EN SÅNN DER LUKSURIØS KVELD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fruktfat + sjokolade + søppel-tv = perfekt kveld!

__

I dag har jeg vært bittelitt bedre i formen – takk Gud for det! Jeg har ikke like mye smerter i kroppen i dag og feberen har delvis gitt seg. Dere kan tro det gjør meg glad, hehe! Er jo drit lei av å surre rundt i leiligheten min. Det at det er så fint vær ute gjør det jo ikke akkurat mindre fristende å bli frisk fort som fy. På den lyse siden har jeg faktisk klart å komme meg ut en liten tur i dag. Jeg var å fikk fikset neglene mine, i tillegg til et kort besøk hos Side2/Nettavisen. Det var deilig å lufte huet!

Nå skal jeg kose meg med snackset på bildene og se på TV. En aldeles perfekt avslutning på denne tirsdagen! Jeg håper at dere har hatt en super start på uken så langt. Dere er så vanvittig gode mot meg hele tiden, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg leser hvert eneste ord som tikker inn. Dere er de beste leserne i verden! <3

Pssst! Nelly har tidenes feteste salg akkurat nå. Du finner salget HER!

16 kommentarer
    1. haha! synes jeg også. skrev en litt sarkastisk kommentar for at du skulle svare hahah.. liker alltid innleggene dine 😉

    2. Dødskleint spørsmål egentlig, men hvordan får du delt opp mangoen sånn? Jeg failer like mye hver gang jeg skal skjære de opp. Haha

    3. Du burde sjekke deg for kyssesyken. Alle har det for tiden, og det gir akkurat de symptomene du har.. spesielt vondt i halsen! Bare et tips:)

    4. Håper du får det bedre fremover, det fortjener du 🙂
      Har du snakket med Pierre etter han dro til Mexico? Og hva tenker du eventuelt å si til han når han kommer ut? Hvordan tror du han vil “forsvare” seg i media?
      Stor klem!

    5. Hvordan skjærer du opp mangoen sånn? Og hva er greia med det egt. haha😂😍 men så veldig godt ut da! God bedring❤️❤️

    6. Åh, det så nydelig godt ut 😍
      Liker du ananas? Lite tips til en deilig kombo: kutt opp fersk ananas i biter, smelt mørk sjokolade og sprinkle over. Sinnsykt digg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg