PR-STUNT?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at vi gikk ut med bruddet, er det veldig mange som har blitt skuffet. Det er tungt for både Pierre og meg, for vi vet at vi har vært et såkalt “goals par”. Det synes jeg også at vi var, tro meg! Pierre og jeg elsker hverandre fortsatt, og det kommer vi alltid til å gjøre. Men noen ganger blir ikke saker og ting som man skulle ønske. Vi vil for alt i verden at det skal fungere mellom oss, men slik har det dessverre ikke blitt. Jeg er helt knust, og Pierre og jeg prøver å komme oss gjennom dette ved å ta tiden til hjelp. Det vil ta tid å akseptere vår nye hverdag, men jeg vet at det vil bli bedre etterhvert. Vi får ta tiden til hjelp å se hva fremtiden bringer.

Det er en sak jeg har lyst til å ta ta opp, og det er enkeltes påstander og spekulasjoner angående dette. Jeg forstår at dere kanskje tror at det er et PR-stunt. Og vet dere? Jeg skulle ØNSKE at det var et stunt. Jeg har forståelse for at dere tror det, men jeg vil bare si det at jeg aldri i hele mitt liv hadde kunnet dratt noe så personlig, så langt. Det er snakk om et menneske jeg har delt et helt år sammen med, en person jeg elsker og verdsetter enormt høyt. Det er ingenting hverken jeg eller han hadde tullet med.

Jeg blir nesten litt lei meg når enkelte tror at dette kun er for klikk. Om dere hadde sett meg bak denne skjermen, hadde dere aldri sagt det. Jeg har ikke gjort annet enn å gråte og ville gi opp livet den siste uken. Jeg er fortsatt et vrak. Men hva skal jeg gjøre? Snappe meg selv når jeg er i kjelleren, for å vise dere at jeg er lei meg? Komme med deppe innlegg etter deppe innlegg? Det har vært, og er fortsatt helt jævlig! Det var tross alt mannen jeg trodde jeg skulle gifte meg sammen med, og dele resten av mitt liv med. Dessverre blir det ikke alt alltid som vi hadde sett for oss, og det må vi bare akseptere for øyeblikket. Trist nok. 

Jeg har ikke vært aktiv på hverken snapchat, instagram eller på bloggen den forrige uken. Og det er nettopp derfor, for jeg prioriterer ikke akkurat jobb og sosiale medier når jeg har det ekstremt vondt. For fire dager siden var første dagen jeg kom meg ut, sminket meg og faktisk var ute blant folk. Den siste uken har jeg vært hos venner som har tatt utrolig godt vare på meg og støttet meg. Jeg aner ikke hvordan jeg skulle klart å komme meg gjennom den verste perioden uten dem. Pierre og jeg er som sagt fortsatt gode venner, og vi trøster også hverandre gjennom denne tiden. Det er jeg vanvittig glad for! Jeg håper at vi finner tilbake til hverandre i fremtiden, men det vil bare tiden vise.. If it’s ment to be, it will be. Han er jo tross alt Pierren min. ❤️

66 kommentarer
    1. Hvorfor nevner dere ikke en grunn til bruddet utenom st dere ikke er ment to be? Forvirrende svar ettersom at dere påsto dere hadde det så bra sammen

    2. Jeg snakker av erfaring at er man glade i hverandre. Gjør man alt for å være sammen. Man gir ikke opp den man elsker bare “plutselig”. Man kjemper for det man elsker. Uansett hva. Det er min mening:)håper dere finner sammen igjen. For utenforstående så virket dere perfekte for hverandre.

    3. Dere sier dere hadde sex mange ganger om dagen og at dere er totalt avhengig, hvordan går det med dette når det er slutt?

    4. Håper dere finner tilbake til hverandre fort. Og skjønner at dere trenger hverandre mer en alt <3 heier på dere to

    5. Hadde du blitt sur/lei deg hvis Pierre begynte å holde på med en anne jente? Hadde dere fortsatt vært venner?

    6. Stå på isabel.Grunnen til at det ble slutt, syns jeg dere skal få ha for dere selv ,for det er en privatsak.Ikke bry deg om hva andre måtte mene.Dette er ditt liv..Ha en god kveld så godt du kan og kos deg på tur med din venninne 🙂

    7. Åh, elsker tskjorten du bruker på snap i dag. Kan du ikke være så snill å dele link til den? <3

    8. Det må jo være en annen grunn til at det er slutt? Hvis begge elsker hverandre så får man det jo til å fungere SAMMEN.. er bare å rart, lukter litt.. men jeg syntes dere er kjempesøte og håper dere kommer dere igjennom det her og finner tilbake til hverandre ganske snart, fordi kjærlighetssorg er kjipt og vondt.. Håper alt går bra etterhvert.

    9. Du sa du hadde funnet mannen i ditt liv. Hvorfor er dere ikke villig til og kjempe mere for at det skal fungere?
      Hva er det som gjør at de plutselig ikke fungerer når dere har virket så lykkelige sammen?

    10. Hvis du ikke hadde sagt så ofte på overskrifter at han forlate deg ,så hadde folk trodd mer på deg når det faktisk er seriøst at det er slutt og ikke bare klikk tull

    11. Hei igjen. I går var jeg litt skeptisk til overskriften på et innlegg, og fikk dårlig samvittighet etterpå. Årsak til at jeg ble skeptisk var noen tidligere overskrifter som var litt tvilsomme. MEN, å være mistenksom ovenfor deg nå, ble for drøyt. Ønsker deg alt godt i situasjonen du er i.
      Og ikke hør på de som vil ha årsak til bruddet, du er ikke forpliktet til å gå inn på ting du ikke ønsker å gå inn på (hverken nå eller generelt).

    12. Tror deg, og selvfølgelig har ingen andre enn du og Pierre noe med årsakene til bruddet eller hvem av dere som har forlatt/blitt forlatt. Det at du/dere har blitt beskyldt for å fingere et brudd, er nok pga tidligere clickbaites.

    13. Møter dere forsatt hverandre? Eller er det for vanskelig? Jeg har 2 ekser (er 21år) han hente har jeg måttet kutte ut all kontakt med, fordi det ble for vondt, men han andre har jeg forsatt kontak med. Det var veldig leit å høre Isabell, håper det snart blir bedre, masse lykke til ❤️❤️

    14. Ut fra vloggene og snappene deres har det virket som at dere har hatt det veldig bra. Så er overrasket at det er slutt da. Men jeg håper dere har det bra, og jeg håper at du får det bra snart. Stå på! 🙂

    15. Men hvorfor er det slutt? 🙁 Hva er grunnen? Er dere gode venner og har det fint sammen, så kan dere vel være kjærester? Skjønner ikke.

    16. Vet ikke hva jeg skal si,for det er helt inn for jævelig når forhold tar slutt. Kan tenke meg hvordan du har det, å jeg kjenner at jeg blir så dårlig, for det er alt for trist og surt. Håper det ordner seg for dere begge.
      Jeg måtte legge meg inn på psykatri avdeling,for å være ærlig,så jeg forstår akkurat hvor tøft det er og hva dere går gjennom.
      Ett spm,hva skjer med huset/leiligheten dere sku flytte til?

    17. Hei, Isabell 🙂 trist at det er slutt mellom dere, håper det ordner seg. Håper dere blir sammen igjen:) dere virker så fine sammen<3 klem til deg:)

    18. Stå på❤❤❤Tenk at du er sterk og kan gjøre hva som helst, å får til alt:):)Dere kommer til å klare dere fint💕

    19. Du sier at dere fortsatt elsker hverandre, og at du håper at dere finne veien tilbake til hverandre. Da skjønner du at folk tror at dette er et PR-stunt! Dere gikk fra stormforelsket til å slå opp over natta. Dere oppgir heller ingen grunn, bare sånn politisk korrekt BS om at “slik ble det blabla”. Jeg tror personlig ikke på at det er slitt mellom dere, du har brukt forholdet som clickbaits så mange ganger.
      Plutselig får du masse clicks på bloggen, Pierre får masse views på YouTube. Og vipps, etter 2 uker kommer vi til å lese at “dere tok feil og savnet hverandre altfor mye, dere vil prøve igjen”

    20. Herregud, kan ikke folk skjerpe seg litt? Det er INGEN andre enn Isabel og Pierre + de som de velger å fortelle det til som har noe som helst med hva grunnen til bruddet er. De har fortalt det de vil fortelle, men litt av privatlivet må man da kunne holde for seg selv? De skylder ikke oss blogglesere å blottlegge hele sitt privatliv foran hele Norge, spesielt når det gjelder et så sårt tema. Med det sagt så håper jeg at dere, Isabel og Pierre, finner tilbake til hverandre med tiden – hvis det er ‘meant to be’! Dere var så fine sammen, og det er åpenbart at begge elsker hverandre fortsatt. Det er faktisk det viktigste grunnlaget for et forhold! Men selvsagt vet dere bedre enn meg hva som gikk galt med forholdet, og bare tiden vil vise om dette er noe som kan leges eller ikke. Ønsker dere masse lykke til begge to, om det er sammen eller hver for seg! <3

    21. Vil gjerne anbefale en bok som hjalp meg veldig gjennom kjærlighetssorg; Exaholics av Dr. Lisa Marie Bobby.
      God bedring

    22. ja isabel,han er pierren din <3 håper det vil ordne seg mellom dere fordi dere er jo bare meant to be,men om dere krangler og er triste for mye er det nok best å ta en pause. love u isabel <3

    23. Jeg lurer bare på hva grunnen til at dere slo opp er? Dere elsker jo hverandre fortsatt. Er grunnen at dere helt enkelt ikke passet 100% i lag? Eller mistet dere følelsene for hverandre?

    24. Er jo ikke rart at forhold kan ta slutt, spesielt så sykt stressende som det virker at dere har levd! Hit og dit, operasjoner, reiser, shopping osv. Hadde dere satset mer på stabilitet og ro, fått den hunden dere ønsket, levd litt mer A4, så kanskje det hadde gått?

    25. Det är viktigt det du säger att Pierre är Pierren Din. Håll fast vid den tanken så är det min förvissning att ni kommer att finna en väg tillbaka tillsammans!
      Klem
      Henrik💝💝💝💝❤️❤️❤️❤️❤️

    26. Veldig trist å høre om. Et brudd er jo noe av det værste man kan gå igjennom.
      Samtidig så skjønner jeg folk litt. For om dere fortsatt er så glade i hverandre og prøver å komme dere igjennom dette sammen så kunne jo ikke dette ha skjedd sånn plutselig. Og på bloggen har jo alt virket så rosenrødt, med snakk om barn i framtiden, bryllup og flytteplaner. Så det kan jo være grunnen til at folk stusser litt over det.
      Trist er det jo uansett.

    27. Liker allerede den single bella jeg… men..Pierre er fantastisk fyr altså. Håper du finner ut av alt. Lykke til!

    28. Syntes det er vanskelig å skjønne hvorfor det ble slutt når det bare for få uker siden ble skrevet at det var han du ville få barn med, og at dere sparte opp egen kapital til å kjøpe et stort fint hus i sammen, og at du hadde funnet drømmemannen din som du skulle være sammen med for alltid.. pluss at dere enda elsker hverandre og kommer alltid til å gjøre det? Og det har heller ikke vært en krangel eller noe som har ført til et brudd ut i fra det som ble skrevet… rart å se hvor fort ting endrer seg, og går en helt annen retning på så kort tid..
      Forferdelig trist at det har blitt sånn.. lei meg på deres vegne, for Ja dere var virkelig et goals par <3 klarer liksom ikke se noen av dere for meg sammen med noen andre. Tror flere av leserne dine, inkludert meg selv hadde satt pris på om du kunne forklart hvorfor det gikk denne veien dersom dere elsker hverandre så mye som dere gjør? Er vell andre ting som kan gjøres dersom det oppstår uventede ting i et forhold? Å gjøre det slutt annser jeg som siste utvei, så må si jeg er veldig forvirra..
      Håper du får en fin uke videre <3 og hold motet oppe

    29. Har dere prøvd parterapi? Kan gjøre stor nytte. Virker jo som dere ennå har sterke følelser for hverandre

    30. Så fint skreve <3
      Men det at folk trur at det e tull e heeeeilt jæææævlig før ingen kan tulle me sånn, det går faktisk ikje ant.. sååå jævlig e man ikje !!

    31. Selv om det har virket for Isabell at alt har vært bra. Og det er det hun har uttrykket til oss. Kan det jo hende at Pierre føler anderledes.. isabell skriver jo bare på vegne av deg selv. Hun kan ikke bestemme over hva evt pierre føler.

    32. Hjelper det at dere trøster hverandre egentlig? 💔 Da går dere jo ikke videre… Noe jeg personlig synes du skal. Ikke mitt valg å ta, helt håpløst at jeg blander meg, jeg kjenner dere ikke engang, men…jeg har fulgt bloggen din lenge og sett vloggs. Jeg synes han virker så into himself. Jeg bare klarer ikke å like han. Og at han henger med Carl Aksel nå…nei, jeg orker ikke. Du klarer deg fint alene, bare gi det litt tid. Du er enda så ung, det er ikke bra å forelske seg så hardt da. Gutter blir ikke menn vi kvinner trenger så unge. De er drittunger til de er tredve 😄 Ta vare på deg selv og hjertet ditt. Stor klem fra meg

    33. Hvis du ønsker er du velkommen inn på min blogg der jeg har skrevet et innlegg om min kjærlighetssorg. Det ga meg mye trøst å skrive og kanskje det hjelper deg også… Det ligger ikke langt ned på bloggen, “Min sorg, mine tanker” Hannashodet.blogg.no

    34. Herregud blir så irritert av å lese mange av de kommentarene som tikker inn her! Kan ikke folk ta til takke med det Isabel skriver å godta at slik er det blitt mellom de? Ikke alle forhold varer, og mange gang trenger det ikke å være noe “juicy details” inne i bildet, slik mange av dere tydeligvis ønsker. Dere burde skjerpe dere og heller støtte Isabel i denne vanskelige tiden!
      Tid vil lege sår, sender mine tanker til deg i denne vanskelige tiden, flotte Isabel <3

    35. Jeg forstår vorden du har det er mitt oppi dette selv. Og det er forferdelig har vart så langt nede at jeg ikke kan huske sist gang jeg var så trist. Jeg heier på deg du er en sterk dame å du oppnår mye å kan så mye ikke gi opp. Jeg elsker bloggen din❤😚

    36. Dere var sammen i et år, de fleste sa det kom til å bli annerledes snart, og det trodde du ikke på. Hva skjedde? Må være noe spesielt hvis dere ikke har klart å jobbe for å få det til å funke?

    37. Herregud. Hundrevis av folk som går fra hverandre hver dag. Om et par uker har du glemt party-svensken. Move on@

    38. Hvordan går det med hårfjerningen din i ansiktet? Funker behandlingen? Kunne du laga ett innlegg om det? 😊

    39. De fleste som ikke forstår, er som regel veldig ung. Forhold kan ta slutt, selv om man har følelser for hverandre. Men av og til fungerer ikke mennesker som par lenger, sånn er det bare.
      Dere hadde en tung start før dere startet forholdet, og det har kanskje ikke vært enkelt. Som regel når man får en sånn start, varer ikke et forhold. Ser også noen har foreslått parterapi, men dere har ikke vært sammen lenger enn et år, og da er det krise om dere allerede nå må jobbe for å klare å holde på hverandre.
      Det var ikke dere to, og det er nok tungt. Kanskje det er tid for å vokse litt alene. Du er tross alt ung! Man skal kysse mange frosker før man finner den rette 🙂 Og du finner den rette, Isabel. Slapp av, lev livet og opplev nye ting! ❤

    40. Kan ikke alle her i kommentarfeltet bare holde kjeft og ikke bry seg så om andres privatliv?? Rett og slett slutte å være så egoistiske. Dette er et forhold mellom to personer som har tatt slutt. Hvorfor og hvem og hvafaen har jo ingen av oss utenfra noe med.
      Prøv selv å se for dere å være et kjent fjes i Norge, toppblogger, og så tar forholdet med den du elsker mest i verden slutt. Fordi det rett og slett ikke fungerte lenger. SÅNN SKJER. Det trenger ikke nødvendigvis være en stor konkret grunn og masse baluba rundt dette, noen gang funker bare ikke ting. La nå jenta få gå én dag uten å bli påminnet i kommentarfeltet at det er slutt.
      Hva godt får du ut av å få enda mer begrunnet hvorfor det ble som det ble? Ingenting. Folk må slutte å være så kvalmt nyskjerrige på alt.

    41. Ehm? Blir for dumt å si “Vi kommer alltid til å elske hverandre” for det vet du faktisk ikke. Du er ung og det synes ganske greit. Og går ikke forholdet den veien man vil, fighter man for det. Dere har vært sammen i ett år? Altså… Tror dere må vokse opp begge to. Når det er sagt håper jeg dere begge får det bra etter hvert 🙂

    42. “Goals-par”, må være goal og ha det slik for jenter fra 10-16 år eller noe da. Dere så ut til og ha det fint, men “goal” blir vel kanskje og overdrive det litt…?

    43. Til alle som snakker om det at “hvis man virkelig elsker hverandre gir man ikke opp så lett”. Vi vet ikke om de har kranglet masse, om de har prøvd eller ikke. Vi vet ikke grunnen til at de slo opp. Man kan fint elske hverandre og fortsatt se grunn til å gå fra hverandre. Har man fundamentelle forskjeller kan det bety slutten til tross for at man elsker hverandre enormt høyt. For eksempel, har en av to i et forhold enormt lyst på barn og den andre ikke, fører det ofte til et brudd, men det betyr da ikke at de ikke elsker hverandre. Og mange slike ting kan man jo tross alt ikke “jobbe seg gjennom sammen”, man kan ikke kompromisse på alt, som i tilfellet med barn.

    44. Alt skjer for en grunn sies det – dere er unge og kanskje det er greit at dere er borte fra hverandre for ei stund eller for alltid.
      Du er iallefall tøff synes jeg – som i hele tatt klarer å blogge så tett oppi bruddet – håper du klarer å ha fine dager tross alt …… Klem

    45. Virker mer som at dere har en liten pause istedenfor å ha avsluttet hele forholdet. Tenker bare når dere blir sammen igjen så kommer sikker folk til å lage verdens største sak ut av det og si at alt var PR blabla😒

    46. Så trist! Dere var jo så fine sammen. Du så alltid så lykkelig ut på bilder der du var i nærheten av han 🙁

    47. Hei. Jeg håper du ikke tar innover deg alle de idiotiske kommentarene du får. Det er kjipt når det blir slutt, og spesielt når man fortsatt elsker hverandre. Det viser bare hvor mye dere respekterer hverandre. Og det er så fint å se. Ofte er ikke det å elske hverandre nok til at et forhold kan fungere i lengden. Tydeligvis har du en del yngre lesere som følger bloggen din, så vi få håpe at de etterhvert vokser opp de også, og ser at livet og kjærligheten ikke alltid er en dans på roser.
      Håper du bruker tiden som singel til det fulleste, og nyter hvert sekund. For det er ganske deilig å være singel også, selv om den første tiden er helt forjævlig. Med tiden leges alle sår, og det gjelder heldigvis kjærlighetssorg også. ta ekstra godt vare på deg selv, og igjen nyt hvert sekund <3 Du fortjener ikke disse hat kommentarene eller spekulasjonene.
      Ta vare på deg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg