ALT VAR EN LØGN

Søsteren min skrev dette innlegget på bloggen sin i dag, og da jeg leste det fikk jeg et ordentlig flashback til tiden før jeg satte meg på flyet på vei til Mexico for innspilling til PH. Det var egentlig veldig bra timeing av henne å publisere det nå, da den nye sesongen er godt i gang med innspillingen til sesongen som kommer ut i mars. Hvor spennende er ikke det? Selvfølgelig kjenner jeg noen som er med i år også, på lik linje som før. Haha. Det er nesten litt rart, men jeg antar at de jeg omgås med er samme type folk som meg selv, og dermed melder seg på et slik program.

Uansett! Det var ikke det jeg skulle prate om – jeg tenkte å fortelle dere om min lille løgn jeg var nødt til å fortelle familien min da jeg fikk beskjeden om at jeg var en av deltakerne som hadde blitt valgt ut. Jeg forstod med en gang at jeg ikke kunne fortelle om deltagelsen til familien min, av den enkle grunn at storesøsteren min haaatet PH av hele sitt hjerte. Hun var en av de fordomsfulle menneskene som avskydde alt som hadde med programmet å gjøre. Så, på grunn av at det i kontrakten stod at vi ikke hadde lov til å fortelle det til noen og at det ikke under noen omstendigheter kunne komme ut, var jeg nødt til å holde kjeft. For jeg visste at søsteren min hadde gjort alt i sin makt for å ødelegge for meg. Mamma var jeg ikke redd for, for hun har egentlig aldri brydd seg om hva jeg gjør. Haha. Så lenge det er noe jeg virkelig vil, har hun stolt på at jeg vet hva jeg holder på med, og at jeg vet mitt eget beste. Jeg mener, jeg var tross alt 20 år da.

Vel, avreise begynte å nærme seg med stormskritt og jeg var nødt til å komme på en ordenlig bra historie som jeg trodde Jasmine ville kjøpe. Gjett hva jeg kom frem til da? Fashionschool i New York. Fuckings fashionschool! Hahahaha. Altså, hva gir du meg??? Jeg tror nok at hun skjønte at det var ugler i mosen, men da jeg nektet og sverget på at det definitivt ikke var PH jeg skulle til, sluttet hun å grave. Hun fant det ut til slutt da, men da var det for sent. For da storkoste frøkna seg i Mexico i loungen mens hun nøt solen. Heheh!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er nysgjerrig på hvilke dårlige historier årets deltakere har kommet med til vennene sine. Haha!

12 kommentarer
    1. Du sier at deltakelsen under noen som helst omstendigheter ikke skal komme ut, hvordan vet du da at du kjenner noen fra årets sesong?

    2. Jeg er litt nysgjerrig på i forhold at de ikke får tak i deg/dere som de normalt sett ville gjort dersol man var på fashionskole osv. Når kunne dere si fra?

    3. Jeg lurer også på hva dere gjorde når familie og venner ikke kunne få tak i deg. Hvis det for eksempel hadde skjedd noe hjemme. Da var det vel ingen muligheter for at de kunne få kontakt med deg?
      Digger deg og bloggen din, Isabel!😍 Jeg elsker videoene til det og Pierre. Koser meg hver gang jeg skal se en video dere legger ut. Videoene blir bedre og bedre for hver gang. Veldig kred til Pierre som er så flink å redigere å sette sammen disse videoene! Stå på, du har mange i ryggen som løfter det opp, og det gjør jeg med glede med det arbeidet dere legger inn i bloggen, YouTube og andre sosiale medier! Dere er SUPER flinke! Forholdet deres er seriøst goals. Jeg er 21 år, har kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 5 år, men må få innrømme at dere ser ut til å ha det mer morsomt og gøy sammen! Aldri la forelskelsen dø ut, dere er så flinke til å pleie forholdet deres❤

    4. Camilla: Ååå, tusen takk for fine ord Camilla <3 Nei, men bestevenninnen min fikk vite det så dersom det var noe så hadde de nok kontaktet henne tror jeg. Jeg vet faktisk ikke hvordan familien hadde det, meeeen jeg antar at de forstod at det var noe ugler i mosen 🙂 Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg