JEG STARTER MIN EGEN YOUTUBEKANAL!

· LET’S DO THIS ·

Nå som Pierre og jeg ikke lengre er sammen, tenker jeg å starte min egen YouTubekanal! Jeg er skikkelig motivert til å filme masse og levere bra og interessant innhold til dere. Bloggen er jo min lille baby, men det å drive med Youtube i tillegg, tror jeg vil gi meg enda mer inspirasjon og giv i hverdagen. Dessuten blir det enda flere videoer her på bloggen, noe jeg har forstått at dere liker? 😄  

Jeg ser for meg at kanalen min hovedsakelig skal inneholde vlogger for det meste, samt sminkevideoer, challenger og.. ja, hva enn dere måtte ønske! I dag hentet jeg faktisk mitt nye Canon kamera som tydeligvis skal være det beste vlogge-kameraet på markedet. Når selveste Fouseytube bruker det, vet jeg at det er bra nok for meg også. Hehe!

Nå har jeg et problem da, dere.. Jeg SUGER nemlig på å klippe videoer! Er det noen i Oslo-området som er dyktige på det, og som kanskje vil ha et lite lynkurs med meg? Selvsagt et betalt oppdrag. Jeg er elendig per dags dato, men ønsker virkelig å bli flink på det! 😉   Kontakt meg gjerne via mail: [email protected].

Er dere giret, folkens?! Jeg er SÅ motivert! 😄   Jeg har allerede opprettet kanalen, så vil jeg naturligvis poste videoer så fort jeg har kommet i gang med filming. Enn så lenge må dere huske å abonnere/subscribe på kanalen min HER!

21 kommentarer
    1. Du har lovet sminkevideo gjentatte ganger, også i tillegg nevnt du skal gjøre det i studioet til Daniel eller what so ever. Synes det er på høy tid du lager sminkevideo, tror du har lovet det superlenge nå. Kjedelig når du ikke gjør som du lover …

    2. Bästa Isabel!
      Jag önskar Dig all framgång med Din You
      Tube kanal
      Jag har redan abonnerat på kanalen och ser framemot intressanta inlägg.
      Du är en härlig kvinna och jag beundrar Dig mycket. Ta det lugnt med
      att gå in in i ett nytt förhållande.
      Hur går det med resesällskap till LA?
      Klem!
      💝💝💝💝💝
      .

    3. Må bare få si at nå som du å Pierre ikke er sammen lengre, så virke du mye mer som “deg selv”. Før synes jeg du virket som en veldig “stiv” person som kun brydde seg om kjæresten å status. Men nå etter å ha sett alle storiene dine på Snapchat – må bare si at jeg digger deg å du virker som den gøyale personen! Du virker såå mye kjekkere nå og jeg elsker storiene dine!! Dette virket kanskje veldig negativt, men det er bare ment positivt.

    4. Jeg lurte på en ting! Hvor mye sjampo bruker du, siden du har så langt hår, jeg har halvparten av det og jeg bruker liksom en halv flaske! Du er sykt kul, og morsom digger bloggen din😘😘 jeg syns du er veldig kul!❤😘

    5. Jeg er oppi et skikkelig problem. Jeg har en kjæreste som jeg elsker skikkelig høyt. Vi har vært sammen i 1 år. Jeg kommer fra Sandnes og han kommer fra Mandal. Vi bor hver for oss i Mandal, sammen med vår familie. Jeg trives overhode ikke i Mandal og har ikke klart å slått meg til ro på de 3 årene jeg har bodd her. Jeg har veldig lyst å flytte tilbake til Sandnes, men han vil bo i Mandal. Jeg ser ikke for meg å bo i Mandal, men jeg ser for meg at vi to er sammen. Jeg klarer ikke tanken på å flytte fra han, men samtidig så vil jeg hjem til hjembyen. Skikkelig tøft å flytte fra kjæresten som jeg vil leve sammen med resten av mitt liv. Jeg vil flytte til Sandnes der jeg trives og føler meg hjemme, men vil også være sammen med kjæresten. Vi har egentlig gjort det slutt på grunn av dette. Jeg klarer ikke å holde humøret oppe og knekker sammen av tristhet ofte i løpet av en dag.
      Jeg har planer om å flytte inn i bokollektiv i starten, men jeg vet jeg kommer til å savne han ufattelig mye. Jeg klarer ikke se for meg han med en annen jente. Vi elsker hverandre og det kommer vi alltid til å gjøre.
      Jeg håper du har mulighet til å svare raskt! (:

    6. Dropp challenger… de er drit kjedelige uansett! Sats på sminkevideo, en dag med deg, omvisninger i leiligheten osv.

    7. Hvis du har Mac så kan du jo redigere i iMovie, prøvd deg litt frem 🙂 ellers så har Go pro ett eget redigeringsprogram.

    8. Vet ikke heilt hva som hadde vært interessant på youtube kanalen din
      All challanger dere hadde sammen var kjedelig og du sminke deg jo drit stygt så er ikke vitsen med sminke video,med mindre du tar imot tips fra lesere og sminke deg etter hva andre tror du passer

    9. Jippiiiii!!!🙏🏻😀nå ble jeg glad!! Elsker vloggene dine! Tror du kommer til å bli en stor youtuber om du virkelig jobber med den. Gleder meg masse!! Jeg er bare så imponert over hvor bra du håndterer alt om dagen søte deg! Du er så sterk!💃 Heier masse på deg. God natt❤

    10. Altså du har blitt sååååå mye mer livsglad og funny når du har blitt singel<3 ikke noe vondt mot Pierre, men virker som du er en bedre versjon av deg selv nå!! Ha en strålende fredaaag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg