MITT NYE HÅR

sponset behandling / affiliateslenker


Topp HER / lignende jeans HER

____

TOO GLAM TO GIVE A DAMN

Seeee på håret mitt! Etter en tur hos beste Ann Beate på MOODstudio er endelig manken min like fyldig og fint som det pleide å være før jeg var så dum å bleket det. Åh, jeg er så glad! Nå som jeg har satt inn tapeextentions irriterer jeg meg over at jeg ikke gjorde det for lenge siden. Jeg elsker virkelig tykkelsen på håret mitt nå! Det er ufattelig viktig å ha tjukt hår når man først skal ha det såpass langt. Om ikke ser det fort veldig stusselig ut, spesielt i lengdene. Det var vel det jeg opplevde, så derfor bestemte jeg meg for å sette inn litt hår. 

Selv trodde jeg at det skulle være veldig irriterende med festene i håret, men der tok jeg grundig feil! Jeg legger helt ærlig ikke merke til dem en gang. Nå har ikke jeg satt inn kjempe mye heller da, men det som er satt inn er festet i bakhodet for det meste. Jeg er opptatt av å kunne slenge håret mitt frem og tilbake i fronten, og da vil ikke jeg at festene skal synes. På grunn av det valgte vi å feste det meste bak på hodet. Det funker helt ypperlig! Jeg vil virkelig anbefale tapeextentionet fra Peakshair. Det er det håret frisøren min har brukt på meg, og det er jeg storfornøyd med. Håret er kjempe mykt, glansfullt og føles ut som mitt eget. Ti av ti poeng!

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

40 kommentarer
    1. Du er utrolig nydelig! Og ikke minst ble håret kjempe fint <3 håper du har det bedre, det fortjener du virkelig..

    2. Herregud så vanvittig vakker du er!
      Håret ditt,ansiktet ditt, omg du må være stolt ❤
      Også virker du som et veldig flott menneske:) det må du vite!

    3. Fint det ble hvor mange tape biter har du satt inn? Du hadde tykt hår før også så merker ikke så stor forskjell men litt tykkere har det blitt☺

    4. Det ble veldig fint 🙂 Tror du hadde sluppet å sette inn extentions dersom du hadde klippet opp håret. Da hadde fylden kommet tilbake, og etterhvert også lengden. Forstår godt at du er glad i ditt lange hår, men dersom det etter en stund plager deg å ha extensions så kan det være en mulighet. Jeg hadde nemlig samme problem (da jeg etter en veldig stressfull periode mistet mye hår), og satt inn tape, jeg syns dog det etter hvert var mye jobb, floket seg i mitt hår og klødde mye. Derfor ble jeg og min frisøre enige om å klippe det opp, og nå noen mnd senere, er håret mye tykkere og er nådd nesten samme lengde som før.

    5. Du er utrolig nydelig:) Du gløder! Forresten, jeg ser du har fått litt “skinnskjegg” igjen. Håper du beholder det! Det former fjeset ditt på en naturlig måte:)

    6. Fint hår 🙂 Men du skulle behøvd å stusse noen cm i legnden ser jeg, ser litt tørt og litt ut i tuppene. Ellers kommer det tl å “spise seg selv opp” (hele håret blir flisete så det ender opp med at man må klippe masse av lengden til slutt). Har ikke frisøren din sagt det til deg?

    7. Du er så vakker! Aldri tvil på det og kjenn din egen verdi. Følte bare for å understreke hvor bra du er og at du fortjener det beste. God helg. Klem fra meg!!

    8. Håret ditt var helt nydelig! Er så godt at det finnes extesions i sånne sitvasjonen man trenger det, avogtil gjør man domme ting å greier og ødelegge håret sitt, så trenger man litt hjelp til å Gro det ut igjen. Har hørt at teip extensions ikke skal skade så mye på håret som kreatin extesions men har selv ikke prøvd teip extensions. Du kan jo si Åssen det funker i lengden for ditt hår, og Åssen håre holder seg i kvaliteten framover i tiden. Nydelige vilder av deg æ.

    9. Håret ditt var helt nydelig! Er så godt at det finnes extesions i sånne sitvasjonen man trenger det, avogtil gjør man domme ting å greier og ødelegge håret sitt, så trenger man litt hjelp til å Gro det ut igjen. Har hørt at teip extensions ikke skal skade så mye på håret som kreatin extesions men har selv ikke prøvd teip extensions. Du kan jo si Åssen det funker i lengden for ditt hår, og Åssen håre holder seg i kvaliteten framover i tiden. Nydelige bilder av deg. ❤

    10. Har du prøvd shampoen og balsamen Hair Jazz ? 🙂 Om ikje kjør på, håre bli længer, stærkere og det ser bedre ut og lætt og gre <3

    11. Bare 1 spørsmål. Gruer du deg til P kommer tilbake til Oslo? Med tanke på hvis han kontakter deg eller hvis du treffer på han pluttselig ute?

    12. Ine: Det er litt trist når man ser det sånn. For 2 år siden kunne Isabel skryte av at håret, brystene og vippene var ekte.. i dag er hverken det eller en hel del andre ting naturlig.

    13. Til dere som kommenterer om ting for 2 ÅR SIDEN – grow up already, hvor var dere for to år siden, hadde dere akkurat de samme meningene som dere har den dag idag? Har dere samme hårlengde og frisyre, samme undertøy også kanskje? LIVET GÅR VIDERE, folk forandrer seg. Noen mer enn andre, men absolutt ikke noe galt i det.. Blir så provosert av folk som bare sprer hat …..
      Du er nydelig, Isabel, og håret var kjempe lekkert!
      Vet du hva prisen på dette ligger sånn ca.? Jeg har mistet så mye hår etter sykdom, og har store komplekser pga det 🙁 har veldig lyst på tape-extensions, men redd det skal “rive vekk” det lille håret jeg har igjen, vet du om det skader mye på håret?
      Ha en fin søndag vakre :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg