SPØRSMÅLET SOM GÅR IGJEN OG IGJEN

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   BLACK ON BLACK ON BLACK   

Jeg må lære meg å ikke snappe mine nye innkjøp FØR jeg har rukket å legge det ut på bloggen FØRST. Den feilen gjorde jeg nok en gang i går, og snappen min eksploderte av spørsmål angående antrekket på bildene. Jeg forstår at dere lurer da! Dette er så lekkert! Slike bukser har jeg vært på jakt etter i noe som føles som en liten evighet.. Jeg så dem på Instagram, og siden har jeg vært frelst. Problemet er at jeg ikke har funnet dem noen sted – før nå nylig! Disse buksene har jeg kjøpt på Shein til en latterlig lav pris. Den nettsiden er seriøst min guilty pleasure. Det er SÅ billig, i tillegg til at de fører så mye fint tøy! I love it.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser HER / topp HER / pumps HER

Nå driver jeg å styrer på her hjemme. Jeg må finne dagens antrekk før jeg kaster meg i en taxi. Jeg skal på et møte hos favoritten min på Side2/Nettavisen! Det er alltid like hyggelig, så jeg gleder meg med andre ord veldig. Etterpå skal jeg fotografere med en fotograf, før jeg skal hente et nytt kameraaa! Jippiii! Kveldens planer er å dra ut på et par drinker med en venn, så får vi helt enkelt se hva kvelden bringer. Jeg satser på å varme opp til helgens festligheter, hehe. Ha det best enn så lenge fininger, så skrives vi plutselig igjen. Nuss! 
 

41 kommentarer
    1. Den så helt horete ut. Unskyld at jeg sier det, men syns mange av dine klär ser veldig billige og horete. Vet ikke om det er for at dine bryst er for store til din kropp. Sier iķke dette for å väre slem eller noe. Bare min egen mening.

    2. jeg har merket at det er mer fjortiser som titter innom bloggen din en folk på din egen alder ++.. synes ikke du at det blir for barnslikt å snakke om sminke, nye innkjøp å alt det der?
      mamma til michelle feks, virker mye mer voksnere en det hun egentlig er fordi hun snakker ikke om alt det der pisse som hvor mye penger hun brukte på chanel veska si osv… hmmm stor forskjell mellom dere bloggere ass

    3. Hei Isabel!!!Før jeg kommer til det jeg skal si til deg må jeg bare få lov til å si noe til de drittsekkene som har kommenter!
      Til deg nr 1: Ikke slemt ment? Jeg tror ikke du har nett vett en gang jeg. Folk kan ikke bare gå rundt å kalle folk horer for så og si ikke frekt ment… Det er faktisk JÆVELIG frekt, og burde ikke stå her en gang. Før du skal gå rundt å dømme andre og kalle dem for horer, så syntes jeg at du burde gå på kurs eller no for å lære deg hvordan man oppfører seg på nettet! Det går en grense på hvor mye du kan si din mening assa!
      Til deg nr 4: Hvis du ikke er er boms i hodet så har du vel skjønt at Isabel sin blog og mamma til Michelle sin blogg er 2 HELT forskjellige blogger… Isabel driver jo nesten en “mote blogg”, da er det vel ikke rart at hun skriver om mote og sånt når det er du hun liker og lever for. Isabel sin blogg er jo kanskje litt mer ment for de som liker mote og alt det der, enn unge mødre og folk som ikke bryr seg en snurt om mote..
      Så til nr 5: Hvorfor sier du sånt egt? Jeg mener det samme til deg som jeg ener til nr 1! Lær deg nettvett`a.
      Så nå over til deg Isabel!!
      Det er ikke sikkert duen gang orker å lese denne meldingen fordi jeg har skrevet så mye, så jeg skal prøve å ikke skrive så mye. Jeg vil først si at jeg er din STØRSTE fan, og jeg drømmer virkelig om å få møte deg en dag! Det hadde vært drit kul!!! Men i stedet for å bable i vei så har jeg et spm. Jeg vet at det er veldig rart, men jeg klarer ikke sitte å vente mer, hahah. Mitt spm er egt bare: Hvor høy er du? Hihi, vet det er et rart spm, men jeg lurer på det mht klær og str på klær. For ALLE klær du bestiller ser jo ut til å passe perf på deg! Det er sikkert litt personlig å dele ut str, men jeg hadde blitt SUPER glad hvis du gjorde det. Har så lyst til å bestille mange av klærne du linker til, og da er det jo greit å vite høyden og str du bruker, siden jeg føler (på alle videoene og bildene du har lagt ut) at vi er ganske like i høyden og sånt. Du er nok litt høyere enn meg siden jeg bare er 160, men likevel. Jeg håper virkelig du svarer!!!
      Klem fra din STØRSTE fan Sara

    4. Det var en veldig lite flatterende bukse, du har jo tusenvis av fine antrekk som kler deg mye bedre!
      Men du er like fin som alltid 🙂

    5. Hvordan er det å bestille klær fra shein? Koster frakten noe og hvor lang leveringstid er det?:)
      Ha en fin kveld:))

    6. Super rå bukse!!! Kylie Jenner har gått med så og si helt lik, er kanskje der du har fått ideen! ;))
      Bare fordi man viser endel hud betyr ikke at man er horete, slapp nå virkelig av!!!

    7. Sara største fan: Isabel har sagt ca. 1000 ganger at hun er 1.60 høy, så da er dere like høy gitt 😉

    8. Hei! Elsker bloggen din!<3 Lurte bare på hvilken størrelse du har i buksene? Er de små eller store i størrelsen? Og er det strech i dem?<3

    9. Når du har enn så detaljert bukse som viser så mye hud så burde du lære deg og style overdelen til.. dette blir way too much.. altfor mye hud..

    10. Naa har du blitt altfor tynn! Vaer saa snill aa legge paa deg litt=) Du er vakrere med litt mer kilo paa kroppen

    11. HALLO HATERS.
      dette er det første blogg innlegget jeg noensinne har lest og skulle bare inn på kommentarene for å spørre om det er noe moms/toll som kommer som en overaskelse i posten, men så kikker jeg på kommentarene og jeg får meg virkelig helt SJOKK. Hvordan kan folk skrive så mye stygt om en så fin og snill jente!Liksom, gå still dere foran speilet og diss hele den sjalu rumpa av dere selv istedet!
      Til Isabel
      Du ser nydelig ut! ikke hør på hater-ene, de er bare sjalu!

    12. Hei lurte på hvor mye det ble i toll eller om det var toll i det hele? har lengtet på å kjøpe klær fra shein i en evighet men har ikke bestilt siden jeg ikke vet o det kommer toll/moms med i posten. venter på svar.
      XOXO Anonym♥

    13. Hun er ikke altfor tynn, snarere perfekt er hun. Hun trenger ikke flere kilo. Og det var dritkult antrekk, jeg hører at janteloven her oppe i provinsen norge slår til for fult igjen, og nei det var IKKE horete, bare rett og slett hot!

    14. Neinei,kan du ikke få litt stylisthjelp.Du har da råd til det. De som kommentererat dette er fint er jo typ 14-16 år. Mindre hud er mer sexy synes nå jeg.ta inspo av tone d,Kathrine sørland osv:)

    15. Hot damn!!😍 #girlcrush lol
      Du ser smashing ut! Er såååååååå dritt misunnelig på den sinnsykt flotte kroppen din at du aner ikke! Hadde jeg sett så bra ut som deg tror jeg at jeg hadde gått naken hele tiden hehe🤣 Du er bare så vakker! En ting er sikkert og visst og det er at Pierre kommer til å angre sykt for å ha gitt slipp på deg for mer fantastisk jente enn deg vil han aldri finne. You go girl💃😜 nyt singellivet,reis,flørt og lev livet nå som du er så ung!

    16. Jeg elsker buskene! Jeg syns absolutt ikke de var fine til dette antrekket (sorry), men med sorte boots, en sort singlet og sort skinnjakke tror jeg de vil være bomb!

    17. Hvorfor skriver du “så skrives vi plutselig igjen?” Det er jo bloggen din hvor du poster flere ganger daglig😂❤

    18. Nytter lite å legge ut 50 filmer av diverse nye avtrekk for så å AVSLUTTE med en liten snap om at alt kommer på bloggen. Jeg regner sterkt med at folk bare bruker chatfunksjonen som allerede ligger på hver snap for å spørre om de forskjellige plaggene. Og dersom det er så fælt for deg å få så mange henvendelser, så får du neste gang STARTE med å si at du nå skal vise oss masse nye plagg og at du skal lage et eget innlegg om det senere. Så var den saken løst 🤗 Og please ikke fikle så mye med håret på snap, det er så slitsomt å se på 😭

    19. Kan jeg spørre om du har artrose/problemer med skjelett etter spiseforstyrrelser? Når du går er du litt hjulbeint. Spør fordi jeg har lignende problemer selv etter mange år med vitaminmangel..

    20. Akkurat som mammatil michelle er interessant??? Nei der. Mange raringer som er der ute, at folk syntes fødseler og barnegrøt er god underholdning, er meg en stor utenomforstående sak. Det er sant som Sara sier at Isabel driver en moteblogg, ikke en småbarnsblogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg