HAN HAR FLYTTET UT


Jeg forstår at mange av dere er nysgjerrige på hele situasjonen med Pierre og meg. Det spørsmålet som blir stilt mest må være hvordan alt er per dags dato. Jeg er singel, Pierre er singel. Jeg bor alene i leiligheten, mens han har flyttet ut. Det skjedde for typ tre uker siden, mener jeg? Jeg trives godt i leiligheten alene, jeg! Jeg har jo tross alt bodd for meg selv siden jeg var 17 år, så dette er egentlig ikke noe nytt for denne frøkna. Det er klart at det er litt trist å være her etter bruddet, med tanke på at vi flyttet inn her sammen og har hatt en hverdag her i snart et år. Derfor har jeg egentlig ikke klart å være her noe særlig, før den siste uken. Jeg har vært en tur på IKEA å kjøpt inn litt nytt til hjemmet, ryddet, vasket og gjort det litt mer “meg” her hjemme. Det har hjulpet i massevis! ☺️   Det føles nesten som en “fresh start”.

Da var det avklart! Nå har jeg akkurat hatt besøk av jenta mi. Vi dro på tidenes handletur (ukens kjøleskap kommer i morgen!), laget middag og kost oss. En ordentlig fin jentekveld! Håper dere har en super mandag! Jeg har faktisk ikke sovet mer enn 5 timer i natt, men jeg er ikke et dugg trøtt. Skjer med det, da? Jeg fungerer vanligvis ikke med mindre jeg har fått mine obligatoriske 9 timer med søvn. Jeg klager ikke! 😉

28 kommentarer
    1. Jeg lurer på en ting, har du tenkt å finne deg et annet sted å bo med tanke på hvor høy husleien er? Greit nok at du tjener masse, men er det ikke litt vel dyrt å bo der alene?
      Fine Isabel 💕 Ha en fin kveld videre.

    2. Har dere egentlig kontakt etter brudde ?
      Har fulgt bloggen din helt siden PH å digger den og deg 🙂
      Men har bruddet gått hardt inn på deg? Tror du dere kanskje blir sammen igjen?

    3. Du virker jo nesten lykkeligere enn ever for tiden 🙂 mulig det bare er på bloggen for å ikke ha en “depressiv blogg”. Ikke for å tråkke deg på tærne nå, men hvis det du viser er helt ekte så virker det som dette bruddet var det beste for deg 🙂 Du stråler <3

    4. Håper det går bra med deg! Selvfølgelig er dette veldig vanskelig, men jeg må virkelig si at du er sterk 😍 Stå på!!

    5. Utrolig trist å høre om bruddet 🙁 dere virket veldig close! Men jeg må også si du ser veldig lykkelig ut, det vanskeligste og beste å gjøre for seg selv er ofte det samme, dessverre. Hvis det ga mening 🙈 Håper i alle fall du har det bra!! Du ser uansett smashing ut <3

    6. Nå ser neglene dine creepy ut. Sånn litt heksete og altfor spisse og lange. Og du, som sykepleier må jeg bare si, det er så uhygienisk å putte sånne negler i munnen, det og tvinne håret skjer hele tiden på snap. Mye bakterier under så lange negler…

    7. Har du begynt ned vippe extension? Ser så herja ut ,eåhnege sammen og stor avstand osv også
      Finere med tettere

    8. Så glad for å lese at det går bedre med deg og bosituasjonen etter bruddet. Det er alltid hardt å vende tilbake til slik hverdagen var før, men høres ut som du har noen helt fantastiske venner og familiemedlemmer å lene deg litt på. Stå på videre og jeg gleder meg til å følge deg videre gjennom bloggen 🙂

    9. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kan fungere mellom dere når dere var SÅ forelsket virket det som på bloggen og at det var helt krise være uten hverandre en uke?

    10. Må bare si at jeg forstår ingenting av dette ” forholdet”. Såååå forelsket og så plutselig slutt. Nei, tror ikke på dette

    11. Hei Isabel,
      Jeg synes du er et utrolig sterkt menneske <3 og jeg har lest bloggen din lenge nå og jeg vet du er et godt menneske også.
      Er selv 26 år gammel og mor til en gutt på 9 år, med andre ord så har jeg vært igjennom veldig mye tungt og vet hvor langt nede man kan være.
      Stå på vennen og ikke slutt å blogg! hehe,digger deg
      Håper alt går bra med deg og ønsker deg alt godt =)

    12. Ser ikke for meg at meg og min samboer en dag kan ende opp med å gjøre det slutt. Tørr ikke tenke tanken engang. Dette må ha vært helt forferdelig for deg. Smerten og savnet. Jeg har bare gått gjennom ett brudd og det var ille fordi jeg kan bruke laaaang tid på å komme over noen. Forhåpentligvis varer dette med meg og samboeren min.
      Hold ut Isabell. Tiden gjør alt bra igjen. Det finnes flere god menn der ute som er heldig som får deg.

    13. Fine du<3 du stråler!
      Ser at noen over meg har stilt noen interessante spørsmål, som om du tenker å bli boende der med den høye leia osv. Ser ikke noe svar på dette. Kunne du kanskje ha samlet noen slike spørsmål og svart på de i ukas spørsmål? Hadde vært kjekt å høre om hvertfall! Ha en fin uke, håper du klarer å fortsette og kose deg:*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg