DU KOPIERER BLOGGEN MIN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HAHA, altså guuuud. Dette med blogging krever at man er kreativ, det er ingen hemmelighet. Som blogger må jeg hele tiden produsere nytt innhold, og aller helst vil jeg jo naturligvis at det skal være interessant for dere å lese. Så klart. Det som er frustrerende, er at mange av idéene mine plutselig popper opp på en annens blogg FØR jeg har rukket å legge ut mitt eget innlegg. Et eksempel: jeg har nylig tatt bilder av mine favoritt pyntegjenstander i leiligheten, som jeg tenkte å produsere et innlegg av. Plutselig viser det seg at Sophie har lagt ut et lignende innlegg på sin blogg, hvor hun viser frem interiøret på soverommet. Haha! Da blir det litt sånn at jeg legger bort innlegget mitt som skulle publiseres i dag, for jeg vil jo åpenbart ikke virke som en copy-cat, selv om innlegget mitt var klart og lagret som utkast før hun publiserte sitt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tipper det er flere bloggere som kan kjenne seg igjen i det jeg skriver, hehe. Vi er jo mange i samme bransje, og jeg synes absolutt ikke at det er merkelig at vi har de samme tankene og idéene i blant, selv om alle er veldig kreative og unike på hver sin måte. Pytt pytt, nå får jeg pønske ut noe annet lurt. Kanskje mine favoritt sokker? Det har jeg ikke sett noen andre bloggere poste enda, haha. 

27 kommentarer
    1. Hei Isabel, håper på svar så fort som mulig 🙂
      Jeg skal registrere meg på shein nå, men når jeg skal legge til country kommer ikke norway opp.. hvordan har du gjort det ?

    2. haha! Jeg har det så ofte sånn! Og noen ganger har man brukt mye tid på et innlegg også, også er det noen andre som legger ut noe med omtrent samme innhold før jeg rekker.. Men som regel så driter jeg i det og legger ut det jeg har lagd uansett, for som regel følger folk deg og vil se dine ting og da har det ikke noe å si om andre bloggere har lagt ut noe alla det samme. Altså det jeg mener, jeg følger både din og sophie sin blogg, men er ikke noe mindre interesant å se bilder av dine pyntegjenstander selv om sophie har lagt ut det innlegget. Dere har jo ikke de samme tingene og har forskjellig stil. Men ja, skjønner hva du mener 😉 I say: go for it!

    3. Hadde vært gøy med trenings innlegg, men siden ikke du trener så kunne det vært video hvor man får følge Pierre på trening feks. og kostholds tips 🙂 klem

    4. Ha ha ha der fikk jeg meg en god latter. Dette var morsomt skrevet av deg Isabel vakre! Skjønner godt at det med idetaking er frustrerende. Men uansett så ville du hvert favoritten om dere begge hadde publisert det samme.

    5. Hvordan klarer du å redigere bildene kalde men fortsatt beholde din brunfarge? Syns det er så vanskelig.. Elsker kalde bilder, men jeg mister så mye av fargen min da.. Har du noen tips?:D

    6. Kan Pierre lage et innlegg/video hvor han forklare hvordan han klarte å gå ned i vekt og hva han spiste da han var mindre og trente

    7. Det er litt kjedelig at mange av dere bloggere har mye det samme å legge ut på bloggen men du må ikke la deg stoppe pga det ,kan være dine ting er like interessant som alle andre bloggere og uansett er sophie trashy ,hu legger ikke ut noe kult

    8. Hva syntes du om at 10 – 15 åringer sier dere er gode forbilder?
      Syntes du selv at du er et godt forbilde for disse barna? Du har operert deg opptil flere ganger. Syntes du alikevell det er greit å ha de som forbilder?
      Du var selv et barn med dårlig råd. Begynte å blogge og plutselig fikk du mye penger. Du klikka helt og hadde null erfaring om gode verdier.
      Du hadde lyst på større rumpe. Men du var lat, men hadde penger – så du bestemte deg for å operere større rumpe i stedet.
      Rumpa di ser når helt falsk ut. Lårene dine er ikke proposjon med rumpa.
      Tenk hvis du heller startet å trene. Og klarte å oppnå målet du ønsket. Hadde det ikke vært digg med den mestringsfølelsen?
      Du skrev selv du gikk på idrettslinja. Hvorfor var trening ikke et alternativ?
      Syntes du virkelig disse barna burde se opp til deg?

    9. Haha det kjenne æ mæ igjæn i ja.. irriteranes 🙂
      Men ja du får blogge om sokka 😂 haha.
      Eller om favoritt –
      Sminke.
      Sminkekosta.
      Klesplagg.
      Fins mye som e en favoritt 😀

    10. Haha jævla taper som kommenterer stygt på alle innleggene dine?!? Har hatt en grusom dag, da det ble slutt mellom meg og typen for bare noen timer siden, og klarer ikke sove fordi hjerter mitt blør.. men nå, etter å ha lest innlegget om denne personen, synes jeg faktisk ikke synd i meg selv lengre. Er kun evig takknemlig for at jeg ikke har det like vondt som vedkommende som kommenterer stygt hver dag. Så takk til deg Isabel som postet innlegget, og takk til deg anynome som herser på denne bloggen. Du fikk meg til å føle meg hundre ganger bedre, rett og slett fordi jeg ikke er DEG. Håper du leser dette, og søker hjelpen du trenger. GOD NATT!!

    11. Jeg synes helt klart du kan blogge om interiør- tingene dine selv om andre har gjort det før deg, det blir jo som om alle viser middagene eller antrekkene sine det 🙂 God helg <3

    12. Et sånt innlegg høres veldig kult ut! Elsker å få inspirasjon fra kule jenter som deg! Jeg syns du er veldig kreativ med innleggene dine og jeg syns bare du skal skrive om det du vil. Jeg har jo stor sans for youtubere så jeg har så lyst til at du skal lage mange forskjellige morsomme videoer! Hvis du sjekker ut flere youtubere så er det mange gode ideer. Men stå på uansett, jeg syns innleggene dine er kule uansett hva du velger å skrive om:) You go girl!

    13. Det er ikke veldig rart at du føler du ikke finner mange venner blandt bloggerne, når du skriver sånne overskrifter å kombinerer det med tekster som dette. Ser ut som du mener sophie kopierer bloggen din.. det er ikke kjempe lurt å gå ut med om du søker venner.
      Det jeg EGENTLIG skulle skrive, haha, var at du kunne vist fram skosamlingen din? eller alle jakker osv.. det er morsomt å lese 🙂

    14. Hei Isabel, jeg synes bloggen din har vært ganske kjedelig de siste månedene, men jeg liker deg og vil gjerne fortsette å lese, og håper du kan tenke over noe av kritikken jeg kommer med. Føler nesten alle bildene er fra leiligheten deres og tekstene handler om livet i leiligheten. Jeg skjønner at du er en livsstilsblogger, men du gir ikke så mye av deg.
      Andre reiser til steder som er hakket mer eksotiske og interessante enn Gran Canaria.
      Andre bloggere har en viss livsstil, f.eks. er sunne, trener, er vegeterianere etc. du har ingen spesiell livsstil.
      Andre bloggere har andre prosjekter i tillegg til bloggen, som leserne får være med på, det mangler helt på din.
      Andre har forskjellige spalter “mine tips, interiør, middag etc”
      Andre bloggere har sterke meninger og saker de brenner for, som de skriver om.
      Og du tar ikke til deg tipsene når vi sier at youtube-videoene deres er alt for lange, burde vært klippet til å være med snappy, og at Pierre kan snakke litt tydeligere, det er ikke svensk vi ikke forstår, men lavmælt mumling..
      Håper du ikke tar dette som hat, men heller gjør en litt hardere jobb for å inspirere oss og får inn variasjon i bloggen din 🙂

    15. kan du skrive noe om hvordan du har greid å få så langt hår? Hvordan får man håret til å vokse fort? Burde man klippe tuppene ofte? Eller er det noe spesielt man bør ha i det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg