DET ER IKKE SOM DERE TROR

Okei, hvor skal jeg begynne? Det siste døgnet har vært ekstremt kaotisk og stressende. Flyet mitt til Spania skulle gå 06:40 i dag tidlig, men selvfølgelig ble det forsinket. Ikke bare litt heller, men hele 10 timer. Altså, whyyyy! Ikke nok med at det er utrolig frustrerende i seg selv – jeg skal kun være her et par dager. Hjemreisen er allerede på lørdag. Det er ikke en hel uke som de fleste trodde, noe som forsåvidt ikke er rart da jeg ikke har nevnt det. Denne turen ble veldig spontan bare, så da ble det noen få dager. Forsinkelsen har ført til at jeg får en mindre dag her nede, og det er så irriterende! BLÆ!

Nå er jeg omsider i Spania (endelig), og sitter for øyeblikket i en taxi mens jeg oppdaterer dere. Jeg har fått beskjed om at det er duket for indisk så fort jeg er fremme på hotellet. Det passer meg midt i blinken! Hihi. Nå lengter jeg sånn etter å klemme Birgitte i hjel. ❤

20 kommentarer
    1. SÅ utrolig kjedelig å vente hele 10 timer.. Det er forsinkelse det.. Godt å høre at du endelig kom deg frem, så håper jeg dere får en koselig kveld sammen <3 Nyt dagene! Klem

    2. Anonym 1&2: hun har svart flere i kommentarfeltet at hu føler seg “ny” i gamet. Altså ikke blogget like lenge som de som er nominert 🙂 og det forstår hun er ikke skuffa/bitter eller noe! Hvis dere følger med litt, så slipper dere å spørre 100 spørsmål om akkurat det samme.
      Ha en strålende mini-ferie forresten <3

    3. Synes det er så synd at du ser deg for god til å svare på kommentarene våre med spørsmål ang størrelser, tilbehør, sminke osv – når du påstår at “vi betyr alt for deg som har gjort livet du lever nå mulig”… 🙁
      Jeg mener, når du godtar en kommentar/ser et ubesvart spørsmål (hvis det er sant at du leser alle kommentarene dine) så vil det ikke ta mye tid eller energi å svare oss som bruker tid og tar til oss mot til å spørre og i tillegg øser på med komplimenter, kun til deg. Kanskje det kan være et nyttårsforsett <3 Lest at det er flere som irriterer seg over dette, og det er jo så lett for deg å gjøre noe med også! Whats the problem, liksom? Du deler jo for å dele med oss, så da kan du jo like godt dele det vi faktisk lurer på - vi ser alle opp til deg, vakre! Klem<3

    4. Til C ^
      Hun svarer faktisk på en del spørsmål, men når hun får samme spørsmål gang etter gang. Så skjønner jeg godt at hun ikke vill kaste mer energi på det hun allerede har svart.
      Ta Sophie Elise som et eksempel, svarer hun på alle spørsmålene? Nei, men noen. Og det samme gjør Isabell og. Som Isabell sier selv så har hun hatt en stressende periode, så da syntes jeg at vi som lesere kan respektere at hun ikke har bestandig tid til å svare på alt. Alt om Vixen har hun allerede svart på, alt om lønn til Pierre har hun svart om. Hun har faktisk svart på det meste som lesere har spurt henne om. La oss si at hun får et veldi privat spørsmål, gjett hva? Hun trenger ikke å svare på det. Det er hun selv som velger om hva hun vill dele eller ikke dele med oss, la jenta ha en privat side av seg. Trenger ikke å blotte om alt.
      Ha en fin tid i Spania Isabell 😄

    5. C: Jeg tror du undervurderer hvor lang tid det vil ta å svare på alle spørsmål du og andre stiller i kommentarfeltene. For alt du vet, kan de også bli samlet opp til et innlegg som handler om tingene dere lurer på. I en helt annen retning, kan det hende at Isabel ikke ønsker å svare på spørsmål om størrelser etc., for ikke å legge press på allerede påvirkelige jenter. Forøvrig synes jeg det er temmelig breialt å forlange svar på en haug med ting – ville du ha gjort det?

    6. * det er ikke som dere tror * ????
      at du faktisk har sittet på flyplassen i 10 timer :O eller ikke at du skulle være i syden en uke ? 🙂
      overskriften skaper spenning og innlegget forteller om en fly forsinkelse 😛
      ha en fin tur isabell 🙂

    7. Hei <3 lurte bare på om du ble invitert på vixen? Hvis det, hvorfor ville du ikke dra på det? Klem 🙂

    8. Aaaaha! Dette var dumt Isabel, men der lurte du oss:-) trodde du skulle være en uke, fordelen er at du får komme fortere hjem til din elskling, ulempa at det bare blir nesten 2 dager i varmen:-( men kjenner jeg det rett så skal du/dere sikkert avsted snart igjen ut i det blå.. Alltid like artig med dette artige livet ditt, kos deg masse den tida du er der da:-)

    9. Hei! Jeg beklager, dette er litt utenfor tema men, noen fortalte meg at du hadde postet et innlegg om at man ikke må betale moms, toll eller tax når man bestiller fra nakd. Er d korrekt? For jeg trodde at man måtte betale d om d kom fra utlandet og koster over 350. Har funnet noe veldig fint for over 350 nemlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg