vårt andre hjem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· CHRISTMAS SPIRIT ·

Herlighet, se så koselig og lunt det er her, da! Det første jeg gjorde (etter å klemme svigermor) da jeg kom innen for dørene, var å fiske frem kameraet og knipse bilder. Jeg syntes det så så utrolig mysig ut! Nå er vi, som dere kanskje har forstått, hos svigermor. Tidligere var vi hos faren til Pierre i Motala, men vi måtte selvsagt besøke mammaen også før vi reiser hjem igjen. Jeg føler meg så utrolig hjemme her. Det er deilig, det. Pierre og jeg er enige om at stressnivået synker betraktelig så fort vi er her, i vårt andre hjem. Det er godt for både sjel og sinn en gang i blandt. Jeg er litt usikker på hvor lenge vi blir, men en ting er hvertfall sikkert – vi må hjem før torsdag. Den 30. desember har nemlig Rami bursdag, og da må selvsagt storesøster være hjemme! 🙂 Nå som vi er omringet av Pierres familie døgnet rundt, kjenner jeg at jeg savner mine søsken veldig, selv om det ikke er lenge siden jeg så dem. Storesøsteren min er det en stund siden dog, og det merkes. Plutselig ringes vi mye oftere enn før, og det skjer kun når vi begge to lengter etter hverandre.. ♥ Hun får enten ta en tur til Oslo, eller jeg til Tromsø snarest.

I dag skal vi besøke et par andre familiemedlemmer og bare omgås. Først og fremst må jeg se til å få ordnet dette ansiktet, håret og finne frem antrekk for dagen! Ønsker dere en fortreffelig dag, fine. Juleklem fra meg!

8 kommentarer
    1. Artig at du skriver først “koselig”, setning lender ned skriver du “mysigt”. Merkelige greier 🙂

    2. Og artig at du skriver at du må få “ordnet ansiktet”, når du allerede har “ordnet” masse på ansiktet allerede:) Haha, så artig jeg er:) God jul:)

    3. Omg!! Folk må seriøst ta seg en pære. Hvem faen blir ikke påvirket av de personene man omgås mest med?? Dere vil hun skal være seg selv, da må hun få skrive innleggene slik de faller henne inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg