vi feirer jul i dag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

let′s celebrate

Hei fine lesere! Håper dere nyter førjulstiden til det fulle. Det gjør virkelig jeg! For første gang på flere år har jeg klart å få ordentlig julestemning før selveste julaften, og det gjør meg så lykkelig! Denne julen blir noe annerledes både for meg og Pierre. Vi har vært ganske usikre på hvordan vi skal feire julen i år, da vi i utgangspunktet skulle vært nede i varmen i Thailand akkurat nå. Da det ble endringer i planene, og vi forstod at vi blir hjemme i julen måtte vi komme på noe lurt. Vi ønsker naturligvis begge to å feire jul med familiene våres, problemet er som kjent at vi ikke kan være på to steder på en og samme tid. Jeg er fornøyd med løsningen vi omsider har kommet frem til! Vi blir nemlig å feire jul med mine småsøsken i dag, og så drar vi til Sverige i morgen. På det viset får vi feiret med både min og Pierres side. Sidra og Rami klager ikke, da de får hele to feiringer! En med meg og P, og en med familien på selve julaften.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med andre ord er det full fart i heimen i dag, hvor både kalkunmiddag og forberedelser står på agendaen. Her gjelder det bare å holde seg fast! Jeg ville aldri vært foruten feiring med søsknene mine, de er det viktigste jeg har. Hvert år har jeg stått for feiringen og alt som hører julen til, og i år er intet unntak. Jeg gleder meg så masse til kvelden, og ikke minst til å få se ansiktsuttrykkene deres når de åpner gavene fra oss. HIHI! Julen handler selvfølgelig om å være tilstede og være sammen med dem man er glad i, men hey.. Let´s be real! Vi alle er spente på julegavene også. Hehe!

32 kommentarer
    1. Blir varm i hjertet av de fine ordene du skriver om småsøskene dine! De er veldig heldig som har en så ansvarsfull og omsorgsfull storesøster! Kos dere masse i kveld og nyt! <3

    2. Må dåkk feire sammen da? Jeg og kjæresten min velger å feire hver for oss fordi begge vil være med familiene sine i år.

    3. Til dere anonyme oppi kommentarfeltet her. Det er jo naturlig at de har lyst å feire jul sammen? Folk må slutte å kommentere så kvasse og kverulerende kommentarer. Det er jul, la nå folk være i fred.
      Løsningen deres var kjempe lur! Selv ville jeg gjort alt for å feire jul med min kjæreste og med min familie. Hvis det ikke går på en og samme tid så er løsningen deres helt ypperlig, Isabel <3

    4. Er koselig når man får feiret med begge familiene 🙂 Meg og samboeren min har valgt i alle år å feire fra hverandre, helt til i år nå når vi har fått ett barn 🙂
      Men skal du ikke feire med din mor?

    5. U.a.n.s.e.t.t hva Isabel skriver, så må folk finne noe totalt irrelevant negativt å skrive. Og det er ikke fordi det i virkeligheten eksisterer noe galt eller egentlig er noe negativt, men det er fordi dere bare skal klage på Isabel for alt hun skriver. Hadde det vært Caroline Eriksen eller en eller annen blogger som generelt er godt likt, så hadde dere sikkert skrevet at det var en kjempe god løsning å feire jul slik – da får man med seg kjæresten, kjærestens familie og sin egen familie.
      Og hva i all verden har det å feire jul med hverandre noe som helst med “normalitet” å gjøre – “feire jul fra hverandre som normale folk”? Det er da vel heller mer normalt å ønske og få inn en liten sammenkomst med kjæresten og vedkommende familie, enn ikke (hvis man er i et godt forhold, vel å merke).
      Synes det er fascinerende hvordan noen bruker sånn tid på å finne noe, hva som helst, som de kan “ta” Isabel på.
      Dere er triste mennesker, virkelig.

    6. Kan Pierre legge ut oppskrift på kalkunmiddagen?? 😀 Skal lage kalkun på julaften, men jeg har aldri lagd det før.. Pliis <3

    7. Jeg merker stor forskjell på hvordan du skriver nå og da du startet å blogge. Du skriver mye voksnere slik at det blir kjekkere å lese! 🙂 God jul, kos dere masse <3

    8. Hadde reagert likt om det var caroline eriksen elns. Men kan sikkert komme av at jeg er en person som elsker å ha tid for meg selv og ikke være avhengig av spesielle personer. Jeg liker å være litt fra kjæresten min og heller glede meg over når jeg først ser han. Vi er ikke gift, så det er naturlig for oss at vi heller ønsker tid med familiemedlemmer.
      I tillegg så har jeg skilte foreldre så jeg føler jeg må finne en balanse slik at mamma og pappa kan se meg hver sin jul🙂

    9. Kan du lage et innlegg, hvor du forteller hva du gidde til søsknene dine i julegave? Hadde blitt glad❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg