UKENS SPØRSMÅL

Hva angrer du mest på i livet?

Hmm.. Jeg lever litt etter det at man ikke skal angre på noe. For da du gjorde det, var det mest sannsynlig både det du ønsket og det du ville. Så sånn sett er det litt dumt å angre i ettertid, tenker jeg. Men etter å ha sett hvordan enkelte ting har utviklet seg i etterkant, vil jeg nok si det at jeg har stolt på feil mennesker kanskje? Jeg er en person som gir veldig mye av meg selv med en gang, og det har vist seg å backfire et par ganger for mye. Jeg har blitt såret, lei meg og ikke minst veldig skeptisk til mennesker av den grunn, og det er jo naturligvis veldig kjedelig.

Er du fornøyd med deg selv?

Ja, det vil jeg tørre å påstå. Det er selvsagt alltid noe man er mindre fornøyd med ved seg selv, men stort sett er jeg glad for å være den jeg er. Det viktigste i mine øyner er å være et godt menneske. Et menneske som er til å stole på, tar vare på de rundt seg og er omsorgsfull. Utseendet har egentlig ikke så mye å si i bunn og grunn (ironisk at det kommer fra meg, I know), det har jeg lært.. Man blir ikke lykkeligere om man ser sånn og sånn ut. Trust me.

Hva drikker du på byen?

HAHA, jeg vet ikke om jeg tørr å svare på dette! Jeg er blooodharry, haha! Denne frøkna drikker rosé + fanta. Altsååå.. Jeg blir like flau hver gang jeg drar frem drikka på vors, og alle rundt meg begynner å synge på den sangen. Hvor fjortis er jeg egentlig? Hahaha! Men ærlig talt, det smaker jo super godt. Please, kan ikke flere starte med det? Så slipper jeg føle meg så dust alene. Lol!

Hvordan er forholdet ditt til søsknene dine?

Jeg og storesøsteren min Jasmine har et veldig godt forhold. Før kranglet vi over absolutt alt, men nå har vi faktisk begynt å like hverandre mer og mer! Hehe. Tror nok det kommer av at vi begge to er ekstremt stae, så når vi først begynner.. Ja, da er vi i gang! Forholdet mitt til småsøsknene mine Sidra og Rami er veldig vennskapelig. Jeg er den storesøsteren de kan ha det veldig gøy med, være seg selv og prate om personlige ting sammen med. Jeg er veldig glad for at jeg har et godt forhold til alle søsknene mine, de betyr virkelig hele verden for meg. <3

Hva heter du på de andre sosiale mediene dine?

Jeg bruker kun Instagram og Snapchat. Jeg heter IsabelSraad begge steder! Jeg er så avhengig av sosiale medier at det nesten er litt skummelt. Det hjelper jo ikke akkurat at det faktisk er en del av jobben min i tillegg. Hehe! Sitter konstant med telefonen trykt opp i trynet. Jeeepp..

Brynene dine er så fine! Hva gjør du med dem?

Tusen takk! Jeg gjør absolutt ingenting med dem selv, men jeg drar til Elin på Brow Rehab Pilestredet. Hun er helt amaaazing på bryn! Ellers fyller jeg bare inn med brynspudder fra Anastasia. That´s it!

Bor du fortsatt alene? Har du planer om å flytte inn med noen andre?

Jeg bor alene, ja! Det trives jeg veldig godt med. Jeg har ikke tenkt å flytte inn med noen i næreste fremtid i hvert fall. Jeg har tross alt bodd for meg selv siden jeg var 17 år (uten om da Michelle flyttet inn i et år), så jeg trives egentlig veldig godt alene. Det er deilig å ha mye plass, dobbeltsengen for meg selv, ingen å ta hensyn til, lage hva jeg vil til middag.. Dere skjønner greia! Når det er sagt, blir det selvsagt litt ensomt av og til. Men da er det ikke verre enn at jeg drar til mamma eller får besøk av venner, noe jeg har hele tiden. 

______

Still gjerne spørsmål til neste uke!
 

28 kommentarer
    1. Siden du påstår at utseende ikke er viktig hvorfor operere du alt då???
      det er så jævla bullshit det du sier om å være fornøyd med seg selv ,når du har operert det mesta ,da burde det stå “er fornøyd med meg selv etter alle operasjonene mine “

    2. Jeg får litt noia av tanken på at du alene betaler nesten 20 k for den leiligheten. Hadde det ikke vært gøy å bo med en venninne? Jeg gleder meg til du skal kjøpe! 🙂

    3. Så du la ut bilde av deg selv i speilet på Instagram, og så en snusboks i bakgrunn og med tanke på at du bor alene lurer jeg på om du snuser ?😊

    4. Til deg som postet dette sure oppgulpet på dette tidspunkt: 02.04.2017 kl.12:47 Du er ikke annet enn et patetisk liten dritt og et troll som er tøff i trynet gjemt bak din dataskjerm. Jeg tror du ikke har mot nok til å møte Isabel ansikt mot ansikt, det er du altfor feig til å gjøre. Om du skulle gjøre det, vil du pisse i buksa, pile avgårde og bælje etter mamma. Sannheten er at du febrilsk forsøker å kompensere ditt eget misslykkede liv med å bruke dagene til å terrorisere og spy opp en masse sure oppgulp. Nei, få deg et liv din taper ! Til deg Isabel: Stå på, vær deg selv og ikke la deg herse med av disse trollene.

    5. Til Ove: Det du skrev minner mer om et surt oppgulp enn hva personen du skrev denne lite gjennomtenkte kommentaren til skrev. Det er jo tross alt sant at det virker sært at en person som har operert seg så utrolig mye, sier at utseende ikke teller. Nå skal det sies at Isabel påpekte dette selv, så da er kommentaren til denne personen i grunn unødvendig. Jeg syns forøvrig godt at Isabel kan si at hun er fornøyd med seg selv, til tross for operasjoner. Så som du ser er jeg ikke enig i hva denne personen sa, men de virker helt ærlig en god del mer gjennomtenkt enn deg.

    6. Wow Ove, dette var lavmål! Personen sier at det Isabel sier er så “jævlig bullshit”. Og derfor kaller du vedkommende bl.a et patetisk liten dritt og et troll! Hva er du selv da?

    7. Til 02.04.2017 kl.17:51: Når du ikke engang har et navn når du poster, forteller det meg hvilken person du er. Troll !!

    8. 01. Hva er mellomnavnet ditt?
      02. Ble du født med navnet Isabel, eller er det noe du har endret i senere tid? Tenker på et innlegg der du skrev at moren din sliter med å skrive navnet ditt riktig.
      03. Hva tenker du om at folk fremdeles forbinder deg med paradise hotel? Er det noe du synes er helt greit, eller skulle du heller ønske at du var ‘bare’ Isabel, ikke “paradise-Isabel”?
      04. Om du får deg kjæreste i fremtiden, er det da noe du kommer til å skrive om på bloggen, eller kommer du til å holde forholdet utenfor i og med at du vet hvor fæle folk kan være til å dikte opp “han er utro”-historier?

    9. Hvorfor i alle dager er ikke du sponset av foodora? Du som bestiller derfra flere ganger i uken? Lene Orvik er det og hun har aldri nevnt det på bloggen! Syns innlegget hennes ble overfladisk og teit når hun aldri har nevnt det før. Hvorfor har dem ikke samarbeid med deg isteden? Du har jo gitt dem masse gratis reklame allerede.

    10. Hvordan er det for venninne dine at du har så mye penger? Når dere reiser på ferie eller bare ut og spiser spanderer du ofte da? 🙂

    11. Til Madelen: Foodora trenger ikke sponse Isabel, da de får gratis reklame på bloggen hennes flere ganger i uken. Det gir naturligvis mer mening å ville inngå sponsoravtale med noen som ikke skriver om bedriften din opp og i mente fra før av.

    12. Fortell om middagen på PH!!
      Hva spiste dere, når?
      2) fortell om din bakgrunn!!
      Helst i en video hvis du har en lang bakgrunn med tanke på fosterforeldre❤
      Klem din aller største fan.!!!!

    13. Tenker du å flytte ut/ kjøpe/ leie ny leilighet nå som du betaler full leie alene?
      Det er så dumt at du må kaste ut så mye oenger, det er hardt arbeid det kommer ifre :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg