ukens kjøleskap

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THIS WEEKS FRIDGE

____

Ingenting er som følelsen av et fylt kjøleskap! Nå er det lenge siden jeg har skrevet et slik innlegg til dere, så det var sannelig på tide! Jeg prøver å holde meg til en handel i uken, og det merkes på lommeboken. Det er jo SÅ mye mer økonomisk! Da faller disse småturene innom butikken bort, og det er jo nettopp disse småkjøpene som adder opp til de høye summene. Det vil vi ikke ha noe av. Funfact: jeg hater å bruke penger på mat. Det føles så utrolig unødvendig på et merkelig sett, haha. Det er vel det eneste jeg savner med å bo hjemme – å slippe å betale for sin egen mat. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når kosten er på plass er det mye enklere å holde fokus oppe på å ha en sunn og fresh uke. Det kjenner jeg at jeg behøver nå, spesielt før de store julemiddagene og alt som følger med. Som dere ser er det en god blanding av alt i mitt kjøleskap, noe jeg trives best med. Ønsker dere en sprek uke!

14 kommentarer
    1. Hei! Hva og hvilken farge er det du har på leppene dine i dag når du snakket på mystoryen din? 🙂 Utrolig fin farge! (21.des)

    2. Hei! La merke til st dere har varer som er fra Xtra( noe folk kaller for billigmerke), og det synsjeg er fantastisk. Detviser at selv om dere tjener masse penger, så viser dere det ikke med å kjøpe de dyreste og “beste” merkevarene, noe som mange gjør. Det viser at dere ikje er så høye på dere sjølv og kan BARE ha det beste av det beste, koste hva det koste vil liksom. Eg likar !

    3. Er hvertfall kjedelig om man kjøper det fordi man tror det er sunnere. La de laktosefrie produktene være hvis man ikke trenger de.

    4. Ikke så veldig opphengt 😃. Bare et enkelt spørsmål siden det ikke var laktosefri fløte. Men godt poeng med holdbarhet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg