HVA VIL HUN MEG?

Noen ganger tar jeg meg selv i å undre om enkelte av mine lesere er klar over at jeg faktisk kan se IP-adressen deres når de legger igjen en kommentar. I det siste har jeg lagt merke til at en ip har gått igjen og igjen og igjen og igjen. På hvert eneste innlegg, hver eneste dag. Uansett hva innlegget handler om, hvilke bilder jeg har brukt, hva jeg har skrevet så er jeg en komplett idiot. Alt jeg gjør er feil. Alt jeg sier er feil. Jeg ser jævlig ut. Jeg er en tøs. Jeg burde dø. Til denne personens store fortvilelse godtar jeg ikke kommentarene, og det merker hun jo. Og da kommer det enda styggere kommentarer, om hvor “feig” jeg er som ikke tørr å la alle andre se “sannheten”. Altså, jeg kan ha bittelitt forståelse for de som legger igjen en kvass kommentar en sjelden gang (selv om det også er helt idiotisk), men denne personen? Null forståelse. Jeg overdriver ikke når jeg sier at det er på HVERT ENESTE innlegg jeg publiserer.


Jeg kan i det minste bli litt smigret. For jeg mener, denne personen er oppriktig besatt av meg! Haha. Tenk at hun bruker SÅ mye av sin verdifulle tid på meg? På å komme med oppgulp etter oppgulp? Wow.

72 kommentarer
    1. Hadde ikke du ansatt noen for å sitte med det å godkjenne kommentarer osv? I dette innlegget skriver du jo at det er du selv som sitter og godkjenner eller ikke.

    2. Det er sykt at det finnes mennesker som legger av tid for å prøve å bryte ned andre mennesker.
      Jeg liker måten du ser positivt på det, for det bør du gjøre, du er utrolig nydelig og skjønn. Jeg skjønner godt at folk er misunnelige! ❤

    3. Sånn har jeg hatt det i mange år… Men plutselig stoppet det. Er som regel 1-2 som styrer men husk at det kan anmeldes. Jeg gjorde aldri det, men jeg fikk kjæresten min til å styre kommentarene som kom inn og skrev det på bloggen. Når man er pen kommer det stygge kommentarer <3

    4. Hahah er det sant!! Håper denne personen er veldig ung?? Ellers blir det liksom værre, for henne :’) flaut med slik oppførsel…. uansett er det ikke annet enn sjalusi og usaklighet! Du er fantastisk, drit i henne! Xoo <3

    5. Hahaha hun er nok en sjalu nørd uten noe liv, bitter og missunnelig. Håper ikke dub tar innover dritten du får. Misforstå meg rett når jeg sier det er underholdene å lese i kommentar feltet ditt til tider. Ikke fordi jeg syns det er gøy at de skriver stygge ting om deg, men fordi de er så latterlige kommentarer som oooooser sjalusi. Disse menneskene dømmer deg rett som deg ned, men de er ikke reflektert over egen atferd, de er mobbere, og trakasserer deg, slettes ikke gode egenskaper som menneske å ha. De sier du er dritt? Fy fader de er jo de største drittsekkene selv, tenk for noen usle stakkarlige liv de må ha, når måten de hevder seg selv og sin egen selvfølelse med å hakke på noen som er vakker , suksessfull og i et kjærlig gjensidig forhold. Vet du at de har faktisk ingen andre problemer enn att DU er lykkelig og at de selv ikke er det, derfor prøver de å dra deg ned så du også skal bli ulykkelig. Ikke la de vinne, vis fram skamløst både utseende ditt, cash, jetset liv og kjærligheten din, og hvor utrolig lykkelig du er! Det er sånn bitch slap tilbake til bitterfittene. Du er like mye verdt som alle andre mennesker og du må få lov til å gjøre akkurat hva du vil med deg selv og ditt liv. Syntes du var pen både før og nå, det du har som du alltid har hatt og alltid vil ha er utstråling, en vakker sjel i øynene dine. Har skjønt din barndom var vond, men vettu hva, se på alt du har, du vant!! Og alle som har sviktet deg de kan pisse off. Du kom ut av alt sammen seirende til slutt! Vær lykkelig og glad, det har du all grunn til! :-)))

    6. Du virker ut til å være et helt fantastisk menneske, og ikke minst så er du også utrolig pen! Desverre så hender det at det blir kommentert litt dritt her og der, og takk Gud for at du hever deg over det og viser hvor utrolig sterk og nydelig du er. Klem❤️

    7. Heii, litt off-topic.. men jeg lurte på om du kan spille inn en video der du viser hvordan du krøller håret? Sånn som du gjorde da du var i Rhodos etter PH. Krøller nederst på håret, ble så pent!😍

    8. Folk er bare så inderlig sjalue at de prøver alt for å søre deg.. De pirker på alt og sir ting de vet er sårende.. Men ta det som et komplemang! 😊
      Å en annen ting jeg ikke skjønner. Er at de som har noe imot deg og generelt andre bloggere, hvorfor lar de bare ikke vær å klikke seg innom bloggen deres!? Når de klikker inn så er de jo med på å gjøre at vedkommende lykkes i å få flere lesere osv.. Enkelte mennesker er bare domme og teite..
      Stå på uansett hva andre sier! Det viktigste er at du selv har det bra med deg selv!!❤

    9. Drit i hun as! Selv om det er noen som ikke liker deg, eller hva du gjør eller hvordan du ser ut, så burde de særr ikke bry seg. Det er jo helt opp til deg hva du gjør osv. Det er jo noen ganger at jeg ikke er enig i alt du sier eller gjør, men hva faen du gjør som du vil! Jeg digger deg uansett og du er jaggume ei sjit kul jente! Folk har bare så lite å gjøre.. Det hadde forrestn vært veldig kult hvis du laget et innlegg/en video der du “reacts” til hate kommentarer! Men uansett du er ei gull god jente! Et forbilde!

    10. Du virker som en utrolig tøff, sterk og nydelig jente! Det håper jeg du vet. Du får utrolig mye ufortjent dritt

    11. iselin: Ikke sant??? Akkurat det forstår ikke jeg meg på heller! Altså, om mitt tryne nå irriterer deg så mye, HVORFOR oppsøker du meg da? Det gir jo helt seriøst INGEN mening! Det er ikke akkurat slik at noen som helst blir tvunget til å klikke seg inn her. Lol! Tusen takk for fine ord, Iselin. Klem! <3

    12. Ayesha: Hei! Så gøy at du synes det 😀 Jeg gjør det virkelig ikke på noe spesiell måte. Søkte på tutorials på Youtube hvor de viste teknikken på å krølle med rettetang bare. Klem!

    13. Malin: Kommentarene er godt formulerte, så jeg tviler på at denne personen er noe særlig ung, altså. Det som er skremmende! Faktisk har jeg opplevd at de eldste er verst. Det er skummelt å tenke på, altså. Det er tross alt disse menneskene som skal oppfostre sine barn..

    14. Oi, hva gjør jeg i et kommentarfelt? haha, det må være første gang jeg kommenterer. MEN, jeg ville bare si, du er ei drit rå jente, digger deg så jævlig, du er drit pen, du minner meg litt om the kardashians (like literally). du har dine egne meninger, du er sukessfull, du er interessant, jeg skjønner ikke hvorfor folk hater på deg. hvorfor er folk så jævlig sjalue og grådige. skulle ønske vi støttet hverandre mer, at vi viste kjærlighet, at vi blir glad på en persons vegne når hun gjør noe bra i stedenfor å slenge dritt. ah. no fake love or friends in 2017 please. jeg heier på deg belle! hilsen en enda kulere jente (kødda) fra london.. si ifra hvis du tar deg en tur hit så kan vi henge 😀 slapp avvvv, er ikke en fan haha. du kan finne meg på ig “pradadollars”
      xxxxx Love

    15. Haters make you fameus!!
      Det handler rett og slett KUN om sjalusi, når folk klikker seg innpå bloggen din bare for å skrive dritt til deg! Det er kjempe bra at du ikke tar sånne kommentarer til deg!
      Om det er folk som ikke liker deg så burde de, for sin egen skyld mest bare holde seg unna bloggen din, hvor vanskelig kan det være? viss de blir så forbanna når de trykker innpå bloggen din og må legge igjen en frekk kommentar, så har de virkelig et problem spør du meg!! Det gir absolutt ingen mening! De ber jo selv om det, de vil jo tydeligvis bli provosert av fri vilje når de helt frivillig besøker bloggen din bare for å bli sint/sjalu på deg hahaha
      Selv om jeg kanskje ikke alltid har “støttet” det du har skrevet, feks. med opperasjoner og forskjellige meninger om ting osv, så har jeg aldri lagt igjen noen negative kommentarer. Enkelt og greit fordi jeg DIGGER deg uansett! Alle har forskjellige meninger og tanker om ting, men det betyr ikke at jeg skal hate deg for det. og sånn er det jo med absolutt ALLE her i verden. Men enkelte tar det litt hardt innpå seg selv at andre har andre meninger og at andre gjør ting dem selv ikke ville gjort f.eks. sinnsyk verden vi lever i
      Uansett; Stå på Isabel!!! Jeg digger deg, og Pierre! Dere to sammen er det perfekte par og team! Håper dere er sammen for alltid! ;*

    16. Ka e du kobla te politiet siden du sier du kan se ip adr til alle? Hahahaha du e jo dum k mer vil du? Det hadde jeg sakt til deg rett oppi tryne også:) med glede.

    17. Isabel! E de meg du meina so øydelegge deg? Eg hakkje sagt at eg ha någge imot deg å gjerra. Greit: Eg ha sagt ifrå at du ikkje sko opperera deg ifrå dag ein då du begynte. Og du fortsatte og fortsatte te du øydela deg totalt. No ser du jo ikkje ut i det heile tege. Og det må du faktisk finna deg i! Du e stygg so juling ! 🙁

    18. Kjenner jeg faktisk blir skikkelig provosert på dine vegne. Dette er den eneste bloggen jeg leser og jeg syns ærlig talt du får alt for mye hat. Ja, du sier av og til ting som er mindre imponerende, men du er ikke en dårlig person og oss som følger deg forstår jo at du også kan trø skjevt av og til. Du er ei pen jente og du sender ut gode vibes på bloggen. Liker hvordan du får snudd mye negativt rundt til å bli positivt. Blokkér ip-adressen hennes. Evt anmeld.. Fortsett som du har gjort til nå du. Haters gon’ hate!

    19. Hun må ikke finne seg i noe? Hva er du snakker om? Hvorfor legger du igjen en kommentar der du skriver at hun ikke ser ut, og at hun må finne seg i det? Hvem tror du at du er? Ærlig talt? Du kan jo ikke ha fått noen god oppdragelse som liten. Syns egentlig bare veldig synd på deg, fordi du må jo ha store problemer med deg selv.

    20. Er da man bare skulle avslørt navn å adresse å hele driten så ho blir driti ut men likevel fortjener ikke denne personen oppmerksomhet overhode

    21. Hei 🙂
      Vil ikke si at du er stygg eller noe i den duren, for det mener jeg ikke. Ikke er du dum i hodet heller, men du er en oppgåense jente som vet hvordan du skal holde deg på topplisten, noe som er kjempe bra for deg. Har ikke alltid vært enig i det du har gjort, men det er ikke min plass å kritisere. Nå når det er sagt, så synes eg det er dumt at du gang på gang skriver innlegg om disse haterne, fordi du gir dem mer makt på den måten. Du viser dem at: Heey, dette går faktisk inn på meg. Noe som ikke får dem til å jekke seg ned. Du lar dem vinne på denne måten, noe som er fryktelig dumt fordi det dem skriver er bare noe tull fra en lite oppgåense menneske bak et anonymt tastatur.
      Hadde jeg vært deg, så hadde jeg anmeldt dem og ikke sagt noe mer.. De fortjener det, du fortjener IKKE å få alt dette oppgulpet fra en person som tydligvis ikke har noe bedre å gjør i sin fritid!

    22. Siden du vet IP adressen kan du finne ut hvem det er også 🙂 Skjekk det opp – og så sender du en direkte melding til h*n. Blir sikkert passe satt ut da 🙂

    23. Sjalusi. Noen mennesker takler bare ikke å se andre lykkes og oppnå sine drømmer. Denne jenta er definitivt en av de som ikke takler det, og har derfor en trang for å hakke ned på deg. At de bruker sååå mye energi og tid på å prøve å gjøre deg vondt forstår jeg bare ikke. Men men, er til syvende og sist du som tjener på klikkene deres så det de tror gjør deg vondt, gjør deg godt:) Stå på Isabell, synes du er en av de bloggene som faktisk er interessante i dag, er så mange like bloggere der ute…. Operert eller ikke så synes jeg du er er fantastisk! Du er et godt menneske, det er vel det som telles mest, ikke om du har operert deg eller ikke!:)

    24. jeg syns ikke du bør ha kim k som forbilde heller ver deg selv! mye bedre!:D bedre og vere en orginal en en copy vettu isabell, men du er pen uansett 🙂

    25. Ikke bry deg om henne! ❤️ Du er så mye mer en det hun legger frem til! Du er et helt fantastisk og unikt menneske. Ikke bare det men du er åsså så sykt pen!❤️ Er nokk bare sjalusi som kommer fra henne. Etter min mening syntes jeg at du ikke skal bruke tid og energi på å skrive inlegg eller bry deg om henne, det er akkuratt d hun vil ha! Oppmærksomheten din! Å om du gir henne dette så vinner hun jo. Jeg vet godt hvordan du har det i og med at jeg har blitt mobbet hele livet mitt.. men stol på meg når jeg sier at du har absolutt ingen grunn til å ta deg nær av hennes hat. Du er fantastisk utvendig og innvending❤️ Stå på isabell!! Vi er alle her for deg uansett❤️

    26. Synes nesten litt synd i mennesker som ikke har noe bedre å gjøre en å sitte å slenge dritt i kommentarfelt. Det er jo rene definisjonen av et trist liv.

    27. anonym: Jeg er så enig med alt du sier! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de klikker seg inn her, for å så irritere seg grønn over trynet mitt. Haha! Lol. Tusen takk for fine ord, klem til deg! <3

    28. Word.
      Stå på Isabel! Er ikke mange som får til like mye som deg i en så ung alder. Drit at folk skal bli sjalu bare fordi du har jobbet hardt og faktisk fått til et skikkelig bra liv for deg selv!
      Drit i henne, du er best! <3

    29. Ha ha ja den personen virker jo besatt og fryktelig misunnelig, når hun ikke har noe bra og skrive og samtidig ofrer så mye tid og stunder på deg. Hun virker rett og slett dum. Men du Isabel er herlig og kul, og til Sarah: Isabel fortjener hvert øre hun tjener.

    30. 27.01.2017 kl.03:49
      —-
      Ja klart man ser ipen og bra e det oga anmeldelsa, men husk på en ting.. fins folk som drit i det negative og ikje gidd og anmelde og av og tel, så e faktisk det bæste du kan gjøre 🙂

    31. Hadde ikke du en moderator som siler ut stygge kommentarer for deg, så du skulle slippe å se de selv?!

    32. Går det an å anmelde eller gå til politet og vise disse meldingene da + IP-adresse. Vet ikke om det er litt vel drastisk, men det hadde vel fått en stopper.. Nett troll er noe av det verste som finnes, og det er faktisk ikke greit uansett om det er til en “kjent” person, like sårende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg