MØTTE MIN STØRSTE FAN

affiliateslenker

Michelles outfit: Bukser HER / topp HER Min outfit: bukser HER / topp HER

Hei og god lørdag, fininger! I går var det fullt hus her hjemme hos meg. Bestevenninnen min Michelle og kjæresten Elias (som forøvrig også er en veldig nær venn) fløy hit for helgen. De tok med seg et par kompiser hit i går kveld, så vi storkoste oss hele kvelden, før vi tok en liten tur ut. Det gikk ikke lang tid før vi var tilbake i leiligheten. Nattmat og søvn fristet hakket mer, haha. Jeg fikk forresten møtt min aller største fan (hans ord) i går. Christer heter han, og er en god venn av Elias. Haha! Så morsomt. Jeg plaget han med det hele kvelden i går, stakkaren. 😉  

Det er så godt å tilbringe tid med min kjære bestie igjen. Det var lenge siden nå! Forrige gang vi så hverandre var faktisk i november. Det er sykt! Tiden flyr skremmende fort. Vi har allerede mast hull i huet på hverandre om alt vi har hatt å oppdatere hverandre på. Det blir noe annet når vi sitter i samme sofa, enn å prate over telefon. Et av mine mål her i livet er å få henne til å flytte hit. Hun slår seg fortsatt vrang, men jeg gir ikke opp! Haha. Kanskje hun oppfyller drømmen min en vakker dag. Jeg har troen!

10 kommentarer

Siste innlegg