om å kunne fikse egne bryst.
      Håper du kan svare meg!
      PS: stå på, du er helt fantastisk!!

    6. Hei! Fyyyyy så vakker! Herregud🙏😍den modell dama! Hadde vært happy om jeg var så fin som deg. Du er bare perfect!

    7. kommer du i det hele tatt til å fortellehva du oppererte? hva skjeer med at du blir lik de andre bloggerne for tiden a4 blogg, før kunne du opdatere om lt mulig som gjorde at vi ville lese bloggen din. syntes ikke du skal høre på de andre bloggerne som tror de er medpå å forandre verden ved å sirve om a4 livet. Man skal være fornøyd hvordn man ser ut hvis det skal normaliseres må det faen normaliseres at det er noen som tenker anerledes og velger å opperere! STÅ PÅ

    8. Hvor lenge gikk du egentlig med støtte-bh? Virker som at du hoppet i bikinien kort tid etter, kanskje derfor resultatet ikke ble så bra…

    9. vet ikke hvorfor jeg husker dette, men du sa på paradise hotell at “jeg har store pupper, lange vipper, og langt hår, og alt er faktisk ekte” . mulig jeg husker det fordi det var godt å se noen så forøyd med å være naturlig.
      synes du får nok pepper for opprasjonene, så det er ikke hensikten med denne komentaren, men ville bare minne deg på den tiden du var fornøyd med deg selv, uten at du trengte å fikse på noe 🙂
      ha en god jul 🙂

    10. Anonym: Det har du rett i at jeg sa 🙂 Men husk at tv-produksjon er veldig oppsatt og planlagt. Her fikk jeg faktisk beskjed om å si akkurat den setningen. 🙂 Så det var i grunn ikke et rop om at jeg syntes det var så fantastisk at alt var naturlig ved meg. Håper det ga mening, hehe. God jul til deg også! Klem.

    11. Anonym: Som jeg har sagt tidligere vet jeg ikke om jeg blir å fortelle i fremtiden, men akkurat nå vil jeg ikke det. Jeg angrer som fy på at jeg sa noe i første omgang..

    12. Jeg liker ikke at folk fikser på kroppen, men når man har komplekser så er det bedre å rette opp i det, så man kan trives med kroppen sin. Jeg forstår deg veldig godt. Har anoreksi selv. En ting jeg bare ikke helt forstår er at du tok det i utlandet. Jeg skjønner det er billig, men føltes det ikke veldig utrygt å gjøre det på et helt ukjent sykehus i et helt ukjent land. Legeforsikring og tryggheten blir liksom borte.. Har du opplevd noe komplikasjoner i ettertid?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg