La oss prate om idiotiske mennesker

Hei fininger! Håper dere har hatt en super dag så langt. For øyeblikket sitter vi en hel gjeng i bilen på vei til Sverige. Vi skal som sagt feire jul her 🙂 Det er jeg helt sikker på at kommer til å bli super koselig! Ah, nå kjenner jeg at jeg begynner å bli overdrevet rastløs her jeg sitter. Jeg + lange bilturer = dårlig kombo. Heldigvis går samtalene i et her – det er lenge siden jeg har ledd så mye. Akkurat nå prates det om idiotiske mennesker som oppfører seg på trynet mot andre, og samtidig forventer at man selv skal sitte pent og pyntelig og ta i mot all skit. Enkelte mennesker altså. Det er så mye jeg virkelig ikke kan forstå meg på. Det er gøy når vi alle deler samme mening da. Et eksempel: man spanderer en middag + drinker for opptil 1000,- kr på en person. Samme kveld legger den andre ut 75 kroner for nattmaten. Neste dag krever personen disse 75 usle kronene tilbake, samtidig som man selv har spandert over 1000kr på h*n. ALTSÅ, what?!?!? Hvordan??? Haha!

Jeg skulle egentlig gjøre ferdig innlegget om gårsdagens julefeiring, men selvsagt døde Mac-en.. Typisk! Jeg publiserer det så fort jeg får mulighet. ❤ Jeg blogger fra mobilen nå, det er det verste jeg vet. Heh!

29 kommentarer

Siste innlegg