ANTREKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit HER / jakke House Of CB – lignende HER / veske Chanel / sneakers Michael Kors HER / klokke HER / solbriller HER
___

Jeg elsker dette antrekket! Det er definitivt min store favoritt for øyeblikket. Jumpsuiten har jeg falt helt pladask for – den er fin både til hverdags og til fest. Så enkel å kle opp, eller å kle ned. I love it! Vanligvis bruker jeg aldri å passe i slike plagg, da jeg er 160 cm lav. Men denne passet meg perfekt! En stk lykkelig Bella da, gitt. 😎

23 kommentarer
    1. Fin outfit , men synes at du er finere hvis du toner ned litt på sminken . Du har for tung sminke på deg du kler det ikke . Håper du heller ikke tar flere operasjoner for da ødelegger du deg selv . Blir du sjalu/sur hvis Pierre blir sammen med en annen jente allerede nå ?

    2. Du sminke deg så stygt og ser stygt ut med null hår nedover øret ,ser så unaturlig ut
      Du kan heller fjerne hår fra resten av kroppen heller

    3. Ser så rart ut med mellomrom mellom store pupper, er jo sånn gamle damer med hengepuppee har. Eller kanskje bare folk med silikon? Hahah

    4. Hvorfor duser du ikke sminken ut bedre i pannen? Eller bruker en concealer som er hakke mørkere over pannen? Ser ut som du alltid har en mega rynke i pannen

    5. Kan dåkker ikje la hå få sminke sæ sånn som ho vil.. ho bestæmme over sæ sjøll.. dåkket bestæm ikje over ho 🙂
      Dåkker får bli som ho, så kan dåkker bestæm over dåkker sjøll 🙂 Det hørtes mye bedre ut 😀

    6. S: mellomrom mellom pupper er genetisk, ingenting med alder eller silikon og gjøre 🙂
      Og HERREGUD for et lekkert antrekk! Noe av det beste jeg har sett på deg faktisk 😍

    7. Hva har skjedd med din høyre pupp??
      Hvorfor går du med jakka over skuldrene så det ser ut som du har amputert am? bare lurer. kul outfit tho!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg