NEW IN FRA NELLY + RABATTKODE

affiliateslenker

PJUH! Nå har jeg hatt tidenes photosession her hjemme. Jeg har fotografert i alt som kom i min seneste pakke fra Nelly. Herlighet, det er ikke bare-bare! Nå tror jeg nesten at jeg vet hvordan det er å være modell på ekte, hehe. Jeg elsker absolutt ALT – jeg har aldri vært så fornøyd med en bestilling noensinne. 

____

· Oppgi rabattkoden «SPRING20» for å få 20% rabatt på ditt kjøp på Nelly ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke HER / pumps HER (SÅ behagelige å gå i!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skinnjakke HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorte HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser HER (disse sitter som et skudd!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole HER / Sandaler HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole HER

44 kommentarer

Siste innlegg