KLEINHETEN SJÆL




Et lite bildedryss fra dagen i går. <3 Jeg tilbrakte et par timer hos storesøster på sykehuset, før jeg dro hjem hvor jeg hadde invitert til vorspiel. Deretter bar det avsted til Heidis som byr på tidenes beste stemning på torsdager. Åh, jeg storkoste meg i går! Traff på mange kjente og bare hadde det gøy. Når jeg skulle finne antrekket for kvelden hadde jeg en sentral tanke om at det skulle være behagelig til dansing. I går var en sånn dag hvor jeg absolutt ikke ville sitte ved et bord å sippe på champagne. Jeg ville slå meg løs, danse og slippe alt stress for et par timer. Og det gjorde jeg med glans! Shit så gøy det var! Dere som har meg på snapchat (isabelSraad) fikk et greit innblikk av kvelden, haha. Ble litt klein da jeg så min egen story i dag, men hey! Det tyder bare på en ting – at jeg hadde det veldig, veldig gøy! Hah! Kleinheten sjæææl.

De kommende dagene har jeg mye å se frem i mot. Det blir en del jobbing på dagene, mens kveldene er satt av til festligheter med venner. Nå er det ikke mange timene før besøket fra Stavanger flytter inn for helgen, og derfra blir det tok å ta flatt av. Med det sagt er jeg nødt til å fikse meg og få ryddet det resterende i leiligheten. Gjesterommet må gjøres klart! 

God helg, dere! Klem.

17 kommentarer
    1. Et lite tips til å forbedre skrivingen din betraktelig: ikke prøv å skrive mer komplisert enn det trenger. Det gir motsatt effekt av hva du prøver på og du fremstår litt enkel. “En sentral tanke” er ikke godt norsk og det passer ikke.
      Tenk litt enklere, så fremstår du litt flinkere til å skrive. 🙂

    2. Dette er morsomheter på høyt nivå Isabel, og din attetude skinner om kapp med Bygdøy på en vakker solskinnsdag. Optimalt vakker du er på bildene her. Absolutt ingenting og sette en pekefinger på. Utenom det at andre alltid skal kommentere din skriving. Synd på dem, må vøre slitsømt øg alltid være under skolebenkens kriterier. Flott at du koser deg og lever livet! Er det noe som er meningen med livet så er det: Leve levende, morsomt, slippe seg løs og reise som faen!!!! Jippi helgen har tatt over for uka og vakre jenter har det morsomst:-)

    3. K.J.E.D.E.L.I.G… Håper hver dag på noe spennende/annerledes innlegg, men det er lenge siden… Natta

    4. På PH hva spiste dere til middag?
      Spiste dere kun sandwitcher?
      Hva pleide dere å spise?
      Vi får aldri se noe annet enn frokosten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg