EI LITA LISTE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shorts HER / lignende body HER / belte HER / choker HER

____

Dagens humør: Uthvilt og glad, tross omstendighetene. I dag er jeg positiv! 😉

Dagens burde: Tømme mailboksen. Den har jeg utsatt litt for lenge nå.. Kremt!

Dagens frisyre: Enn så lenge har jeg hårfarge i håret, jeg sitter nemlig i frisørstolen. Jeg tenker å gå for volumiøse krøller i dag, da. Det trives jeg best i!

Dagens planer: Frisørbesøk (iiik, håret mitt er krise), betale regninger og møte ei venninne. 

Dagens materialistiske må ha: diamant choker. De er jo så fine! Har hørt rykter om at de har fått de inn på Arkaden, så jeg burde kanskje ta meg en tur dit. 

Dagens fundering: shoote dagens antrekk eller ikke? Det frister så lite å gjøre det akkurat nå.. Blæh! Jeg lengter sånn etter varmere tider..

Dagens lengsel: sol og sommer. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg befant meg på en eksotisk øy i skrivende stund. Tenk så deilig!

Dagens låt: Scared to be lonely – Martin Garrix. Feel good låt!

Dagens savn: Michelle. Savner jenta mi så masse! NÅR skal du flytte hit?!?!

7 kommentarer

Siste innlegg