HAN FORLATER MEG

Hei, fininger! Hvordan har dagen deres vært så langt? Bra, håper jeg! ♥ Selv er jeg ikke helt i form, dessverre.. Veldig kjedelig med tanke på at jeg skulle på både laserbehandling og bowling med søsknene mine i dag. Begge deler måtte avlyses da helsen kommer først. I morgen skal jeg intervjues av VG til en stor sak, som jeg dessuten er helt sikker på at dere vil finne interessant, pluss at jeg reiser til Stavanger på ettermiddagen. Jeg skal ta godt vare på meg selv i dag, slik at formen forhåpentligvis forbedrer seg til i morgen.


Apropos ingenting.. Min kjære forlater meg i dag. Buhu! Nå som jeg likevel skal til Stavanger, samkjørte vi det like så greit. Han skal hjem til Falkenberg for å sjekke skulderen fra en tidligere skade. Han har nemlig hatt litt problemer med den den siste tiden, derfor er det viktig å se til at alt ser ut slik som det skal! 🙂 Det er så rart hver gang vi skiller lag. Vi er jo sammen store deler av døgnet, hver eneste dag. Når vi plutselig ikke ser hverandre like ofte, blir vi helt.. rare? Jeg savner han like fort hver eneste gang. Mange sier at man har godt av å savne hverandre litt, men her i huset stemmer ikke det helt har vi kommet frem til. Når vi ikke er sammen, prater vi på telefon eller sms hele tiden. Haha! Denne nyforelskelsen ser ut til å aldri dø ut.

27 kommentarer

Siste innlegg