UKENS SPØRSMÅL

affiliateslenker

Hva ga du og Pierre hverandre i julegave?

Vi valgte å ikke gi hverandre gaver i den forstand. Eller, vi gjør jo egentlig det. Vi legger heller de pengene på en tur til Maldivene i løpet av det kommende året. Hihi! Det er noe vi har hatt lyst til så utrolig lenge, så nå skal det endelig skje! JIPPI.

Hvilke produkter fra kyliejenner har du? Har spørt før, men du svarer aldri på det.

Alle produktene jeg har fra hennes merke kan du se i DENNE videoen som jeg spilte inn for litt siden!

Du virker til å være veldig sånn eiesyk, takler P dette bra og er han likedan?

Ja, det er jeg nok. Pierre er kanskje enda verre, hehe. Neida, vi er begge to veldig like på det feltet, så derfor går det veldig bra! Det er ikke overdrevet da, men vi er begge veldig overbeskyttende og kanskje litt eiesyke, ja. Jeg var aldri sånn før, men etter jeg ble sammen med Pierre har jeg faktisk blitt det. Tror nok det har mye med at jeg virkelig elsker dette mennesket, og er livredd for å miste han.

Jobber modetratoren din på julaften? Fremstår veldig pussig.

Nei, selvsagt ikke. På julaften gikk jeg gjennom kommentarene mine selv. Det var lenge siden, hehe. Merket fort at de negative kommentarene er betraktelig mye færre enn før, men det er jo ikke så merkelig. Nett-trollene vet jo at det er modertoren min som blir å lese og sile alt oppgulp bort, og ikke lenger jeg. Det er det beste valget jeg har tatt!

Hvor er genseren ifra?

Den finner du HER. Den er super billig og kjempe comfy! Elsker den!

Hva fikk du til jul?

Jeg fikk i hovedsak bare masse fint til leiligheten og en reise. Og så kjøpte jeg meg en iPhone 7 Plus i gave til meg selv!

Dette er et litt rart spørsmål, men du kommer så godt overens med Pierre sin familie og han med din. Syntes det er så vanskelig å snakke og være meg selv hos kjæresten min sin familie! Føler jeg blir veldig sjenert, rar, stille når jeg er der.. Får aldri vist hvem jeg egentlig er og jeg vet typen min også syntes det er veldig dumt.. Forteller ikke dette til noen. Finnes det noen gode tips å følge/tenke på? Det er så gale at jeg ikke tørr å gå forbi de alene vist jeg fks skal ta meg noe å drikke/gå på do..

Mitt beste tips til deg er noe så enkelt som å være deg selv til 100%. Ikke lukk deg inne og vær usikker. Kjæresten din har tross alt valgt deg, og da er jeg helt sikker på at hans familie også vil like deg for den du er. Dessuten blir det lettere og lettere jo fler ganger du har truffet dem! Da blir man automatisk mer komfortabel, og da er det lettere å senke skuldrene. Klem!

Hei! Jeg har ett spm ang formen du har på silikonene dine, valgte du runde eller dråpe formet implantater? 🙂

Jeg har runde implantater.

Ikke kritikk, men har du et lavt stressnivå?

Nei, det vil jeg ikke påstå. Men det virker kanskje sånn for deg som leser, men husk: du får se en veldig liten del av min hverdag og mine private vansker via bloggen. Ha det i baktanke 🙂

Hvilken str er den grå jakken du har?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har den i small! Kåpen finner du her.

____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

 

32 kommentarer
    1. Hei Isabell!
      Håper du har en herlig julefeiring! Og at du storkoser deg litt ekstra mye jula! Du ser faktisk veldig lykkelig ut, og jeg håper faktisk at det fortsetter sånn 😊
      Jeg hadde et spørsmål til deg? Litt kleint og rart? Men jeg spør allikavel fordi jeg er så forelsket i den ene toppen du hadde på deg her om dagen! Så spørsmålet mitt er da: Kan jeg få kjøpe den fra deg? 🙈 Jeg vil så veldig gjerne ha den! Og nå vet jeg ikke om du leser dette, og vis du synes dette var litt kleint spørsmål så må du bare slette dette.
      Klem Zara

    2. Takk for svar. Men kommentarene dine pleier å være godkjent midt på natten selv uten om helligdager og på søndager. Hvordan har det seg at moderatoren godkjenner de på natta ?
      Det fremstår også veldig pussig.

    3. Hei ☺️ Kunne du lagd en video om hvordan du sminker deg og produkter du bruker? Var litt vanskelig å få med seg på snapp !

    4. Kom hjem fra Maldivene 22.desember. Det er en drøm! Helt nydelig der. God tur:) Dere skal kose dere masse!

    5. Kan du lage en video av hvordan du sminker deg og hvilken sminke du bruker?:) hadde vært veldig kjekt☺

    6. Du la ut et bilde på Instagram med underskriften: la oss prate om idiotiske mennesker. Der hadde du en svart topp og en lys litt hullete bukse, hvor er den buksa fra??

    7. Hvordan hadde du reagert/oppført deg mot en jente som har vært bitch mot deg på skolen og har vært sammen med en gutt du har likt for å irritere deg?

    8. Jeg vet at dette er din blogg men kunne du og P kanskje gått sammen om å lage hans favoritter fra Nelly. Samboeren min er udugelig når det kommer til klær og jeg handler som oftest til han. Og det hadde vært veldig kjekt med litt insprasjon. Jeg er veldig fan av dine Nelly-innlegg selv om de er livsfarlige, for jeg ender alltid opp med å kjøpe noe til meg selv, hihi 🙂

    9. KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å FORTELLE HVA PIERRE JOBBER MED ELLER?
      Vi leser jo om dere begges liv, men alle skjønner at han ikke jobber å at du forsørger ham.

    10. Hva gjør og hva er moderatoren du sier du bruker her på bloggen angående kommentarer? Ha en god jul videre!

    11. hei:) lurte om du kaller deg selv for feminist? er interessert i dine meninger om temaet:D god romjulstid!

    12. – Når skal du skrive om din nyeste operasjon?
      – Er det implantat eller fettinjeksjon i rompa di?
      – Hva jobber Pierre med?
      – Hvor mange gram silikon har du i puppene?
      – Hvor mange ml har du i leppene?
      – Planlegger du noen flere operasjoner?

    13. Har du en far? Lever han/har dere noe forhold?
      Skjønner om det blir for personlig, og håper jeg ikke “trakker deg på tærne”. <3

    14. Hvordan går det med deg og moren din? Er dere på talefot? Du er jo ofte på besøk når du skal være med søsknene dine!

    15. Kan du lage et eget innlegg om hva slags erfaringer du har med nettsiden Shein.com? Jeg har så lyst til å bestille klær fra denne siden, men vet ikke hvordan det er med frakt og leveringstidene.
      Jeg (og sikkert mange andre lesere) hadde virkelig sett pris på om du svarte på spørsmålet <3

    16. Hvor er genseren din fra, på innlegget “Jeg sprekker av stolthet”?
      Og hvilken leppestift har du på, på innlegget “Kaotisk”?
      Har spurt om dette flere ganger før, men du svarer aldri…

    17. Hei 🙂
      Leser bloggen din daglig. Men no har eg ett spørsmål til deg.
      Du har jo silikon, har du noen gang tenkt på hva som skjer når du en gang blir gravid? Hvilke tanker har du rundt det me silikon å gradivitet ?

    18. Hei keg lurte bare på en ting ! Når dere var på paradise så fikk dere jo masse kostymer , hva skjedde med de? Fikk dere de eller måtte dere levere de tilbake ? Og når du ble miss og mr paradise, fikk dere den pokalen og det båndet ? 🙂

    19. Hei! Hvor mye ca tjener du i måneden og hvor mye av det bruker du? Og i og med at du tjener så store summer i måneden jobber ikke kjæresten, såfall hva gjør han?

    20. Hei jeg har et spørsmål angående slanking rundt magen og lårene og hvordan beina rundt halsen vil syntes mer.<3
      Håper på svar 🌸🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg