KIM K MADE ME DO IT

affiliateslenker

Herregud, dette er kanskje litt teit å fortelle dere, men helt siden jeg la Kim K til på snap, har jeg vært på utkikk etter det selfielys-dekselet hun bruker. Det heter Lumee case! Snappene hennes, og ikke minst selfiene, ser jo helt amazing ut. For en snapdronning som meg selv, er dette selvfølgelig et must. Dere kan tro jeg hoppet av glede da jeg så at en nordisk nettbutikk endelig selger det? Jeg klikket et hjem med en gang da jeg så det i går kveld. Jeg måtte selvfølgelig tipse dere om det også, hehe!


Til iPhone 6 HER / iPhone 7 HER / iPhone 7 Plus HER

____

Nå sitter jeg i Gøteborg og venter på bussen hjem. Det skal bli deilig å komme hjem igjen til min kjære leilighet. Borte bra, men hjemme best!

7 kommentarer
    1. Snapchat navnet hennes er bare “kimkardashian”. Hun er ikke så aktiv lenger men hun skal visst returnere til sosiale media etter nyttår så det begynner nok å komme etterhvert. Hvis dere lurer på hva kjendiser heter på snap er det som regel veldig enkelt å finne ut ved å søke på google.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg