HALVVEIS I PROSESSEN

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LASER HAIR REMOWAL

____

Jeg var nylig tilbake for min tredje (fjerde?) behandling med laser hårfjerning på NewShapeClinic i Drammen. Jeg fjerner håret rundt hårfestet da jeg har veldig liten panne, og med tanke på at hårfestet mitt gror langt ned, blir den jo bare enda mindre av den grunn. Jeg har fortalt dere om dette tidligere, men det begynner å bli en stund siden sist! Jeg får spørsmål angående dette støtt og stadig, så derfor forstod jeg at det kanskje kunne være en vesentlig ting å blogge om.

Nå har vi som sagt startet med ansiktet, men også litt av kroppen. Jeg har så lyst til å være hårfri, for alltid! Hvem liker å shave leggene, liksom? Not me! Før jeg begynte med behandlingen var jeg veldig redd for at det skulle svi, eller være smertefullt. Og vet dere? Jeg har ikke opplevd noe form for smerte overhodet! NADA! Det er avslappende å ligge på benken mens man får behandlingen utført. Forrige gang holdt jeg på å sovne, og det sier vel sitt. Haha.

Man må gå til behandling mellom 5-8 ganger før alle hårsekkene er blitt “deaktivert”. Dette er fordi at man skal kunne nå inn til hver enkel hårsekk, uansett hvilken “fase” den er i. For det har seg nemlig slik at det er tre faser, og derfor må man gå til behandling flere ganger. Antallet avhenger også hvor på kroppen behandlingen skal utføres, og hvilken hår- og hudtype du har. Laser er ikke effektiv der det ikke er pigment, det vil si at hvitt, grått og rødt hår er ikke egnet.

____

· KONTAKT ·

Les mer om behandlingene de tilbyr og pris på nettsiden deres her.

Adresse: Lierstranda 82, 2 etg, Drammen.

Book time på tlf-nummer: 932 37 385. 

14 kommentarer
    1. Så koselig og gøy 😀 <3
      Håpe du har en fin dag 🙂
      Det har æ me kake og muffinsa, grunnet bursdag 😀 Såå æ kose mæ !

    2. Naiman Isabel, det er godt og se at du fungerer og finner på litt artige behandlinger. Du står på samme hvor hardt du har det, og selv om du ikke kanskje føler det godt inni deg, så er det fantastisk at du kjører en stilsikker plan mens du rekreeres sakte men sikkert inni deg. Og Isabel: Hvis man virkelig elsker noen inderlig og den andre gjør det tilbake så er det egentlig ikke noe grunn til å måtte dras smertefult fra hverandre. Det er kun opp til dere og det eneste som kan skille dere er deres egne dumme valg. Et eksempel, hvis du våkner opp en morgen og tenker: Ingen ting i verden kan skille oss, jeg gjør og vil gjøre alt for at vi skal holde sammen. Og dette ikke er et alternativ så er nok dessverre ikke den kjærligheten, forholdet det sterkeste sterke, for da ville dere hvert sammen når det faktisk er reelt og mulig.

    3. Så utrolig synd at du lot haterne vinne. Du har hele tiden fått spydige komentarer om lav panne fra annonyme. Du svarte alltid tilbake at det var en tåpelig ting å si og at du syntes panna di er fin og det siste du hadde forestilt deg og fikse.
      Du burde slutte å lese komentarer. Du opperer og fikser med utseende fordi alle andre vil ha deg til å føle deg sånn og ikke fordi det faktisk er nødvendig…
      Veldig synd å se at panne komentarene gikk så hardt inn på deg og du begynte og se det som ett kompleks.
      Jeg vet jo allerede at det neste du fikser mest sansynlig er navlen din grunnet komentarer.
      For ditt eget beste, slutt å les dem!

    4. Til deg som er anonym og skrev 01:10 oppforbi her ⬆️
      Isabel fikser ikke på pannen, men sine små babyhår. Alle har dem og jeg synes selv de er fryktelig i veien, spesielt når de blir lange å henger seg med øynene. Ja kanskje hun på bilder osv. ser ut som at hun har fått lengre panne, så har ikke det vært meningen med behandlingen, men kun å fjerne babyhår. Å det har jeg full forståelse får. Så det at du skeiver at hun lot haterne vinne, blir feil. For dt e rikke pga pannen hun gjør dette. Virker ikke som at du er fast leser eller har lest innlegget overhode.

    5. Det hun mener med det “Bente”, er ikke at hun har operert pannen, da. Hun mener det du forklarer her med babyhåret. Jeg er enig i det “anonym” skriver, for før sa bella at hun synes det var søtt med baby hår og ikke kunne tenke seg å fjerne dem. Da ble det enda mer hat-kommentarer, trist nok, og derfor har bella tatt bort håret, er det hun vil frem til..
      Personlig synes jeg det var finere med baby hår, men er ikke rart uten liksom. Eneste er at du må bare ikkeeee fjerne “kinnskjegget”, for dèt ser ikke naturlig ut..

    6. Det er absolutt deilig å være hårfri! Jeg har fått laserbehandling på overleppen for fjerde gang nå og merker stor forskjell allerede! Dessverre så syns jeg det gjør vondt av og til under behandlingen med diodelaser. Men det er over etter bare 10 minutter. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg