GJENFORENT

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / caps her / topp her

.    .   .

Jeg har ikke vært noe særlig utenfor dørene de siste dagene, men da mamma og søstrene mine nærmest tvang meg med ut, forstod jeg at det kanskje var på tide å få luftet sinnet litt. Det å ligge inne gjør ikke akkurat saken bedre, det er noe jeg har erfart. Vi dro til byen for litt (mye) shopping og et kafebesøk. Jeg har jo hatt shoppestopp, men nå driter jeg fullstendig i det. Det synes jeg er på sin plass nå, haha. Jeg tyr alltid til trøsteshopping så fort jeg ikke føler meg så bra. Når man ikke er lykkelig på ekte, er det deilig å kunne kjøpe seg litt lykke. Jeg viser innkjøpet senere, dersom det er av interesse?

Alt i alt var det koselig å tilbringe tid med familien min. Det var godt å få tankene over på litt annet for en stund! Det å ha søsteren min Jasmine på besøk (sjekk ut bloggen hennes her!) har vært så herlig i disse tider. Hun er gull verdt! 💕

41 kommentarer
    1. før lignet du sykt på moren din! og søstra de er jo såå nydelig!
      btw, skal du ikke fortelle noe om bruddet? forstår det er vanskelig, men det må jo være en grunn. virker som det er pierre sin avgjørelse, mistet han følelser eller hva er den egentlige grunnen? for noen uker siden snakket du om hvor forelsket du var osv.

    2. Please la “kinnskjegget” ditt vokse ut igjen, du ser ut som Michael Jackson uten det :/ Det er såå søtt med det håret der <3

    3. Du trenger ikke vise innkjøpene. Men så bra at du kommer deg ut! Fint å ikke bli sittende mye inne. Man vet mye om hva som er bra å gjøre for å få det bedre når ting er vondt: Ut på tur! Trening. Kultur; billedkunst, litteratur, musikk osv. Kafébesøk med venner (ikke veldig mye alkohol) Gjøre noe godt for andre! (Sånn du gjør med familien din) Engasjere seg for noe utenfor seg selv. Ikke isolére seg, husk “your mind is not your friend” når man er deprimert. Jeg håper og tror at du får det godt etterhvert, at du får en fin vår!

    4. Folkens, slutt å mas om grunner for bruddet! Det har vi ingenting med! Herregud hvor nysgjerrige dere er!

    5. Vill gjærne se hva du har kjøpt, får alltid inspirasjon av det du kjøper❤ Som jeg kommenterte på siste innlegge om at det er viktig å komme seg ut me familien, det var bra! For da får du tankene på noe annet å være med folk som støtter deg❤ Klem fra en som ser opp til deg😘

    6. Legger vanligvis ikke igjen en kommentar, men du må vite at du virker utrolig sterk selv om du kanskje ikke føler deg slik. Husk at du har mange lesere som støtter deg og at med tid blir det ALLTID bedre. Girlpower❤

    7. Litt betenkelig at Sophie Elise er i Stockholm i sammenheng med at en slags fiktiv totalt ukjent blogger går igjennom et samlivsbrudd akkurat samtidig som dere går igjennom et brudd og befinner dere i Stockholm. Det hele virker som et eller annet PR-Stunt eller i beste fall et dårlig Raise Awareness stunt slik som da Sophie Elise tok del i en anti-mobbing kampanje rundt en fiktiv blogg krangel. Det blir bare for dumt hvis dette skal vise seg å være enda et PR-stunt. Men jeg skal være den første til å beklage hvis dette ikke er tilfelle.

    8. Skjønner ting virker håpløst nå… som om verden har rast sammen, men ting blir bedre snart, bare gi det tid, venner, familie og egenkjærlighet. Del her akkurat det du føler for og hold for deg selv det du vil at skal være bare ditt. Husk at hver dag du kommer deg gjennom er en seier og hver tåre faktisk er en god ting for å bearbeide dette. Du er den viktigste personen i livet ditt. Vi er så mange tusen som heier på deg hver dag! Sender varme klemmer ❤

    9. Hei! Hvordan er størrelsene på shein? Og hvor lang leveringstid har de som ca? Elsker jakken😍😍

    10. Så flott at du tok dæ tid te og møte dæm og være sammen me dæm og få shoppa litt, kjæmpe bra Isabel 💖 Tommel opp 👍 Håpe dagan dine fræmmover bli bedre og at du fløtte inn i ei mindre leilighet te slutt ♡♡ <3 ♡♡ <3 ♡♡ <3 ♡♡

    11. Familie ❤ håper det går greit med deg. Ikke glem hvor fabelaktig du er og hvor heldig ALLE som får ha deg i livet sitt er ❤

    12. Dere må bli sammen igjen, dere passer sammen! Come on girl, fight for ur man!!!! Jeg vil ikke at dere skal gjøre det slutt:(((( dere har en kjemi som er synlig for alle rundt, dere må heller jobbe med komunikaskjon, de forholdene som varer livet ut er de hvor man jobber seg gjennom de dårlige periodene, være en stayer! Man må bare velge hverandre og ikke gi opp selv om det er vanskelige perioder. Jeg tror dere er soulmates, ikke kast det bort! :,(((

    13. Fin familie 😀
      Ho pittelille e så fin <3
      Mora de ser strålanes ut <3
      Søstra de ser fin ut <3
      Klæm ♡

    14. Ok ang gjenforening sånn sett, det virket bare som clickbait mtp det som skjedde. Men om det ikke var det, og spekulerer ikke, beklager jeg for kommentaren (fikk dårlig samvittighet!). Håper genuint du har det bra/ok etter forholdene, og kjempebra at du kom deg ut litt.

    15. Du er fantastisk:) så fin familie og. Ja vi må få se hva du har kjøpt…..har trøsteshoppet en del i livet mitt selv, og du verden det hjelper! Nesten så og si alltid, har det fått meg veldig glad og blid igjen. Er ikke bare selve tingene man kjøper, men hele handlingen iseg selv, all livet, shoppingglade damer som kaster seg over stativene og butikkatmosfæren:)

    16. Hva er trist med å ikke “ligne” på familien? Jeg har arvet nesa til pappa og jeg skulle gjerne sluppet å ligne på han…

    17. Det hjelper å være med familie når man har det vondt <3 Håper virkelig det blir bedre og at du klarer å få det litt på avstand. Heier på deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg