JEG ANGRER ALLEREDE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HELLO MONDAY! I dag har jeg tilbrakt et par timer fremfor Mac-en hvor jeg har fått unnagjort en del bloggarbeid, samt hatt en samtale med regnskapsføreren min. Jeg skulle egentlig shoote dagens antrekk utendørs tidligere i dag, men jeg var for sent ute. Det verste med disse mørke og triste månedene er at lyset forsvinner så fort. Det gjør bloggingen så mye vanskelige enn det vanligvis er. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet i vente på lysere tider! Heldigvis er det ikke lenge til våren slår til for fullt, det gjør meg lykkelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg rydde litt her hjemme, før vi begir oss ut på innspilling. Det er min tur ut i ilden – jeg skal ofre meg å faktisk utføre the condom challenge.. Haha, angrer meg ihjel allerede. Jeg mener, hvem vil ha en kondom fylt med glidemiddel og vann over huet? Haha, AAARGH. Hva gjør jeg vel ikke for YouTubekanalen, dere..  😋 Pierre har allerede gjort det, videoen kan dere se her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denimjakke HER / jeans HER / boots HER / bandana HER / topp HER / smykke HER

_____

WISH ME LUCK!
 

16 kommentarer

Siste innlegg