NÅ ER JEG TILBAKE!

affiliateslenker


Briller HER / topp HER / bukser HER

___

Endeliiiiig er jeg frisk! Nå er energien tilbake, hosten er så og si borte OG nesen har sluttet å renne. Herregud så lykkelig jeg er, haha! Livet er søren meg fantastisk nå altså 😁  Hvordan har dagen deres vært så langt? Selv har jeg hatt hjemmespa, ryddet leiligheten, samt vasket klær. Hørte jeg voksenpoeng? Heh! Nå er planen å svare på et par mails før jeg kaster meg avgårde å besøker storesøster på sykehuset. Hun har jo, som jeg tidligere har nevnt, brukket ankelen. Stakkaren! Jeg var å holdt henne med selskap et par timer i går også, og det var utrolig koselig. Jeg hadde naturligvis foretrukket å ha henne her hjemme hos meg, men i og med at hun har såpass store smerter var det best å bli innlagt. Jeg synes så synd i henne altså.. Selv har jeg aldri brukket noe, så den smerten kan jeg ikke engang forestille meg. Heldigvis er det snart duket for operasjon, så da blir det nok tusen ganger bedre.

I morgen får jeg storfint besøk fra Stavanger, så jeg skal gjøre det ordentlig koselig her hjemme å forberede alt (kjøleskapet) til besøket kommer. Jeg gleder meg så latterlig mye til å endelig se mine næreste igjen! Dette blir en fin helg, dere! Jeg gleder meg 😁 Ellers er jeg tilbake i full force! Bloggen har ikke blitt oppdatert like ofte som jeg hadde ønsket de siste dagene, men det kommer av at jeg ikke har gjort noe spennende i det hele tatt, annet enn å ligge i sengen. Det er måte på hvor mye inspirasjon og innhold jeg får til bloggen av akkurat det, haha. Men nå er jeg tilbake! Nå er det tre innlegg hver dag som gjelder igjen. Takk for at dere har vært så tålmodige med meg. <3 Klem!
 

45 kommentarer

Siste innlegg