ÅRETS FØRSTE JULEFEIRING

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· JULEFEIRING NR. 1 ·

Slik så vår julefeiring ut hjemme hos oss sammen med småsøsknene mine! Det var en super hyggelig kveld med masse kjærlighet og god stemning. Den eneste vi savnet var storesøsteren vår Shaed. Hun bor i Tromsø og skulle jobbe, så derfor passet det ikke. Veldig kjedelig! 🙁 Vi fikk heldigvis facetimet med henne, så hun var på en måte sammen med oss likevel. Hun fikk blant annet sin julegave fra meg over facetime også, hihi. Noen som er nysgjerrige på hva jeg ga søsknene mine i gaver? Hehe! Jeg kan skrive et innlegg om det dersom dere ønsker. Kvelden var vellykket og vi storkoste oss alle sammen med deilig kalkunmiddag, verdens beste kake, gaver og julefilmer natten lang. Jeg er så glad over å ha så fine mennesker rundt meg! Det er på dager som dette man virkelig setter pris på alt og alle. Jeg gruer meg til julen er over for godt – det finnes ingenting mysigere enn nettopp denne høytiden. ♥

23 kommentarer
    1. Ja det er koselig å høre hva de fikk i gaver! Så ut som en perfekt familiekveld! Dere er så fine alle sammen!! Herlighet.. Ha en fin jul videre:)

    2. Jeg så at du kjøpte ny mobil her om dagen, betalte du full pris? Og hvor mye koster full pris? Hadde settet pris på svar

    3. Å koselig <3
      Vil gjærne vite ka du fikk, ka de gidde pierre og søskna dine 😀 Det hadde vært artig <3
      Klæm ♡

    4. Skjønner at folk spør og spør om hvorfor ikke moren din er med osv, men man burde forstå også selv om dette er en blogg, at det er veldig privat vist det så klart er det! Så ut som søsknene dine koste seg dødsmassee uansett!<3 og når de yngre får feire to ganger, er det ikke bedre enn det! Nyt julen hos Pierre sin familie. Så småsøskene på Snapchat - nydelige!! Dåner heeelt!:-)

    5. Søsteren din er så lik deg, sånn før du opererte deg. Jeg kan jo forstå hvorfor du gjorde det, ikke at du ikke var like vakker før, men det er en personlig greie det med å operere utseende sitt. Hva hadde du tenkt om søstera di plutselig ville gjennomgå alt det samme som deg? Jeg bare lurer, jeg planlegger to operasjoner selv, og får mye kritikk for det, men det er noe jeg gjør for min egen del. For at jeg skal trives like godt med det ytre som med mitt indre. Men jeg er også redd for at søstera mi skal bli påvirket av det. Uansett, så ser det ut som dere hadde en super feiring! God jul! <3

    6. God Jul Isabel, kos deg videre med familie og venner❤️ Vil gjerne vite hva du ga de i gave, bare for moroskyld 🙂 Så veldig koselig ut❤️ Klem

    7. Skjønner ikke at du tørre å vise så mye pupp når du feire jul med fam😅 Sophie og drive på sånt ,virke ut som det er like før hu er naken på bilder av familien

    8. Søstera di ser så skjønne ut 😊Tippe hu ser mye finere ut enn deg når hun også begynne med sminke

    9. du er så fin!❤️ Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske! Søsknene dine er super heldige som har deg som søster! Kunne ønske jeg var så heldig❤️ hvertfall håper du får en fin jul med familie og venner🎅🏼

    10. Hei Isabel💕
      Kan du legge ut et innlegg om hva du fikk av små søskene dine❤️
      Er stor faaaan!
      😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg