JEG TRENGER DERE

Hei igjen, babes! Planen var å ikke blogge mer i dag, men så kom jeg på en liten sak. Jeg er, på lik linje som dere, dødslei av headeren min. Hvor lenge har jeg hatt den nå, tro? Jeg vet ikke, det eneste jeg vet er at det er såpass lenge at vi alle vil spy. Så, det jeg lurer på er om jeg har noen dyktige lesere som er flinke med den slags? Å lage en header, altså. Isåfall hadde jeg blitt veldig glad dersom noen ønsker å lage en til meg, med bildene som er brukt i dette innlegget. Du velger selv om du ønsker å kun bruke et, eller flere bilder. Det eneste dere behøver å tenke på er at den må være 880 px i bredde! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Send inn til [email protected]! 

Jeg velger den som faller meg best i smak, og gir vinneren en shoutout på valgfri sosiale medier. ♥

38 kommentarer
    1. Mått sjekke hvor gammel du er, og du er 21 år!! Herregud, enn å fikse og operere seg på den måten når du er så ung som du er! Hadde jeg skulle gjettet alderen din utfra utseendet så ville jeg tippet 37-38 år.

    2. Isabel, du er så mye finere med de naturlige øynene dine. Linser ser kunstig ut og får deg til å se mye eldre ut enn det du er. Slår et slag for naturlig skjønnhet 🙂

    3. Hei. Jeg kan dessverre ikke lage noe header, men skriver denne kommentaren til forslag på bilder du kan bruke. Jeg ser at du ønsker å bruke de bildene du har i innlegget, men personlig syntes jeg det blir veldig statue, pose og null personlighet.
      Jeg er ikke noe proff så jeg burde kanskje ikke uttale meg, MEN skulle vel ønske litt mer glimt i øyet. Litt sånn in the moment, latter og glede.
      Der du ler eller ser lykkelig ut. Ut i fra hva jeg ser og leser virker du jo lykkelig? hvorfor ikke gjenspeile det 🙂 Vis litt tenner, vis en litt naturlig side, ikke bare fokus på makeup on fleek, brows, hair, lashes osv. Lettere sakt: Vis deg selv.
      Dette er ikke noe kritikk eller drittslenging, bare en som ønsker en litt ærlig bloggverden.
      God lørdag

    4. Synes ikke det er noe negativt i den forstand å ha et voksent utseende, idag ser jo 14 åringer ut som 20 åringer. Jeg er selv 37, og har alltid fått høre jeg ser minst 10 år yngre ut. Nå har jeg heller aldri gjort noe med ansiktet eller kroppen min for den saks skyld, så det kan nok ha endel å si. Men så lenge man er fornøyd med seg selv så spiller det vel ingen rolle hvilken alder folk tror en er. Det vil jo alltid oppfattes forskjellig uansett! Isabel, nydelig header du velger! <3

    5. Hei isabell. Først og fremst ville jeg bare si at du er nydelig. Jeg har sett alle videoene dine på youtube. Syntes du og pierre er et fantastisk parr, kunne ønske jeg virkelig hadde en like god gutt som han. Føler jeg ikke får noen gutter, og det har gjort at jeg har fått utrolig dårlig selvtillit. Ønsker deg alt det beste, og ikke bry deg om hate for du er perfekt slik du er <3

    6. Enig med deg på 37 i det altså:-) Nydelige bilder uansett hva folk sier. Det er så mange som ikke ser ut som den alderen de er, både ned og opp.

    7. Hva med at leserne dine bestemmer bilde/bilder til ny header? Sikker på at leserne vil velge andre enn du ville valgt. Personlig mener jeg at de du har valgt ikke er så bra. Du har andre bilder som er mye bedre. Du kan feks plukke ut 10 bilder, så velger leserne ut det beste. Vært gøy å se da:)

    8. Herregud jeg fikk helt sjokk. Har nettopp begynt å lese din blogg, og syntes foressten det er noe av det bedre jeg har sett. Men jeg tenkte da jeg så gjennom fra i fjord og for år siden, at du hadde verdens nydligste brune hår, flotte nese som jeg alltid har ønsket meg, og så pene bryn og sminke. Da lurte jeg veldig på hvorfor vil denne helt skjønne jenta operere seg???? Det må rett og slett være at du måtte gjøre det for å bli fornøyd selv, og det er jo greit. Og du ble jo innmari nydelig etter det og men kanskje på en litt mer tillagd måte. Stå på Isabel beauty:)

    9. Utrolig nydelige bilder av deg! Sikkilg vårlig og blomstrig. Utrolig fint å bruke til header. Blir ekstra koselig og lese bloggen din nå hehe. Godnatt 🙂 <3

    10. Skjønner ikke hvordan dere som kommenterer at ho ser så mye eldre ut der? Er så kvalmende av dere og skrive det? Hva er det dere egentlig ønsker oppnå? Dere får ingenting ut av det, kan dere ikke bare gå og legge dere, herremin! Er så unødvendig! Ho ser nydelig ut! Skjønner dere er sjalu 😉

    11. Hu ser jo eldre ut.
      Er sannheten kvalmende for deg? Skal vi som lesere lyve til bloggeren og innbille hu feil ting?
      Ja! Du ser mye eldre og tilgjort enn for ett år siden, MEN du driter sikkert i hva folk sier. So what? Det er OK 🙂

    12. Hvorfor irritere seg over alt mulig hele tiden ? Alle har fått litt bedre selvtillit når andre forteller at man ligner litt på en kjendis og følt seg litt bra der og da! Tror Isabell vet like godt som alle andre som kommenterer at hun ikke er Kim K eller ser ut som henne 100%, den dama mente bare at hun lignet og hun tok det som et kompliment. Håper alle nettrollene er under 12 og ikke har klart å vokse opp enda og forstått at nettmobbing ikke er greit. Det er alltid morsomt å se hvor mye stygt man tør å skrive bak skjermen, men når det kommer til å møte noen i virkeligheten sleiker man ræv og ikke tør å si noe 😉 Hadde likt og sett om noen virkelig turte og si alt det stygge til henne i virkeligheten eller kommentere med fullt navn og telefonnummer siden dere er så
      mye bedre enn henne tydeligvis.
      Halvparten som kommenterer dør av sjalusi eller misunnelse. Skjønner heller ikke hvorfor man hele tiden skal kommentere eller blande seg “inn” i forholdet hennes og hvorfor hun er med han hele tiden, de er samboere og koser seg i hverandres selskap vel? Og dere vet sikkert ikke halvparten av hvordan de har det og hva han tenker om at henne opererer seg siden dere hele tiden sier han skal gå fra henne, han hadde gått fra henne for lenge siden hvis han virkelig ikke elsket henne. Hun er heller ikke så dum som de fleste skal ha det til, det er en grunn til at hun ligger på topplisten og at hun tjener de pengene hun gjør. Og hun er mer gavmild enn over halvparten av dere som kommenterer stygt om hva hun bruker pengene sine på, hun DELER med sin familie og samboer og det sier ganske mye om jenta og hvilke verdier hun har.
      Hilsen en som aldri kommenterer. Stå på og la aldri noen tråkke på deg ! Du er vakker 🙂

    13. Du må tåle mye dritt her:( men de fleste vil bare ha et mer naturlig innblikk av deg. Innvendig og utvendig og da blir blå linser som forside feil 😐😘

    14. Hadde det ikke vært mye bedre om folk fikk velge fritt blant bilder av deg?
      Synes personlig at bildene du la ut i dette innlegget ikke var spesielt fine.

    15. Hallo da, folkens! Hun spurte ikke om meningen om hvilken alder dere trodde hun var på bildene. Kan du lage en header? Nei? Shut your face.
      Ja? Hvis ja, lag vel en header dere synest ser bra ut. Samme hvilket bilde. Hun velger det som det best ut likevel.

    16. Syns det e så sykt stygt at folk kan komme me sånne utrykk osv. Her e faktisk isabell fornøyd me di fine bildan ho vil ha som header, åsså kjem folk å skriv at ho ser ut som ho e 35 å opp. Altså? Trur dokker ikke at det såre? Det e så sykt unødvenige kommentara. Å e faktisk mobbing. Har man ikke noe fint å si, så hold kjæftn enkelt å grett. 😀

    17. Hvorfor tilbur du ikke en liten betaling for header? Grafisk design er ikke gratis, det er faktisk en jobb som folk lever av. Er alltid folk som prøver å utnytte andre, spesielt de som allerede er kontroversielle, og tror de kan få alt de peker på.

    18. hei, beklager hvis du har svart på dette før men jeg er ny her og kan ikke så mye om deg,
      hvor er du opprinnelig fra?
      hvor er foreldrene dine fra?
      er de fra tyrkia?
      elsker bloggen din i de 3 dagene jeg har lest den hehe 🙂

    19. Hærreguuud kor frækk dåkker e.. e det mulig….. lag vest dåkker kan, om ikje la vær og kall ho masse stygt… -.-

    20. Du ville jo ikke være med på bloggerne fordi det ikke betalte godt nok, “bare gav deg tid på TV”. Nå gjør jo du akkurat det samme mot den som skal lage headeren din. Masse innlegg om hvor mye du tjener… Tenk på at å lage header er en jobb på lik linje med blogging. Betal for den jobben andre gjør for deg!

    21. Har sendt inn et forslag til Isabel 🙂 Helt ok at hun betaler meg ved shoutout på instagram o.l for vet dere hva?
      Å lage en header for henne var 100% frivillig og jeg koste meg veldig med arbeidet. 🙂 Samtidig lærte jeg meg en del nye teknikker på det, og utvikle meg selv innen det jeg liker best. Så om Isabel liker headeren min og vil bruke den så kaller jeg det vinn vinn! Jeg lærte som barn, har du ikke noe fint å si – så ikke si noe i det heletatt. Det er det mange over her som skulle lært seg.

    22. Du har mange trekk som de i Tyrkia. Veldig kraftig hår generellt på kroppen og ikke sånn helt mørkt utseende men sånn tyrkisk eller polsk? Hvor er du fra =)♡♡

    23. “Håper alle nettrollene under 12 år” det er jo de som har isabel som forbilde, de ser opp til henne og er neppe de som sitter og mobber. Er vel mer de som er 20-30-40 pluss som vokste altfor fort i fra ungdommen og skulle ønske de kunne ta den tilbake.
      Ha en fin kveld isabel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg