JEG SÅ UT SOM ET ANNET MENNESKE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her / lignende jeans her

_____

Hey babes! I går hadde jeg tidenes slappeste dag – ikke utifra dagen å dømme, men formen. Jeg holdt på å sovne på sofaen allerede da klokken bikket 20:00, liksom. Jeg forstår ikke hvorfor, for jeg hadde tross alt sovet en god dose med timer natten før. Weird! I dag er det onsdag, og nok en produktiv dag står i vente. Det er ikke lenge før jeg skal avgårde på et spennende møte, før jeg senere skal på brynstime. Apropos bryn! Jeg får til stadighet spørsmål om bryna mine, og det er jo egentlig ikke noe rart med tanke på hvordan brynene mine så ut før, kontra nå. Til dere som lurer: jeg går til Elin på Brow Rehab (sponset), hun er den som har utført magien på bryna mine!

Altså, husker dere hvordan de så ut før, eller? De var jo heeelt på bærtur, ikke sant. HVA tenkte jeg med? Det verste er at venninnen min syntes at mine brows virkelig var on fleek på den tiden, så hun ba meg fikse hennes akkurat likt som mine. Hahaha! WHAT THE HELL. Jeg får latterkrampe av å tenke tilbake på den kvelden da vi satt på badet mitt og jeg drev å nappet ut halvparten av bryna hennes. HAHA jeg orker ikke! Når jeg ser tilbake på bilder, synes jeg oppriktig at jeg så ut som et annet menneske. Bryn (og kanskje neseoperasjonen… haha) har gjort mye med utseendet mitt. Det er det ingen tvil om!

18 kommentarer
    1. Ei venninne av meg mente at det var like greit å barbere av brynene slik at det skulle bli enklere å tegne de slik jeg ville ha de. So I did, og hjelpes meg, tviholder på brynene mine idag, kan du trygt si. 🙂
      (Blir veldig glad om du orker å ta turen innom min nyoppstartede blogg, og leser mitt første innlegg om bla. plastisk kirurgi før jeg var 16 år, og veien derfra til hit jeg er idag.)
      🙂

    2. Hei isabel! Jeg og en venninne skal lag een blogganalyse til imorgen og vi lurte på noen spørsmål som vi håper på å få svar på fra deg:)
      -hvorfor skriver du blogg?
      -Hvorfor startetdu med blogg?
      -Har bloggen din et budskap?
      Tusentakk for svar!

    3. Dette var et fint innlegg Isabel. Utrolig flink, herlig og pen du er, og ikke minst du ser smashing ut på så og si alle bildene du tar, og du skriver alltid om interessante ting:)

    4. Hvordan fikk du tilbake så fyldige bryn? Du er jo mørk så lettere med fyldige bryn for deg, enn oss nordiske. Men lot du de bare vokse og gro i hytt og pine før du dro på brow rehab? 🙂 Jeg er så typisk nordisk med lyse ikke-eksisterende bryn, så kan bare drømme å få slike fine, mørke og fyldige bryn! Men vil gjerne ha litt, for GUD så kjedelig det er å tegne på (og ja jeg må, ellers ser jeg kreftsyk ut)

    5. Spørs hva som er deg selv ,du ser jo helt annerledes ut nå etter alle operasjoner og sminke forandringer enn den tiden du var på paradise med mye napping av bryn

    6. Uten tvil – du ser helt annerledes ut nå – ett helt annet menneske ja. Du var jo vakker før også da <3 men - du verden så vakker du er nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg