BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

Forrige gang jeg hadde et slik innlegg hvor jeg la ut de beste “blinkskuddene” fra shootene mine, elsket dere det! Derfor kjører jeg på med en ny runde hvor jeg viser meg frem fra min heldigste side. Haha, SOM jeg ser ut i blant altså. Lenge leve selvironi! Da setter vi i gang – finn frem popcornet og hold dere fast! Hashtag model lyfe.

Skulle tro dette bildet ble tatt på min villeste fest på fylla. For et nydelig ansikt 🙂 🙂 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt for ivrig a, gitt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sover.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OK, Bella. OK.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser ut som han der karen min ble litt lei av meg under fotograferingen. Fuck you too.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Så her nærme er jeg fra å klikke!”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Caught on camera.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kendall Jenner? Gigi Hadid? You pick!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Søta. <3 :*

No words.. Prøver meg på ny pose.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fantastisk flott posering.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hahaha, jeg orker ikke!

______

Og DER var selvtilliten min knust i tusen biter for resten av dagen. Hahaha! 

43 kommentarer

Siste innlegg