SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN | DEL 2

Skal du ta tatoveringen du snakket om for en stund siden snart? Ja, eller.. Jeg tror det, haha. Jeg er så usikker på om jeg våger eller ei. Jeg er så redd for at jeg skal angre, skjønner du. Det er derfor jeg stadig avventer og avventer. Jeg har konkludert med at jeg venter til at jeg er 100% sikker på at det er det jeg vil. Nå ligger jeg på en god 80%, hehe. Jeg synes jo at tatoveringer er super fint, spesielt når det er minimalistisk og rent. Samtidig er jeg usikker på om det er meg?

Hvorfor handler du bare på fjortis sider som Nelly.com? Whaaat? Jeg synes de fører veldig mye fint, jeg! Det er sjeldent jeg klikker meg inn der uten å finne noe som faller meg i smak. Jeg liker sortimentet, og sånn er det med det. 🙂 For min del behøver ikke hvert plagg jeg kjøper koste skjorta. Jeg synes det er gøyere å kjøpe mange plagg, istedenfor et plagg for samme sum. But that’s just me!

Hvilken blogger hater du mest? Vel, det er ingen konkrete bloggere jeg hater, for jeg kjenner så og si ingen andre enn Sophie. Men de bloggene jeg ikke synes er like underholdende for min del, må være treningsblogger. Den livsstilen interesserer meg jo naturligvis ikke, så derfor er jeg heller ingen fan av akkurat den type blogg. Men igjen – det er jo bra at det finnes så mye forskjellig i bloggverden, for da er det jo noe for enhver smak! 🙂 Det er sikkert mange som synes at min blogg suger, samtidig som jeg synes den er the booomb! Haha 😅

Hva synes du om at andre bloggere snakker stygt om deg? Jeg synes selvfølgelig at det er trist. Men samtidig kan jeg kanskje forstå det til en viss grad, for jeg vet at jeg fremstår ganske hard og kanskje litt usympatisk her på bloggen. Ikke vet jeg hvorfor, men det har kanskje noe med at jeg er en provoserende liten frøken, og det vet jeg jo at kan tenne andres plugger. Likevel synes jeg at det er trist å uttale seg negativt om personer man aldri før har møtt, for hvilket grunnlag kan du da dømme noen ut i fra? Men men, nå har jeg vel strengt tatt blitt vandt til det, så det berører meg ikke lenger. Jeg føler meg nok bare litt misforstått, kanskje?

Pleier det å komme folk daglig bort til deg vist du går på shopping og spør om bilde osv? Du er sykt pen btw, håper vi møtes en gang 🙂 Ja, faktisk! Jeg blir like overrasket og smigret hver eneste gang. Det er så utrolig hyggelig når dere kommer bort, det gjør meg veldig glad! <3 Jeg trodde at det skulle avta etter PH-deltakelsen, men så ble bloggen stor da gitt, og plutselig gikk jeg fra å være PH-Isabel (grøss, haha) til å være SRAAD. Gøy! Jeg håper også at vi møtes en gang, snupp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilke leppeprodukter bruker du? Åh du, det varierer VELDIG! Men den siste tiden har jeg brukt en gloss fra NYX (de dyretester ikke) i fargen “Toasted Marshmellow” sammen med en lipglass fra MAC i fargen “Patience Please”. Det er den rosa looken jeg har gått for i det siste, vet du? Foruten om disse produktene elsker jeg, som alle andre, Kylie sine lipkits. Favoritten er Dolce K!

Er du deppet pga møtet ditt med regnskapsføreren? Virker som at du fikk det litt kjipt etter det. Oi, nei! Møtet med Geir gikk suverent! Hehe. Jeg har jo vært så flink de siste månedene, at kontoen min ikke akkurat gråter, om jeg kan si det slik. Store deler av 2016 var jeg veldig impulsiv med pengebruken, og levde veldig i nuet. Å investere i hus og bil stod liksom ikke sentralt da, men nå føler jeg at jeg har fått rast fra meg. Nå er det andre prioriteringer som står høyest. Hele i fjor reiste Pierre og jeg konstant, vi shoppet for svimlende høye summer, kjøpte designervesker, spiste ute hver eneste dag.. Ja, vi levde veldig luksuriøst da. Og det synes jeg er helt okei at vi gjorde! Jeg kommer ikke fra en familie med penger, og jeg har aldri hatt mulighet til å kunne unne meg det jeg vil. Så nå som jeg endelig tjente gode penger på egenhånd, syntes jeg at det var helt på sin plass å leve litt. Nyte. Reise. Bare kose meg, rett og slett!

Så gøy at du og Sophie var sammen! Hadde vært gøy om dere kunne laget en vlogg sammen? <3 Vi har faktisk allerede planlagt å spille inn video til Youtubekanalene sammen, så det skal vi absolutt få til. Hehe, tror det blir en bra duo det her! Om det blir en vlogg eller noe annet vet jeg ikke, men noe blir det i hvert fall!

Hvorfor går du alltid barbeint på bilder hjemme? Uten sokker liksom, blir du aldri kald? Haha, bra observert! Du, jeg misliker å ha på meg sokker. Hvor merkelig er ikke det, sånn egentlig? Haha. Så fort jeg er hjemme tar jeg dem av. For det første synes jeg at et antrekk ser tusen ganger bedre ut uten sokker, og for det andre så liker jeg som sagt å gå uten. 

33 kommentarer
    1. Hei Isabel! Lurte på om du kan ha en spørsmålsrunde (gjerne delt opp i flere deler) hvor du svarer på absolutt alle spørsmålene (utenom frekke spørsmål og ting som er for private)? Hver gang du har spørsmålsrunde blir det ikke tatt med så mange spørsmål, så det hadde vært veldig fint om alle fikk svar! Hilsen fast leser:)

    2. Jeg er helt lik angående sokker! Tar de alltid av når jeg kommer hjem inn døra haha.
      Stå på Isabel, syns du er rå! 🙂

    3. Hvordan kanal? Skal du beholde samme kanal som Pierre? Det er ikke rart folk mistenker at dette er et PR-stunt, i forhold til hvordan det forventes at du hadde reagert og oppført deg etter et brudd.

    4. Altså må bare stille et veldig dumt spm, men hvor er det du tar bildene av antrekk ogsånt? Bor i oslo selv og her er det en del snø?😂😂😂

    5. Spørs om det kan være litt lurt å avkrefte ryktene om at bruddet er en spøk. Hvis det skulle vise seg at det hele er en spøk, tror jeg du mister en god del respekt og enda flere lesere. Det hadde bare vært å synke så alt for lavt.. og da sitter dere virkelig i saksa nå. Men hvis det hele er sant, så burde du virkelig sette av et lite avsnitt til å adressere det.

    6. Hei, jeg syns det er fint at du Tenker på at
      Sminken du bruker ikke er testet på dyr som du
      Nevner med nyx. Tenkte derfor gjøre deg oppmerksom
      På at MAC desverre fortsatt tester på dyr..

    7. Synes det er litt rart at du ikke tør å ta en liten tatovering men å operere store deler av kroppen er greit…

    8. Det er trist og rart det er slutt, for det har jo virket som et drømmeforhold? Du vil klare deg, men blir sikkert rart for Pierre som har levd et luksusliv med deg og nå må klare seg selv…

    9. Skjønner ikke at folk får seg selv til å tenke at det er et PR stunt.. sier vel mer om dere selv om skriver det.
      Det innlegget Isabel skrev om at hun kunne tenke seg å bo i LA, men ikke har noen planer om å flytte fra Oslo. Da skjønte man jo at det var slutt, hvis ikke hadde hun skrevet at de har vurdert Stockholm.

    10. Nyx eies av loreal som tester på dyr. Mac er et av de største merkene som tester alt på dyr.
      Alt som selges på Kicks skal ha sluttet å teste på dyr i EU.
      Men hvis man skal handle 100% cruelty free produkter, er The Body Shop det perfekte valget😍

    11. det heter deppa. det er ingen som sier “deppet”. heller ikke i oslo, eller asker/bærum for den saks skyld. sorry.. klarte ikke å la være 😛

    12. Haha, jeg er helt lik! Går aldri med sokker, syns det er så ubehagelig! Elsker å gjøre barbeint, både sommer og vinter:) Hvis jeg blir kaldri går jeg med Tøfler uten sokker i:p

    13. Hei, til deg over her som sier at Body Shop er 100%’cruelty free: De eies også av Loreal – så vet du det!

    14. Nelly har mye fint og ingen fjortiz side e det heller, har masse fint og nyttig dær inne til lave prisa, så alle har råd tel det og det burde jo være fint 😀 <3
      Har du handla nåkka dær inne i det siste, Isabel ? 🙂 No førtjæne du jo det også, syns æ <3

    15. Føler med deg når det gjelder sokker 🙂
      Hater sokker og tar de av med en gang jeg går inn døren hjemme 🙂
      Klem fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg