HVA SKULLE JEG GJORT UTEN HENNE?

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER

God kveld i luken! Jeg har hatt en hektisk, men veldig produktiv dag i dag. Jeg har hatt hjemmekontor (no shit Sherlock), fikset neglene, shootet en hel del til bloggen OG hatt besøk av familien. Hør på hun da! Snakk om å leve opp til mine egne ord om å hele tiden ha noe som opptar tiden min. Hehe! Nå er det ikke så lenge siden Raija kom til meg for en aldri så liten sleepover. Hun der ass, hva skulle jeg gjort uten henne? Raija er den første venninnen jeg fikk da jeg flyttet til Oslo for to år siden, faktisk. Fra vårt første møte klikket vi på sekundet, og har holdt sammen siden da. Jeg er så glad i den jenta! ❤️

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se som vi koser oss! Hehe. Jeg kan jo ikke lage mat, så dere kan jo gjette hvem som disket frem kveldens middag. Nå har vi akkurat sett på den svenske PH og skravlet hull i huet på hverandre. Det er jo slik vi to er – den ene med verre munndiaré enn den andre. Kremt. Haha!

Ønsker dere en super kveld videre, hva enn deres kveld måtte inneholde. Jeg elsker dere! Klem. <3

22 kommentarer

Siste innlegg