VIDEO OM ÅRETS PH-DELTAKERE

affiliateslenker

Hei og god torsdags ettermiddag, fine lesere! Håper denne dagen har vært helt suveren for hver og en av dere. 😀  Jeg har akkurat kommet hjem, faktisk. Dagens planer har vært mange, så nå er jeg bittelitt sliten. Men det trosser jeg, for akkurat nå venter jeg på at noen venner skal plukke meg opp for en hyggelig middag ute. Jippiii! Jeg har blant annet sittet med hjemmekontor et par timer, før jeg dro ut å utførte et kjøp jeg har lengtet etter leeenge. Vi snakker over flere år! Viser dere selvsagt senere 🙂 Etter middagen er planen å møte en venn og bare ha det hyggelig, egentlig. Jeg kjenner at jeg er ordentlig rastløs for tiden, så noe sprell må vi nok finne på, tenker jeg! Slik blir det vel når man har vært sengeliggende de to siste dagene. Heh!

Bukser HER / lignende topp HER

Ellers har jeg planer om å spille inn en video til YouTubekanalen min angående mine tanker om årets Paradise-deltakere. Hva synes dere om det? Jeg tror at det kunne vært meget interessant, hehe. Litt om deltakerne, sesongen så langt and so on.. YAY or NAY?

Vi skrives mer etterhvert! Ha en super kveld enn så lenge. Nuss!  

37 kommentarer

Siste innlegg