familiedrama og tårer

affiliateslenker

Skjørt lignende her / topp her / heels utsolgt, lignende her

________

Hei fininger! Håper dere hadde en suveren julefeiring i går. Det hadde jammen jeg! Vi hadde en super fin kveld med tradisjonell svensk julemat (savnet ribben dog…), massevis av overlykkelige barn, besøk av julenissen, gaver og x antall latteranfall. Jeg spiste så mye mat jeg var på vippet til å ende opp i matkoma. Men det er jo tross alt slik det skal være på julaften! 🙂 Kvelden var helt fantastisk, frem til det tok en helomvending når klokken tikket rett over midnatt. Det var familiedrama hjemme i Norge, som førte til at jeg isolerte meg med telefonen på øret i over en time. Det at julaften skulle ende på det viset, skulle jeg ønske vi alle sammen kunne vært foruten, men heldigvis ordnet alt seg til slutt. Det er det viktigste, synes jeg. ♥ Etter det spilte vi Monopol frem til klokken bikket over 05 på morgenen. Da Pierre hadde en soleklar ledelse, nektet vi resterende å fortsette. Haha.

Tusen takk for alle julehilsener i går! Det er så merkelig hvor fort det hele plutselig er over. Nå er det brått et helt år til neste gang.. Nå gjelder det å nyte romjulstiden for fullt, før vi ringer det nye året inn! Jeg klarer ikke å vente!

19 kommentarer

Siste innlegg