10 HEMMELIGHETER PIERRE IKKE VET OM MEG

Pierre og jeg har vært sammen i et år allerede (shit så fort det har gått!), og selv om vi har tilbrakt mye tid sammen, er det fortsatt mye han ikke vet om meg. Jeg sitter på et par hemmeligheter som aldri har fått sett dagens lys. Det tenkte jeg å endre på i dag! Dette innlegget blir nok like interessant og sjokkerende for dere å lese, som det blir for min kjære! Hehe.

____

1. Når vi dusjer sammen, bruker jeg å holde inne magen slik at den ikke skal pute ut. Haha, skikkelig teit, men magen min har en tendens til å se gravid ut så fort jeg trer inn i dusjen, og derfor holder jeg den alltid inne når vi dusjer sammen. LOL!

2. Når vi legger oss, og jeg er i ført et sexy undertøyssett, sovner jeg alltid med det på, men i løpet av natten pleier jeg alltid å våkne for å ta det av. Så lenge jeg har vært sexy for deg før leggetid, er jeg happy!

3. Da vi ble sammen var jeg ikke noe wifey-material. Jeg har konstant tanker som svirrer i hodet mitt om ulike småting jeg kan gjøre for å nettopp bli en bedre kjæreste og samboer for deg. Som for eksempel å bli dyktigere på kjøkkenet, rydde og pynte i hjemmet vårt for å gjøre det hjemmekoselig og fint til oss. Jeg tenker mer på det enn du tror!

4. Apropos det… Når alarmen ringer og jeg stiger opp av sengen, bruker jeg å forte meg ut i stuen for å se til at det ser strøkent ut før vi starter morgenen.

5. Jeg planlegger allerede bryllupet vår. Kanskje i det tidligste laget, men… Ja. Heh!

6. Hver gang vi krangler, får jeg ekstremt dårlig samvittighet og vil egentlig bare ordne opp med det samme. Dessverre er mitt ego litt stort til tider, som fører til at jeg sitter og surer i x antall timer lenger enn jeg selv ønsker, selv om jeg egentlig bare vil løpe inn i dine armer etter første sekund.

7. Jeg har lyst til å tatovere et “P” på kroppen min.

8. Jeg synes du er som mest sexy når du er ordentlig konsentrert, som for eksempel når du redigerer en video eller jobber. That turns me on!

9. Jeg har alltid vært redd for det å få barn og bli mamma, men med deg forsvinner skrekken litt etter litt. Det høres ikke lenger like skummelt ut når jeg tenker på at du er den jeg ønsker å stifte familie sammen med. Du er den aller første som har fått meg til å tenke i de banene.

10. Min største frykt her i verden er at det skal bli slutt mellom oss. Jeg elsker deg så vanvittig høyt, og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg. Du er min kjæreste, min bestevenn, min samboer, min støttespiller.. Du er mitt alt, og jeg verdsetter deg så enormt høyt. Hver gang du sier at du elsker meg, får jeg et rush av lykkelige følelser gjennom hele kroppen, fra topp til tå.

27 kommentarer
    1. Det høres ut som du ikke er komfortabel rundt kjæresten din, hvorfor må du holde inn magen? Hva så om den stikker litt ut, det er normalt. Kommer ikke han til å like deg for det?

    2. I have news for U; han er ditt første ordentlige forhold, det kommer dessverre ikke vare! Du har mange andre du skal møte før du slår deg til ro, sånn er livet!

    3. Spåkona: hva er vitsen med å si noe sånt? Selvom det er Isabels første skikkelige forhold betyr det ikke at de kommer til å slå opp i nærmeste framtid¿ for alt du vet, kan det være de er sammen til de dør! Drit i å si noe sånt! De elsker hverandre

    4. Jeg spiser meg aldri helt mett framfor kjæresten min, fordi jeg er redd for at han skal kommentere det.
      Jeg hater når kjæresten min liker andre jenter sine bilder, selv om jeg vet at det ikke ligger noe mer bak det.
      Jeg synes kjæresten min er aller kjekkest når han holder på med idretten sin, som han er så flink i.
      Jeg elsker kjæresten min sitt navn. Hadde ikke han hett det han heter, skulle mitt framtidige guttebarn båret det navnet.

    5. Haha, “spåkone”. Jeg ble sammen med min nåværende samboer rett etter min15års dag og vi har hvert sammen i 8år rett over nyttår. Han er min første ordentlige kjæreste, og vi skal jaggu meg gifte oss til sommeren 🙂 synd dine forhold ikke har vart, men noen finner faktisk sin “soulmate” tidlig! Godt nyttår til Isabel og Pierre 🙂

    6. Spåkona : I have News for u! Det er ikke nødvendigvis alltid slik at første forholdet er dødsdømt og at man skal gjennom mange før man slår seg til ro med 1. Selv ble jeg sammen med min kjære når jeg var 15, og i dag 12 år etter er vi lykkelig nygift med barn 😉

    7. Du som ikke eier fett på magen burde vel passe på hva du sier, du ser da ikke gravid ut? Og hvis dere har vært sammen et år burde du vel snart bli komfortabel med å vise magen uten å holde den inne

    8. Hvor er det sexy undertøyssettet ditt fra? Det du hadde i “Killer clown prank” videoen? 🙂 Det var så fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg