ET MUST SOM NYSINGEL

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SHORTER & DARKER, PLEASE.

Her er resultatet etter frisørbesøket som tok sted tidligere i uken! Jeg følte meg egentlig litt teit der jeg satt i frisørstolen, det ble litt sånn klisjé. Dere vet jo hvordan typ alle jenter som blir single, får en ny frisyre? Det er jo nesten obligatorisk føler jeg, haha. Det var egentlig ikke min hensikt, men slik ble det gitt! Det er deilig å freshe seg litt opp, uansett om man er ny singel eller ei! 😉  

Flinkeste Ann Beate på MOODstudio fikset manken min, som alltid! Det er absolutt ingen andre enn henne som får røre håret mitt. Jeg har gått til henne i over et år nå, og jeg er alltid like fornøyd med resultatet! Denne gangen freshet vi opp fargen, kuret håret og stusset tuppene. Nå ser det så mye friskere ut! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte HER (affiliateslenke)

_____

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

35 kommentarer

Siste innlegg