JEG VET IKKE HVA JEG SKAL SI

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjolen jeg har på meg finner du HER.

____

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hva jeg skal blogge om. Det er nok ingen overraskelse at jeg har det vanvittig vondt for tiden.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta meg gjennom dagene, eller hvordan jeg skal takle den nye hverdagen. Jeg er så vanvittig dårlig på å ha det vondt og når store forandringer skjer – jeg får panikk og angst om hverandre. Jeg vet ikke.. Selv om dette er det rette, er det veldig vanskelig. Jeg er egentlig bare helt tom. Humøret mitt er som en berg og dalbane. I den ene stunden går det fint, mens i neste er jeg hysterisk.

Jeg har vært hos venner helt siden det skjedde, og kun vært innom leiligheten for å hente nye klær. Hvordan jeg skal klare å vende meg til en hverdag i leiligheten alene, er fortsatt et mysterium for meg. 

Jeg prøver å oppdatere bloggen så godt jeg kan, men jeg vil ikke at det skal være deppet stemning her inne. Derfor publiserer jeg heller litt overfladiske innlegg disse dagene, for jeg kjenner at jeg ikke er klar for å prate noe mer om det. Det er for så vidt ikke noe mer å prate om heller, for jeg har jo fortalt hvordan ting er. 

Ah, jeg vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget.. Tenkte bare å oppdatere dere med hvordan formen er. Vi skrives senere. Ta vare på hverandre! ❤️

64 kommentarer
    1. Du burdte kanskje se etter noe annet , eller få en til og flytte inn hos deg … for dere fikk jo den leiligheten sammen og da minner alt sammen om Pierre ..

    2. Jeg leser bloggen din daglig, men det er sjeldent jeg skriver noen kommentarer her. Jeg vil du skal vite at du er en helt fantastisk, sterk kvinne! Og det at dere velger å gå fra hverandre fordi det er det beste for dere begge, det er et veldig modent av dere begge! Selv om jeg synes at det er veldig trist, så er jeg fortsatt stolt av at dere har klart det helt fint. Uansett hva grunnen til bruddet var, så støtter jeg deg! Jeg kommer alltid til å lese bloggen din! Stå på Isabel, Azizam!❤️ (Håper du vet hva det betyr, hehe) Ha en fin kveld, kjære deg❤️

    3. Åå kjære vakre deg <3 Jeg ønsker deg virkelig alt godt. Jeg er veldig takknemlige for at du deler dette med oss. Tusen takk for at du deler dine tanker, følelser og opplevelser. Ta den tiden du trenger, så skal du bare se at snart åpner det seg store nye eventyr for deg <3

    4. Vet så utrolig godt hvordan du har det, går igjennom et brudd jeg også, og det er så sinnsykt tøft å vende seg til en hverdag uten den man har tilbringt så og si all sin tid med. Hvordan skal man klare seg uten den personen man trodde var den rette? Det gjør så vondt og ting virker vanskelig og håpløst, spesielt de første ukene. det er må 2,5 måneder siden det ble slutt mellom meg og kjæresten min og det neste jeg kan si er at det blir bedre. For hver dag som går, så gjør det litt mindre vondt. Det er fortsatt grusomt vondt og ting er vanskelig, men for meg så har det virkelig hjulpet å være med venner og bare ha det gøy. Ikke drukn sorgene dine i alkohol og vas, men ta vare på deg selv for det fortjener du. Ha det gøy og fokuser kun på deg selv og gjør det DU har lyst til!! God klem❤

    5. Isabel❤ For ikke veldig lenge siden opplevde jeg det samme som deg (selvom vi ikke bodde sammen, man er en stor del av hverdagen til hverandre for det). Det er det vondeste som finnes, å miste en som har stått ved din side lenge. Jeg og eksen var sammen i to år, plutselig tok det slutt. Vi ble enige, selvom jeg absolutt ikke ville så var det det beste. Jeg lå i sengen min å skreik som en liten unge i mange dager, tenkte bare “hva faen skal jeg gjøre nå?” og trodde jeg nærmest skulle dø. Men fyyf*en så bra jeg har det nå!!! DU KLARER DET, du er sterk❤ Fortsett å være med venner, gå ut på byen og lev livet fuuuuuullt ut. ALT ordner seg

    6. Får vondt av deg. Ta vare på deg selv <3 og post så overfladiske innlegg du bare måtte ønske, bare for "å holde butikken igang".. STOR KLEM!

    7. Kanskje lurt å kjøpe en annen leilighet du har råd til det. Da kan du begynne på nytt. Husk at du er ung og har livet foran deg og mange muligheter og nye folk dukker opp i livet ditt. Det tar tid, men ting ordner seg til slutt. Jeg har selv vært i forhold før og slått opp og ting har ikke gått som jeg ønsket. Men nå er jeg gift og venter mitt første barn med verdens beste. Den rette dukker nok opp for deg også

    8. Jeg ønsker deg virkelig alt godt. Jeg er veldig takknemlige for at du deler dette med oss. Tusen takk for at du deler dine tanker, følelser og opplevelser. Ta den tiden du trenger, Stå på! Du kommer deg igjennom dette etter en stund. Bruk tiden til å ha litt Isabell tid, gjør noe du liker å som får tankene dine på noe annet❤ Se fremmover å ha positive instillinger selv om det er litt vannskelig av å til! Jeg vet at du er en sterk person å vill komme deg igjennom dette, viktig å være me venner å familie som får deg på andre tanker og som støtter deg💋 Klem

    9. Vet du ? det suger så jævli når ting blir slutt :/ 3 mnd siden jeg gikk igjennom dette, det føltes ut som om han reiv hjertet mitt ut og trakka på det for å så sette det inn igjen… det hjelper kanskje ikke å si at det blir bedre for når du står i det så føles det ut som om du skal eksplodere. men det blir bedre alså, en dag av gangen, ta deg noen dager der du bare griner og er sint og få det ut 🙂 hjelper det ass 😀
      Klem

    10. Hold deg opptat, ikke vits å sitte å deppe og pine seg selv. Kansje flytte til kollektiv for da føler !man seg ikke ” aleine”? Selfølgelig er det en stor forandring men det er bare man selv som kan gjøre beste ut av det. Sett opp noen mål og jobb mit de. Igjen hold deg opptatt Finn på ting, blogg, Mail prøv deg på kjøkkene, hjemnepleie, skype, venne besøk, ikke minst bli kjent med nye og ta vare på vennene! Ikke fuck opp vennskapet for et knull!

    11. Måten alle bare glemmer helt at for sånn to uker siden så de etter ett nytt sted å bo. JA, ting kan skje fort, men man finner ikke ut på så kort tid at man bare ikke passer sammen fremover. Enten har det faktisk skjedd noe, eller så er det ett pr stunt. Du har nesten død av å dra på en 4 dagers ferie fra pierre. Bare tull.

    12. Ta og kjøp deg ny leilighet, og så leier du ut den du har med Pierre nå. Da slipper du å gå gjennom vonde følelser ved å bo der, samt stresset med å måtte selge den PLUSS du får enda en inntekt.

    13. Noe stemmer ikke? Er dette for at du og p skal kunne gå ut på byen uten at folk forteller at den ene var utro på byen?

    14. Du vokser veldig på meg, Isabel! Det merkes veldig på bloggen. Har ikke noe negativt å si om Pierre, men synes du fortjener bedre. Du er liksom på nivå over han. Både med brains og looks.:) Bruk tiden sammen med gode venner du kan stole på, husk at det blir bedre❤️

    15. Jeg håper det går bra med deg og at ting blir bedre! Det BLIR det!! :-* Heier på deg, kanskje du skulle tatt deg en fin, herlig ferie et nytt sted? 🙂 Kommer deg litt bort liksom? Vet ikke. Uansett så har du lov å være lei deg. Livet suger innimellom men det blir bedre.

    16. Kanskje det er en tanke å si opp leiligheten og leie noe nytt på korttidsbasis mens du kommer deg? Du har jo pengene til å flytte før en evt oppsigelsestid går ut (om dette kan være noe å vurdere). Ikke at jeg vet hva du ønsker 🙂

    17. Azize delam, prøv å smil så masse du kan, gjør det du liker å gjøre. Du er ei sterk jente Isabel, det skal du virkelig ha! Ser opp til deg og har deg som forbilde, hvem som helst av gutter vet jeg hadde død for å bli sammen med ei jente som deg. Du ser smashing ut, personligheten din er fantastisk og du er unik! Du er en av de modigste jentene jeg har sett. Du har gått gjennom så masse og fortsatt klarer du å ha et smil rundt munnen. Du bør vitest vi som leser bloggen din kommer til å støtte deg i gode og vonde dager. Ta den tiden du trenger, fordi vi kommer alltid til å vente på deg! Stå på vennen, vi alle heier på deg!❤

    18. Huff.. Jeg håper det blir bedre, for det blir det jo! Men håper for din skyld at det ikke tok 5 år som med meg, å komme over eksen.. Nå er jeg en som faller LITT vel hardt for folk og da (vi holdt på i bare 6mnd liksom).
      Du kommer deg nok helskinnet ut av det, selvom det føles mørkt ut nå 🙂 hva med å leie en annen leilighet som andre sider? Jeg flyttet til en annen by (litt dratisk og absolutt ikke nødvendig), men da har du hvertfall et sted som ikke minner deg om han og deres minner sammen!

    19. Når du sa at det kom sikkert som et sjokk ,så gjorde det egentlig ikke det men kan være pga det har virket ut som dere er altfor forskjellige og du har sagt sykt mange ganger med overskrift at det er slutt/over ,han forlater meg osv
      Så reagerte egentlig ikke særlig på det

    20. Ta den tiden du trenger, og normaliser innleggene så mye du kan etter hva du klarer. Kjærlighetssorg er noe av det såreste en kan oppleve, og jeg var akkurat igjennom det selv. Alt føles meningsløst og det eneste man tenker på er det. Ta et avbrekk om du trenger det og vær rundt de som er glad i deg, det hjelper utrolig mye! Så skal du se at tiden leger alle sår, og du vil komme sterkere tilbake enn noen gang 🙂

    21. Ååå kjære deg❤ vet akkurat hva ordan du har det. Å du må bare ta tiden til hjelp. Gjør alt du elsker å gjøre som som får deg til å smile, det er lov å gråte å du burde gråte ut❤ du vil nok klare å vende deg til å bo i leiligheten aleine men vil anbefale deg å endre på hvordan det ser ut der. Kanskje endre alt ved leiligheten så du får en fresh start. Endre litt på rutinene dine sånn at det blir lettere for deg. Kanskje ring en venn når du har lagt deg så du får høre en stemme å kanskje le litt før du sovner. Dette vil gå bra❤ masse lykke til du er sterk. Klem.fra meg

    22. Hei 🙂
      Nå er ikke jeg den som bruker og kommentere på blogger. Rett og slett for jeg egentlig ikke har tid,travel småbarnsmamma. Men nå tenkte jeg at jeg skulle skrive litt.. Først..føler veldig med deg. Brudd og kjærlighetssorg er jo noe av det vondeste man kjenner på når man står midt oppi det. Er sikkert mange som skriver til deg,og er ikke sikkert det hjelper på humøret ditt det jeg skriver. Uansett..du føler sikkert at bare alt raser sammen,og at du aldri vil bli bra igjen. Men det kommer til å bli bra. Du har tross alt ganske gode odds for at det vil bli bra. Du ser jo helt fantastisk ut,er flink og tjener råbra. Du kan jo sikkert gjøre hva du vil. Og tror du kan få nesten hvem du vil,bare du vil 😉 jeg har vert gjennom flere brudd selv,og det verste var vell når jeg var 23. Da var jeg sammen med en alle ville ha,vi hadde ett turbulent forhold og jeg ble til slutt veldig syk av å være i det forholdet. Selv om jeg syntes det var det verste som kunne skje når det ble slutt,kom jeg meg over det. I dag er jeg 31år og har 2barn..og jeg aner knapt hvem fyren er..så tiden forandrer seg.
      Jeg synes du er ei kjempe tøff jente,som får alt for mye ufortjent kritikk! Greit,det er kanskje ikke så bra for unge jenter som leser bloggen din og kan gå i “feil” retning. Men alle gjør feil,ingen er perfekte og vi ser så alt for mye perfeksjonisme over alt. Nå skal jeg ikke kritisere sophie Elise,for jeg har sansen for henne..og det er ikke hun som gjør noe feil her. Men ALLE andre,av kritikere av deg! Hvorfor kan hun? Når ikke du kan? Hvorfor er alt plutselig greit der,når hun i bunn og grunn har/gjør akkurat det samme? Klarer bare ikke å se det.jeg er kanskje dårlig oppdatert.. nei,synes du får alt for mye ufortjent kritikk,og synes det er lavmål av godt voksne mennesker og oppføre seg slik.
      Håper det går fortere oppover for deg enn du tror. Nyt livet,feste,reise og være ung og gal…plutselig er du 31 med 2små og sitter hjemme i sofaen hver kveld 😉 Og det må du også glede deg til,når du har funnet drømmemannen som du kan være sammen med 🙂

    23. I sånne stunder som dette trenger man gode venner som er der for deg❤ Brudd er aldri lett, men det blir alltid bedre med tiden❤ Tid leger alle sår ikke sant? Stå på videre Isabell! Selvom det kanskje virker som at alt bare er mørkt og jævlig nå så er det alltid et lys på andre siden av tunnelen! Prøv og ha noe som kan oppta tiden din, da tenker man ikke like mye eller like dystert❤ Varme klemmer til deg

    24. På snappen du la ut for et døgn siden, ser man Pierre i det lille speilet. Hvorfor skriver du ikke noe om at han er på besøk?

    25. Jeg så også han i speilet og jeg begynte å lure når folk begynner å mase om det. Slapp av det finnes mange menn der ute jo, Isabell har jo venner

    26. Etter å ha sett PLs videoblogg om bruddet, og etter å ha lest dette innlegget fra deg, tror jeg på at det er slutt. Og jeg forstår at du har det fryktelig vondt nå. Jeg synes du skal ta vare på deg selv nå. Ta pause fra blogg hvis du trenger det. Det vil alle ikke-onde lesere forstå. Klem

    27. Jeg er i samme situasjon som deg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal komme meg igjennom det. Vil bare gråte og grave meg langt ned i jorda! Det er så vondt💔😢

    28. Føler så med deg Isabell 🙁 Du må være sterk, så kommer du deg igjennom det! Jeg takler selv ikke store forandringer.. noe som det nå også har blitt i livet mitt. Kjæresten dro bort onsdag 15/02, og blir borte til 17/03. En uvant hverdag og sitte alene, selvom han kommer tilbake. Er i tilegg høygravid.. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom den neste måneden. Vi får snakket sammen maks 10 minutter hver dag på telefon. Ikke er jeg i jobb for øyeblikket og ikke en eneste venn stiller opp. Er utrolig tøft og vanskelig. Sitter bare i senga time etter time og gråter 🙁 Klarer ikke forestille meg og ha det sånn i 26 dager til.. Får angst og panikk, og kroppen er i helspenn hele tiden.. klarer ikke slappe av. Hadde vært lettere om jeg ikke var så ensom..

    29. Jeg går gjennom akkurat det samme som deg. Vi gikk fra hverandre som venner, men det gjør helt jævlig vondt. Gråter lett og vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler liksom ikke at det er noen andre jeg vil ha og tenker liksom at jeg kommer til å bli alene for alltid. Har mange gode folk rundt meg, men det suger noe helt vanvittig.

    30. Hei, Isabel jeg vil bare gi deg et tips. Du trenger ikke å gjøre det, men tenk over det. Du kommer til å spare utrolig mye penger Hvis du flytter til moren din. Eller leier en liten hybel. Du kommer ikke til å føle deg så ensom kjære. Shit jeg kan fortsatt ikke tro at du og Pierre ikke er et par lengre. Jeg tenkte over den kommentaren hvor en person skrev: når du er 31 år, og sitter hjemme med barn. Jeg tenkte på det innlegget du la ut for noen måneder siden, at du planlegger fremtiden din med Pierre ogsånt.

    31. Jeg har verdens beste idee til deg. Ta med søsknene dine og moren på en liten ferie i utlandet, og bare kobl helt AV. Eller så kan du dra med storesøsteren din til FLORIDA. Det ville sikkert vært så koselig også kanskje finner du deg ny kjærlighet.

    32. Ta den tiden du trenger, Isabel❤ De fleste vet hvor vanskelig et brudd er og vet hvordan du føler deg. Dette ordner seg❤

    33. Sender deg masse gode tanker! Godt du har venner rundt deg som passer på deg! Ta deg en tur til gode venner i Stavanger <3

    34. Jeg er så vanvittig forvirret! Jeg ser jo at både du og P er begge lei dere og at dette er tungt for dere, det kan ikke være noe kjekt i det hele tatt!
      Men jeg som kanskje mange andre lurer på hva som skjer.
      Det jeg mener er at; alle innleggene du har skrevet der du har nevnt P og deres forhold så har det fremstått så vanvittig sterkt. Du skriver “vi er sterkere enn noen gang, dette er mannen jeg skal gifte meg med, dette er mannen jeg skal ha barn med. Vi er virkelig sjelevenner” osv osv. Og nå plutselig helt ut av det blå så er dere ikke sammen lengre… og dere begge sier det ikke er av en spesiell grunn, ingentign som har skjedd? Dere sier det er forferdelig vondt og ikke minst at dete ELSKER hverandre enda, men velger å være fra hverandre? Noe for meg hvertfall henger ikke på greip, jeg bare skjønner det ikke! Hva grunn kan overstige det faktum at dere elsker hverandre og har vært sjelevenner og alt mulig?
      Jeg selvfølgelig håper dere begge takler dette fint, og ønsker dere godt!
      Håper du senere når du selv føler for det, skriver litt om hvorfor denne endringen skjedde.

    35. Så du har besøk av en gutt? Kan ikke huske å ha sett ddeg med en kompis mens du var sammen med pierre

    36. Huffamei vakre deg😕Sååå utrolig trist å høre denne sørgelige nyheten!😭 En ting som kan være godt ved brudd er å gjøre noe en lenge har drømt om. Reis til LA på et lite eventyr. Kanskje få deg ny leilighet slik at du slipper alle minnene? Jeg har så vondt av deg at du aner ikke! Jeg vet jo liksom hvor mye du og Pierre har elsket hverandre! Jeg skulle ønske vi kjente hverandre slik at jeg kunne vært der for deg nå og prøvd å få tankene dine over på noe annet og reist vekk på ferie sammen. Ønsker deg alt godt vennen❤Ting vil sakte men sikkert bli bedre!

    37. Utrolig trist Isabel, håper virkelig dere finner ut av det og blir sammen igjen. Kjærlighetssorg kan ikke kontrolleres, så hold deg opptatt slik at du ikke tenker så mye på det, og et lite tips; ikke sov alene i leiligheten, flytt til noen venner/moren din til du finner ny plass å bo. Vær sterk, du er enda ung og du vil komme deg over det! Masse lykke til Isabel. Kjenner deg ikke, men vil virkelig ditt beste! <3

    38. Føler sånn med deg Isabell <3 Det er så forbanna vondt å gå gjennom ett brudd! Selv brukte jeg ett helt år etter det ble slutt med min x.
      Ta vare på deg selv nå, og prøv å omgåes mennesker som løfter deg opp og holder deg "travel". Tillat deg selv å gråte og føle, prat med venner om det.
      I første fase etter ett brudd så er man ofte i en sjokk-fase før det går gradvis inn hva som har skjedd.
      Etterhvert, så føles det bedre. Men det er ikke unormalt at det tar lang tid før dagene kjennes lysere og bedre ut. Prøv å gjør hyggelige ting for deg selv <3 Etterhvert, så kan du også se det som en ny start?
      Klem

    39. Må vel ha vært noe mellom dere siden en av dere gjorde det slutt? Mye krangling eller kanskje lite tillit til hverandre?

    40. Jeg forstår at folk lurer, men det må da være måte på nysgjerrighet… Ingen av oss som har noe med hvorfor det er slutt mellom dem… Jeg er rystet over folk som ber henne fortelle hvorfor det er slutt… Jeg skjønner at folk lurer, men dette har vi da ikke noe med.

    41. Husk at du er nødt å la deg gå gjennom denne prosessen. Det hjelper ikke å flytte til en ny by, et nytt land om så. Det hjelper ikke å plutselig begynne å dra ut å feste for å glemme. Det er så innmari viktig å tillate seg selv å sørge. Ja, det er godt å være med venner og være sosial i slike stunder, men husk at det viktigste er å jobbe med deg selv. Slippe fri de følelsene som må ut. Et brudd er tøft og ingenting man unner noen andre, så ta tiden til hjelp. Husk at om du bruker 3 uker, 3 måneder eller 3 år på å komme gjennom det så er det greit uansett. Husk at selvom det føles som verden raser sammen akkurat nå, så blir det bedre – jeg lover. Klem.

    42. Vet liksom ikke helt hva man skal skrive for man vet jo at ingenting av det jeg muligens kan skrive “kurerer” noe, men vil bare du skal vite du har oss Isabel❤ Jeg skriver “oss” fordi jeg ser hvor mange som støtter deg og er med deg nå når du har det vondt. Det skal du vite❤ Husk at det tar bare tid.

    43. Det kommer til å bli bedre!! Bruk muligheten til å gjør det meste ut av ditt potensiale! Det er nå du har muligheten til å gjøre det du drømmer om; flytte til LA for eksempel eller et annet sted. For 2,5 år siden ble jeg dumpet og der og da var det verdens undergang og jeg trodde livet mitt var over. Men samtidig som alt føltes håpløst fant jeg en indre styrke og behov for å gjøre noe med livet mitt. Jeg reiste til Australia for ett år, uten noen plan eller penger, men alle mulighetene som møtte meg der var akkurat det jeg trengte og det ble et vendepunkt i livet mitt.
      Klem

    44. Hei!
      Jeg pleier ikke kommentere blogger og jeg har aldri kommentert hos deg før.
      Jeg har fulgt deg og Pierre en stund og jeg likte dere to skikkelig godt sammen.
      Når jeg fikk vite at dere hadde gjort det slutt ble jeg faktisk oppriktig lei meg. Jeg måtte ta meg sammen og tenke; hvorfor i alle dager bryr jeg meg egentlig? Jeg kjenner jo ingen av dere og alt jeg vet om dere har jeg lært gjennom blogg og YouTube.
      Men så kom jeg jo på at dere fremsto som et skikkelig bra par. Dere var virkelig noe å se opp til.
      Jeg skal ikke uttale meg så mye mer om hvordan dere var sammen, for jeg vet jo ærlig talt ikke mer en det dere har lagt frem her.
      Men jeg ville bare fortelle at kjærligheten er størst av alt og den er verdt å kjempe for.
      Jeg håper du finner ut av det en gang og at du får det bra med deg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg