Hils på min bodyguard





For en fantastisk koselig dag jeg hadde i går! Solen skinte, temperaturen var fin og humøret var på topp. Jeg og noen venner tok turen til Aker Brygge hvor vi nøt hver vår drink utendørs. Årets første for min del! Det betyr kun en ting – våren er endelig her! Hvor fantastisk deilig er ikke det, folkens? Jeg merker hvor mye gladere og lettere til sinn jeg blir av det fine været. Woho!

Jeg er nødt til å fortelle dere om en hysterisk morsom episode i går. Mens vi spaserte bortover, hørte Elias noen damer gå forbi oss si: “der er Isabel. Fått seg bodyguard nå?”. De må ha referert til Elias, da han var den eneste mannen som gikk i nærheten av meg. Dere skulle sett hvor fornøyd han ble, haha! Han trener og trener, så det at han ble referert til som en bodyguard var midt i blinken for han. Michelle ristet greit på hodet, for å si det sånn. Hehe!

Jeg skal definitivt sette meg på en uteservering i dag også, men først skal jeg spille inn spørsmålsrunden! Klem.

11 kommentarer
    1. Jeg har sett på snapen din at du er ganske “frekk” flørtete med Elias, blir ikke venninna di sjalu? Hun burde føle sånn når du oppføre deg sånn mot han? Tror ikke du hadde likt hvis hun var sånn mot kjæresten din… Tenk litt før du oppføre deg sånn mot typen t besta venninna di som du kaller. Husn hva du gjorde mot en jenta du kalte for bestevenninne.
      Prøver ikke å være frekk, men bare ærlig og rett fram 🙂 Håper du svarer på dette.

    2. Du: Oi, da misforstår du veeeeldig! Michelle, Elias og jeg har gått på VGS sammen i tre år, og vært super gode venner siden da. Elias er som en storebror for meg! Så din observasjon er veldiiiig feil. 🙂

    3. Åja, da har jeg misforstått sorry, det bare så sånn ut. Men det forklarer seg hvis dere har vært venner i så pass mange år da. Da er det greit, men fortsaatt vis litt respekt over typer til andre jenter for da om dere er venner 🙂 JEG hadde ikke likt det, hadde du vært min vennina, da er du MIN venninna ikke typen min sin hvis du skjønne?

    4. Føler du forklarer deg selv mye bedre på video, kan du ikke heller dele opp videoen i to deler? Enn å ta en del på video og en del skriftlig. Tar jo kortere tid for deg også 🙂

    5. Isabel, tror alle skjønner det er vanskelig. Men nå som den allerede er spilt inn, så er det verste over, bedre å få det ut nå enn å vente for lenge med det her…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg