Video: etter operasjonen

Throwback Thursday, guys! Det er jo torsdag igjen alt! 🙂 Jeg visste ikke helt hva denne ukens tilbakeblikk skulle være, men etter en liten halvtime med surfing på YouTube-kanalen vår, kom jeg over denne videoen. Husker dere den? Det var rett etter at jeg opererte nesen, og jeg fikk ekstremt mye hat og kritikk for åpenheten rundt inngrepet. Det har en kobling med det innlegget jeg skrev tidligere i uken, angående når andre bloggere hang meg ut og mobbet meg på sine plattformer. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser denne videosnutten av meg selv faktisk. Det er trist å bli påminnet om den perioden i livet mitt hvor jeg virkelig fikk kjenne på å bli latterliggjort og nedtrykt hver eneste dag. Heldigvis har jeg kommet tusen ganger sterkere ut av det hele, og har lært masse av det. Den viktigste leksen jeg har lært er at jeg skal være ekstremt forsiktig med hvordan jeg uttaler meg om andre. Vi kan alle ha forskjellige meninger, og det respekterer jeg til 100 prosent. Men så fort man trår over den grensen og blir direkte ufin, da har det gått for langt. 

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å SE VIDEOEN ·

11 kommentarer

Siste innlegg