DATING, KRITIKK, GUTTER +++

affiliateslenker

   UKENS SPØRSMÅL   

Når bruker du å stå opp på morgenen?

Jeg er virkelig ingen morgenfugl, dere. Jeg hater å stå opp tidlig! Vanligvis står jeg opp rundt 09-10. Veldig sjeldent tidligere enn det, altså. Derfor er jeg veeeldig glad og takknemlig over at jeg har den jobben jeg har. Jeg er min egen sjef og bestemmer selv arbeidstidene mine. Det passer jo helt ypperlig for en nattugle som meg, haha. Jeg har aldri forstått meg på de som hopper opp av sengen 06:00 FRIVILLIG. Jeg skjønner om man skal på jobb eller skole, men det finnes dem som faktisk våkner da, bare fordi at de vil. Det der er et av de store spørsmålene jeg ikke forstår meg på her i livet.

Hvor kjøper du BH-ene dine? Jeg har også silikon, men sliter veldig med å finne butikker som fører stor nok cup.

I feel you sister! Jeg hamstret med meg da jeg var på Victorias Secret i London, men ellers bruker jeg å kjøpe på Cubus. De har en “serie” som fører store cup-er! Dit ville jeg definitivt tatt en kikk. Prisene er jo veldig rimelige også! 😄

Hvor kjøper du Levis shortsene dine?

Den lyse jeg har er kjøpt HER. Elsker Levis-shortser over alt i verden! De er så fine!

Hvor mange timer jobber du med bloggen hver dag?

Det kommer veldig an på! Men kanskje 5-6 timer daglig, om vi ser bort fra bildetaking? Jeg bruker veldig mye tid på bloggen, men heldigvis synes jeg at det er utrolig gøy, så det gjør meg absolutt ingenting. Bloggen har jo blitt livet mitt, det er jo ikke til å legge skjul på! Men vet dere? Jeg hadde ikke byttet det ut for noe som helst. Dette er babyen min. <3

Hvor er antrekket fra?


Bukser HER / topp HER / pumps HER

Synes du at du har blitt flinkere til å takle konstruktiv kritikk nå, i forhold til tidligere?

Ja, absolutt. Man lærer så lenge man lever! Før kunne jeg ta alt veldig negativt, selv om det egentlig ikke var ment slemt. Jeg var litt hårsår, om jeg skal si det selv. Nå derimot, synes jeg definitivt at jeg tar det veldig fint! Jeg setter pris på konstruktive tilbakemeldinger på for eksempel hva jeg kan gjøre bedre. Det hjelper jo meg veldig å få høre hva dere som faktisk leser bloggen min synes. 

Hvilke type gutter blir du tiltrukket av?

Feil gutter. Haha! Nei altså, jeg vet ikke.. Det har jo vist seg gang på gang at jeg blir tiltrukket av gutter som ikke er så genuine som jeg tror, da. Jeg burde kanskje revurdere hele den parten, haha. Jeg er jo veldig glad i snille, omtenksomme og morsomme gutter. Utseendet er jo det første man legger merke til, og på den fronten kan jeg ikke si noe spesifikt. Jeg mener, jeg har falt for både blonde, mørke, lange, lave, muskulære, ikke muskulære gutter opp igjennom. Så jeg vet ikke jeg.. Skal ikke være lett, gitt!

Er du klar for å date igjen?

Hmm.. Å date er jo alltid gøy, så det er jeg jo til en viss grad. Jeg synes det er hyggelig å treffes, så lenge det ikke blir for seriøst. Jeg vet at det høres iskaldt ut, men i og med at jeg har gått gjennom det jeg har såpass nylig, blir noe seriøst veldig skremmende for meg nå. Jeg vil bare ha det gøy, liksom. Kose meg! Ikke være forpliktet til noen, blande inn følelser og alt det der. 

____

Still gjerne spørsmål til neste uke!

30 kommentarer
    1. Jeg har lagt merke til at de fleste av spørsmålene dine kommer om og om igjen i kommentarfeltet uten at de blir svart på, mens noen spørsmål som aldri blir stilt blir svart. Finner du på din egene spørsmål eller? Ikke noe slemt ment, bare lurer. Håper si ser og svarer på denne!

    2. Tips for å finne bra kjæreste: Velg en som snakker pent om eksene sine! En som ikke har hatt dramatiske brudd, vært utro, eller – som dere PH´ere sier: en som ikke har gnag til folk. Haha 🙂

    3. Ikkje slemt meint elns, men kan du PLIS bytte header??????😅😅😅 Eg lese jo bloggen din fleire ganga for dagen, kvar dag, så eg blir jo litt lei av å sjå den same headeren månad for månad😅😅 Håpar du ikkje tar det personlig, det er eit fint bilete, blir bare litt lei av det om du skjønna, hehhe😘

    4. Så kjekt at du er åpen til dating! Det er bra å få seg ut på markedet igjen enn å sitte inne (gråte). Sommeren er den beste tiden for å vær singel. Just saying 😉

    5. Kära Isabel!
      Du har ju talat mycket om hur du”kräver” sex flera gånger om dagen. Hur fixar du det.nu eller hur har du en nära vän?
      Klem,
      Eva

    6. Hei du jeg lurte på om watch series egentlig funker i Norge? Jeg prøvde og lage meg bruker, men det sto bare at kortet ble nektet. PS har prøvd med to kort. Elsker bloggen din takk for svar:)

    7. Det ble nok litt feil bruk av ordet muskulær det der. En person er mer eller mindre muskuløs, mens smerter kan være muskulært.

    8. Hei! Viss du fikk tilbud om å vere med i paradise hotel igjen, bare at denne gangen samlet de tidlegere deltakere, hadde du takket ja? Og hvem eventuelt ville du skulle vært med? Nå tenker jeg fra ALLE sesongene (norsk)
      og til MIA! IKKE registrer deg! Isabel, for guds skyld, du må huske å si fra om de til leserene dine! Mange som ikke vet, og mange som kan bli lurt 🙁

    9. Heii fine deg❤
      Jeg lurer bare på hvilken lengde du har på vippe extentionen din.. veldig fine!😍

    10. Du sier at du bruker 5-6 timer på bloggen daglig. Hvorfor i huleste svarer du ikke på kommentarene du får daglig? Skjønner ikke…

    11. Får så vondt av deg når jeg ser mystoryene dine av at du sitter alene i leiligheten din, for du delte den jo en gang med Pierre som du var kjempeforelsket i. Jeg var i et forhold hvor jeg tror jeg var like forelsket og avhengig av kjæresten min som det du var, og jeg tror helt seriøst jeg hadde gått i bakken om jeg skulle bodd videre i leiligheten vi delte uten han… Poenget mitt er egentlig bare at jeg vil at du skal vite at jeg synes du er sterkt, for jeg kan forestille meg hvor grusomt vondt det kan være 🙁

    12. 5-6 timer ? Hvorfor lyver du ? 🙁
      Og hvorfor svarer du ikke på kommentarer ?
      Og hvorfor velger du ut så kjedelig spm til ukens spm?
      Spesielt

    13. Dette er en fantastisk plass å handle undertøy,
      for dem med cup fra D oppover👍🏽
      Badetøy også👙

    14. Sissel, ka plass snakker du om? 🙂
      Isabel: Flott blogg og eg synst du er en sterk person (psykisk) 🙂 Eg blei litt nyskjerrig på ka str du har i bh da det ser ut som om du har bra størelse og at du finner bh på cubus. Eg finner selv ikke bh på cubus, h&m og lignande..

    15. Muskulære betyr smerte i kroppen,hvorfor vil du ha en fyr som har vondt ?
      Hvis du vil ha en fyr med muskler heter det MUSKULØS

    16. Hvor ser du på de nyeste episode av KUWTK? Så du la ut på snap, men glemte det like fort igjen.. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg