HVORDAN FJERNE SORTE PRIKKER

annonse

Jeg har hatt noen veldig hektiske og travle uker i det siste, og ikke mye tid til å ta vare på meg selv slik som jeg vanligvis gjør. Som dere vet, liker jeg å sette av søndagene til hjemmespa, men til og med det har falt bort den siste perioden. Det er ikke bra, og jeg kan love dere at det merkes latterlig godt på huden.. Nå som vi har noen avslappende dager hos svigermor, passet jeg på å ta med meg mine favoritt produkter til ansiktet. Jeg behøver å freshe meg opp, som dere kanskje forstår. Så i dag har jeg tatt meg en real runde med favoritt ansiktsmasken, som heter The Incredible Face Mask fra Maybeauty.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det denne masken gjør er å fjerne olje og døde hudceller, motvirker akne og fjerner sorte prikker. Sistnevnte sliter jeg veldig med, derfor har jeg alltid vært på jakt etter et produkt som faktisk hjelper. Noe denne masken virkelig gjør! Selv foretrekker jeg å ta masken i t-sonen, rundt nesen og på haken, da det er der jeg sliter mest med urenheter. Resten av ansiktet er ganske klart og fint, så derfor lar jeg de områdene være i fred.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at man påfører den, skal man la den tørke i 30-45 minutter. Jeg pleier alltid å se en episode av en serie mens jeg venter. Da går tiden mye fortere, hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når tiden har gått, er det bare til å rive masken av. Når du fjerner den, vil du kunne se de døde hudcellene og de sorte prikkene. Det er litt ekkelt, men samtidig ganske tilfredstillende. Da ser man jo tross alt hva som har blitt fjernet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser dere resultatet etter at jeg har brukt masken. Huden min er så ekstremt myk og glødende at det nesten ikke er til å tro. Jeg sverger til The Face Mask fra Maybeauty, og det har jeg gjort i flere måneder nå. Det er hands down den beste masken jeg har prøvd, og nettopp derfor har jeg alltid et lager liggende i skapet. Jeg hadde aldri klart meg uten, tro meg. Jeg ELSKER den!

_____

Jeg er så heldig som har fått lov til å gi mine lesere en rabattkode som gir hele 30% avslag. Om du bestiller, får du 8 behandlinger i en pakke. For meg varer en pakke i ca to måneder, da jeg bruker en maske i uken. Koden “sraadfacemask” gir 30% avslag, du aktiverer koden automatisk HER.

18 kommentarer
    1. Oh den er veldig bra! Jeg bruker alle 3 ansiktsproduktene fra maybeauty siden forrige sommer og er veldig fornøyd! Pen du er Isabel! 🙂

    2. Ser nå som du er uten sminke. Hvis det stemmer da. At du til vanlig sminker deg SLT for mye. Det får deg til å se mye eldre ut. Rundt 30 og noe.
      Skjønner ikke hvorfor du bruker så mye sminke. Komplekser?

    3. Enig med de over her, du er sååå mye penere med mindre sminke. Det blir fort overdrevent og dragqueen-aktig, i tilegg at du ser veldig operert ut. Men så lenge du er fornøyd 🙂

    4. Isabell tar det ikke til seg at folk syns hu er finere med lite sminke eller er uten sminke enn med den eldre dame looken uansett hu er opptatt av utseende

    5. Jeg bruker alle produktene fra maybeauty og alle er favoritter! Den sorte masken har gjort at jeg ikke har noen sorte prikker i ansiktet, noe jeg virkelig hade store problemer med før.
      Takk for rabatten, jeg får bestille nå da det er mye billigere med 30% 😀
      Godt Nyttår!

    6. Åh høres ut som no æ bør prøve uansett om æ ikje bruke sminke, men det spælle sikkert ingen rolle 😀
      Trur du æ kan bruke det uansett ? 🙂
      Klæm <3

    7. Træng ikje og se så negativt på det da.. e bra og være fornøyd me utsendet sitt og ja isabel e fin uten sminke, men ENDA finere me !! 😀 <3 Æ ser ikje probleme me og like sæ sjøll 🙂

    8. Hei! Jeg bestilte tannbleking for 499kr fra premium white i juni via bloggen din, jeg betalte alt med engang og er veldig nøye på å betale regningene mine fordi jeg er livredd inkasso og gjeld. Jeg har aldri hatt inkasso eller gjeld og skulle aldri ha det heller men idag fikk jeg brev fra politiet om at jeg skylder 4tusen kroner til der jeg kjøpte den tannblekinga fra… Jeg har ikke så mye penger at dette er et lite problem for meg, dette er et stort problem og jeg har ikke råd til dette. Jeg er så sint og lei meg at jeg bare gråter og vil rett å slett rive av meg håret…
      Tenkte kanskje du ville vite det, om du ikke allerede har fått meldinger fra andre da?
      -frustrert og forbanna

    9. Men river man ikke av de bittesmå hårene når man tar av masken? Ser at det er masse rester av små hår på den du viser på bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg