gårsdagens look

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her

_______

Hvilken fantastisk fin julefeiring vi hadde i går! ÅH, som jeg elsker denne høytiden. Jeg får ikke konstantert det nok.. Her er årets første juleantrekk! Jeg var så usikker på hva jeg skulle ha på meg, men jeg må si at jeg er veldig fornøyd med valget mitt. Jeg har falt pladask for denne toppen. Det merkelige er at den har ligget i skapet i noen måneder uten at jeg har rørt den. Det er nok et bevis på at jeg har alt for masse klær, jeg mener.. Jeg glemmer jo av hva som befinner seg i garderoben min. Ikke bra!

Forteller mer om feiringen og deler bilder senere. Klem!

34 kommentarer

Siste innlegg