MIN PRIVATE DAGBOK

affiliateslenker

Jeg har alltid likt å skrive. Jeg har ikke telling på hvor mange dagbøker jeg har liggende som jeg har skrevet i fra jeg var 10 år, frem til i dag. Jeg får mye ut av å uttrykke meg via tekst. Jeg får på en måte tømt det jeg har på hjertet samt at jeg får luftet tankene mine. Nå har jeg vel strengt tatt en privat dagbok på nett. Jeg skriver åpent og ærlig om private saker som egentlig ikke alle utenforstående burde få lese. Noen ganger blir det sånn at jeg deler litt for mye, men vet dere? Det er slik jeg ønsker å drive bloggen. Jeg ønsker å late som om at det er en privat dagbok, selv om det er min jobb og selv om det er mange, mange tusen mennesker som får lese om mine dypeste tanker og meninger. Det er det jeg liker best med å drive med nettopp dette. For jeg har som sagt skrevet i dagbøkene mine helt fra jeg var liten av. Det har alltid vært en slags terapi for meg.

Lite visste jeg om at dette etterhvert skulle bli mitt levebrød. Det er merkelig hvordan livet utvikler seg, og hvordan alt ender opp til slutt. Det er jo egentlig helt fjernt?

Topp HER / bukser HER / choker HER / klokke HER

Uansett.. Jeg er så glad for at jeg velger å skrive personlig her på bloggen. Dere hjelper meg opp og frem, selv i de tyngste og mørkeste tidene. Tusen millioner takk for alle fine kommentarer dere støtt og stadig legger igjen! Jeg føler at jeg aldri får takket dere nok. Dere er gode som gull – jeg er så vanvittig glad i dere! 💕  

28 kommentarer

Siste innlegg