Jeg holder det jeg lover

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei mine kjære! Jeg må bare starte med å beklage den dårlige oppdateringen i dag, jeg har dessverre vært alt for dårlig på planleggings-delen. Min feil! Jeg lover å skjerpe meg! 🙂 Jeg holder det jeg lover da, for i dag har vi vært i full sving med kameraene fra morgen til kveld. I skrivende stund driver Pierre å klipper alt material, slik at det blir en suveren vlogg! Takk for alle tips og tilbakemeldinger på forrige innlegg forresten! Vi leste gjennom kommentarene tidligere, og tok til oss alt av konstruktiv kritikk. Det er bra at dere sier i fra om hva vi kan gjøre bedre. Det skal dere vite at vi setter stor pris på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har vi gjort litt av hvert! Vi har blant annet testet ut et nytt spisested her i Oslo (Los Tacos, mmmm!), bowlet og vært på kino. Ikke verst det, vel? Vi har hatt en skikkelig koselig dag sammen. Vi behøvde denne kvalitetstiden. Selv om vi har vært sammen de siste dagene, har vi jo ikke hatt så mye alenetid. Vi har vært i Sverige hos Pierres familie, og etter det var det rett på bursdagsfeiringer og nyttårsfeiring. Dere skjønner tegninga! Vi trengte rett og slett litt kjærestetid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her

Nå skal jeg spise kalkunpølser i brød med masse sprøstekt løk! Har fått helt dilla… 

24 kommentarer
    1. kati skal du fortelle om den siste operasjonen din? ca alle så lese bloggen din atm lurer på det. forstår ikke hvor vanskelig det kan være å bare fortelle det? skriv et innlegg om hva du har operert og eventuelt hvorfor, å steng kommentarfeltet?! kan vell ikke være så vanskelig:/
      ellers håper jeg du har hatt en fin dag med fineste pierre!

    2. Søte deg <3 Vær så snill å fortell hva du har ooperert! Alle leserene dine lurer så fælt 🙂
      Stor klem

    3. Alida: Hei Alida! Jeg har tidligere sagt at jeg ikke er komfortabel med å gå ut med det enda. Jeg beklager så mye at jeg delte så mye fra starten av, men da var jeg uviten om hvordan jeg ville takle alt i ettertid.. Et innlegg kommer litt senere som kanskje vil gi litt mer forståelse. Klem!

    4. Jeg er mye hjemme pga sykdom og gift med en fantastisk ektemann😊han har sin egen diagnose,så vi går mye hjemme og i hverandre.finner vår måte å leve på.mn det er som du sier,se den andre i andre settinger.bare gå ut å spise dere to,og bare la praten gå.kjenner det selv noen ganger,bare gått å komme ut å lufte hodet å gjøre andre ting og bare kose seg❤

    5. Hei 🙂 Jeg bare lurte på hvor man kan se hele sesongen av paradise hotel, den som du var med på? 🙂

    6. Hei lurer på om watch series trekker deg for penger!! Syykt lyst å se the vampire diaries sesong8,men vil være sikker<3

    7. Hei! Jeg er i bangkok nå, og har vært her siden 15 desember. Tenkte bare å fortelle at denne nyttårsaften var spesiell med tanke på kongen deres.. siden de har “sørgeår” så ble det dermed ikke noe fyrverkeri… forteller dette fordi jeg leste at dere egentlig skulle hit å feire nyttårsaften! Så dere gikk ikke glipp av rakett biten, hehe! Uansett, fine bilder av deg! 😄

    8. Du er så snerten og lekker Isabel, jeg elsker stilen din. Den er litt lik og litt ulik min, og det er så fint at du steller alt i fra neglene, huden til håret, og at du kler deg lekkert til en hver anledning. Fortsett slik, flottere får det ikke blitt.

    9. du er nydelig 🙂
      men jeg lurer på om du har str 34 eller 36 i buksa?
      tror vi er ganske like i størrelsen, og jeg er alltid så usikker på om jeg skal kjøpe 34 eller 36. for bukser fra Nelly varier så sykt på størrelsen.
      takk, om du tar deg tid til å svare 🙂
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg